@fransijn
Mijn zus werkt ook in het LUMC.
Heej hebben jullie het ook gehoord van die explosie in Ankara.
Ze weten verders nog niets, zezijn het aan het onderzoeken en ze weten ook nog niets over de slachtoffers.
Het is niet voor oktober het is voor 31 augustus al.
Maar komt vast goed denk ik.
Groetjes jac
ik ga er trouwens ook weer vandoor.
Iedereen een fijne avond!!!
TOt morgen
@Bep: Goed van je weer zeg.
Knappe meid hoor! Trouwens het wordt de komende tijd mooi weer om te toeren met je motor. Lekker genieten en ff uitwaaien na je werk/studie.
@Besmile: Is het dan nu eindelijk zever met kaakoperatie? Nou, sterkte ermee.
@Marion: Lekker weer aan het shoppen geweest. Mijn manneke staat zoiets ook echt voor geen meter. Die moet gewoon zo,n ouderwetse zwembroek gebruiken, al heeft hij de laatste 2 broeken wel iets met van die pijpjes… En ook nog een nieuwe tuinstel. Toe maar! ![]()
@Jac: Je kunt je eigen toch ook eerst orieenteren op het net en als je dan wat hebt gevonden en je wilt het perse via het reisburo doen, kan dat altijd toch nog wel? Oktober is nog zo’n end weg. Nou, succes ermee.
Ben wel benieuwd naar Viva’s schoolreisje. ![]()
Hebben jullie dat nou nooit dan, dat je zomaar ineens zo moe bent? Ik heb echt nu zo’n dag. Voel me doodmoe en weet eigenlijk niet waarvan. Maarja, gaat wel weer over. Gewoon doorgaan. :biggrin:
@Jac: Nee nog niets over gehoord, maar heb het journaal op staan.
Oh sorry, ik dacht voor Oktober. :redface: Nouja, heb je nog tijd zat toch?
Ga ik net onder de douche en vlak daarvoor nog even naar het toilet. Valt mijn oog op een zwart puntje op mijn bovenbeen, ik dacht dat het een opgedroogd drupje bloed was. Toen ik er met mijn vinger aan kwam, rolde het eraf. Ik pak het van de grond en bekijk het nog eens goed en blijkt het een beestje te zijn. Wij het vergrootglas erbij en net heb ik op internet gezocht en nu is het een teek.
Ik heb nu iets van gatver, moet dat nu net als ik zwanger ben???
Nu zit er een klein plekje op mijn been met daar omheen een rode vlek (geen ring). Die vlek is licht rood en ongeveer zo groot als een euromunt.
Waarom heb ik dat en waarom nu???
@Jac: Nu dus wel… Poeh zeg dat was wel weer wat dan he? Hopenlijk blijft het hierbij, alhoewel dit al zo erg was. 5 doden zeg!!!
@Roanna: Mss morgen ff, maar daarna elke avond aan de studie. Is echt vet zwaar… allemaal wetten in je kop knallen…stom stampen… Maar het gaat goed komen hoop ik. Vrijdag dus weer een toets en als ik die heb gehaald volgende week geen toets…YEAHHH… dinsdag en woensdag zelfs lekker vrij… maar goed… ik ga er nog steeds voor…
@MK116: Och meid toch! Houdt het wel even in de gaten.
MK: Dokter bellen!!! Gewoon doen al is het maar voor je eigen gemoedsrust…!!! En beter 10 keer te veel dan 1 keer teweinig gebeld…
De huisarts heeft op woensdag geen dienst en donderdagochtend moet ik al om 8.30 uur bij de verloskundige zijn, ik zal eerst wel aan haar horen en dan kan ik altijd nog bellen daarna.
Lieverd…heb je in de bossen gelopen dit weekend? Of door bossages?
Denk aan Lyme…
Er is ook zoiets als een dokterdienst… bel die dan
@ marion 2 ik laat het wel weten hoe het verlopen is. Met voorlopig niet op het forum bedoel ik ministens 14 dagen.
Als alles meezit mag ik na 4 dagen weer naar huis en dan wordt het bijkomen en aansterken. Hopelijk doet het nu weer geen pijn als de voorgaande operaties.
@Bep: Nou, dan heb je voorlopig wel wat te doen dan. Maarja, weer voor het goede doel, zullen we maar zeggen. ![]()
Dan is het juist zo heerlijk, om daarna even je haar in de wind te gooien. :biggrin:
@Beps
Goed gedaan! Vreselijk zeg als je dan direct kunt vertrekken. Wel taaie kost die wetten maar gaat vast goed komen.
@Jac
Had er nog niets van gehoord. Houdt ook niet op he!
@Roanna
Hub is niet zo groot en dan nog van die kleine beentjes. Lijkt net een Volendammer in zo’n broek. Heeft er trouwens nu ook een met pijpjes.
@MK
Beter even na laten kijken voor de zekerheid. Weet je zeker dat alles er uit is. Stond pas een stuk over tekenbeten in de regionale krant en heb dat uit geknipt. Staat ook in dat als je gebeten bent door een teek, je de datum en de plek waar je gebeten bent, door moet geven aan de huisarts met het verzoek dit te registreren in het medisch dossier. Dit voor als er later klachten komen.
@Besmile
Hoop voor je dat je nu ook weinig last hebt. En pijn lijden is niet nodig, middeltjes genoeg in het ziekenhuis. Trek je gewoon aan de bel.
Zou Viva met de bus vastgelopen zijn op het strand
?
@Marion: Hier precies hetzelfde met zo’n zwemshort. Geen gezicht! :lol:
Ik denk ook, dat Viva het reuze naar haar zin heeft en nog geen zin heeft om naar huis te gaan. ha, ha. Die vermaakt zich denk ik nog wel!!!
Het tuinstel geinstalleerd en het kijkt erg mooi, maar het belangrijkste … zit heeeeeeeeeeerlijk, dus laat de zon maar komen.
@Roanna
Of dolgraag naar huis wil en sufmuts houdt de bus tegen :biggrin: .
@Marion: Ja, dat zou ook nog zomaar kunnen. :unibrow:
Ik zag bloem ook on line. Alles goed daar???