Het is hier akelig stil. Moeten er nog even tegenaan om het nieuwe deel te openen. Nog maar 299 te gaan.
@Viva: Hoe was je schoolreisje? Klaagt je man nooit dat je last hebt van monddiarree??
@Beps: Alles goed gegaan vandaag??
@MK: Wel prettig dat de laatste loodjes de lichtste zijn.
@Marion: Bij jou ook alles goed??
@Franslijn: Wat vervelend voor je zoon. Wens jullie sterkte ermee. Nog even volhouden dan mag je ook weer
@cris
Succes met je gesprek.
@marion
Het is echt stil.
Ik moet al mijn werk overdragen, dus steeds dingen samen doen.
Heb het dus razenddruk en weinig tijd om hier te kijken.
Cris: Ook van mij succes met je gesprek. Zijn je examens goed gegaan??
Ja wat wil je? Iedereen is bijna WEG. :crybaby: Ik heb vanmorgen Jill d’r vliegtuig zien vertrekken op de webcam. Ik zat aan de koffie en dacht, laat ik eens kijken of haar vliegtuig al vertrokken is en toen zag ik dat je ook de webcam aan kon zetten. En ja hoor, daar ging de Corend** airlines om 10.43 uur taxieen.
@Toos: Mooie handtekening heb je weer. :unibrow:
@roanna
En nu maar hopen dat Jill er ook daadwerkelijk inzat.
@toos
Dezelfde handtekening al besmile?
Hoi allemaal,
Was een gezellig dagje op school.
Toch spookt er van alles door m’n hoofd.
M’n zoon met z’n been. M’n ex ging vandaag langs de pijnpoli in het LUMC, hij werkt in dit ziekenhuis, dus waarom niet.
M’n moeder en zussen in Side. Ze zien Ercan een aantal malen per dag.:crybaby::crybaby:Dat wil ik ook.
Ercan is bezig met een andere hamam, zodat hij niet meer afhankelijk hoeft te zijn van de broers. Alleen de huur was toch wel hoog. We zien nog wel even hoe dit loopt.
Hier draait ook alles door.
Lief van al jullie reacties. Bedankt voor de steun.
Ik moet nu echt gaan koken. Om half acht weer op school zijn.
Fijne avond allemaal, geniet van de mooie dingen en sterkte met alle lastige zaken.
Nog 60 dagen.:wub:
Nog drie kwartier werken en geen zin meer :crybaby: Pff het waren tien lange uren vandaag. Hoop dat m’ n mannetje straks al gekookt heeft als ik thuis kom…
Hoop dat alles ok is met iedereen hier? Volgens mij zijn er aardig wat op vakantie nu, toch?
X Dia
MK116: Ja, dat is wel te hopen dat ze erin zaten :unibrow: Ach, ik denk van wel anders, was Jill al wel weer hier geweest. Fijn te lezen, dat het met jou tot nu toe ook goed gaat. Houden zo he!
@Fransijn: Voor jou komt de tijd ook weer gauw hoor! Even volhouden nog.
Sterkte met je zoon.
@Dia: Anders kom je maar hier eten hoor Dia. Wij eten wel Indisch vandaag… dus… :unibrow:
Nu meisjes, ik ga ook ff eten en zie jullie miss vanaaf nog wel. :slywink:
@Roanna: oww lekker Indisch!! Dat wordt het bij ons zeker niet. Wel lekkere nieuwe aardappeltjes, gestoomd met kruiden. Heb een rammelende maag inmiddels. Weer ff een beetje minderen na een weekend veel te veel eten (lekkere kibbelingetjes met saus en friet mmmmm)
@Dia: Ook lekker joh! Ik heb het nu op en had er ook kibbelingetjes bij. ![]()
Moeten zo nog even afwassen en dan begint weer heerlijk de avond. Lekker niks doen. Ben ook erg moe vandaag, weet alleen niet waarvan. :retard: Nouja, gaat wel weer over.
@roanna
Misschien ben je aan vakantie toe :biggrin:
MK116: Ja, wie zal het zeggen. :unibrow:
@ Jac: bij jou isset waarschijnlijk een echte baan, moelijker aan te komen. Dit is een bijbaantje als serveerster in een restaurant.
@ Toos: Jup, Engels ging geloof ik goed. Kga straks even op het internet kijken wat ik van de meerkeuze vragen heb gebakken.
@ Roanna: soms word je moe van niets doen ;). Dat heet het luxe-probleem, haha.
@ Viva: hoe was het reisje?
@ Beps: en en en? Hoe ging de test? Speciaal voor jou vandaag niet zoveel gekletst, maar 2 pagina’s!!
Soll. gesprek ging goed, engels ging idd ook wel okee. Ga zometeen even mn halfzus ophalen in Rotterdam. Die woont tijdelijk ook weer bij ons.
15 juni is mijn inwerkavond. Ik heb ook te horen gekregen van een andere baan dus als alles goed gaat heb ik van de zomer 2 baantjes, kan ik alvast sparen voor mij leven als student!!
Hallo allemaal
Nou ik ben er weer, heb ondertussen gegeten. En ook al de boodschapjes voor morgen en overmorgen(morgen andijvie met spekjes en een balletje gehakt en overmorgen een balletje gehakt met bietjes)
De toets…niet heel erg moeilijk. Je krijgt een ‘boekwerkje’ met de stof en dat mag je erbij houden…en ook je aantekeningen…en dus had ik ook 100% goed…![]()
Heb niet bijgelezen…
@Cris gelukkig dat het goed ging…veel plezier met je halfzus…
@Fransijn: Goed plan…pijnpoli maar ook ff kijken. Tegenwoordig kunnen ze er meer aan doen…
Ik weet het al niet meer, sorry…
Tot straks
hoi ik ben er ook weer, maar weinig nieuws.
Ik ben naar dorp enz geweest niets gekocht.
Ben ik op dorp vergeet ik toch iets heeeeeeeel belangrijk.
Ik ben vergeten om naar het reisburo te gaan. STOM STOMMER STOMST!!!
Dus morgen gelijk naar het reisbureau om te kijken voor oktober. Anders kan ik helaas niet op vakantie!!!
Groetjes een stomme jac
Goede avond meisjes!
Gelukkig … weer wat meer leven in de brouwerij.
Me is happy, zo meteen komen ze het nieuwe tuinstel brengen…
http://cache.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_banana.gif
Moest vanmiddag nog even met hub shoppen. Had pas geleden voor J. een stoere zwemshort gekocht. Hub was er helemaal weg van dus wilde er ook eentje. Ik meegenomen dus maar stond voor geen meter. Vandaag terug en ik moest mee om te keuren, zijn uiteindelijk dus een paar t-shirts geworden want hij loopt echt voor joker in zo’n langere zwembroek.
@Toos
Gaat prima hier in het Brabantse. Bij jullie ook?
@Roanna
Jill heeft vast zitten zwaaien naar je. Is ze heel goed in sinds ze in de limo heeft rond gereden.
@Fransijn
Komt goed uit dat je ex in het ziekenhuis werkt. Weet dan goed de weg en ben je sneller waar je zijn moet.
@Cris
Proficiat met je baantje … lekker wat extra euro’s!!
@Beps
Hoe is het met ons studentje? Weer moe vandaag?
@Jac
Don’t worry … er is vast nog wel een plekkie voor oktober.
zit te denken dat ik volgende week de operatie al achter de rug heb.
deze week is ook voorlopig mijn laatste week op het forum.
@Besmile
Spannend zeg, ben je al zenuwachtig?
Ennuh … voorlopig niet op het forum? Dan weten we niet of de operatie goed verlopen is en hoe het daarna met je gaat :tear:
@Besmile: Maar dan heb je het ook gehad… Weet van mn schoonzus dat je er snel genoeg weer zult zijn… Echt waar…
@Marion: Niet echt moe maar de spanning vandaag was enorm. Je moet met elke toets gewoon 80% scoren en anders kun je naar huis. En er was dus ook vandaag iemand die naar huis kon. Als je je toets dus gedaan hebt dan komt de spanning…80% 80% 80%…heb ik het gehaald. De training duurt 4 weken…6 toetsmomenten… pfffff
Maar ik heb het dus gehaald vandaag…
@Jac: Komt echt nog wel goed voor oktober…