probeer anders om een uurtje of 11 even te gaan liggen…je hoeft niet te slapen maar uitrusten werkt ook of misschien ff een warm bad meid, anders ben je geradbraakt:retard: morgen als je aankomt het is toch gauw een uurtje of 5 voordat je in je hotel bent.
@jac
BHV’er geworden dus, ik ben het al jaren. Nu moet ik ieder jaar 1 dagje en hoef je geen examen meer te doen. Half dagje EHBO en een half dagje brand.
Jill ik weet niet de route die jullie rijden maar de A67 Venlo Turnhout tussen Asten en knp. Leenderheide zit dicht door werkzaamheden tot 6 uur morgenochtend, ik heb de teletekst van nederland 1 op pagina 730 staan…
Byeeeeeeeeeee Beppie!!!
Dat is net op de teletekst vermeld om 19.40 uur
Misschien dat jou hubbie je even kan vertellen hoe de route is…
Nu is hij weer verdwenen…hij is aangepast om 19.45 uur domme tekst
@ Jill: kun je niet op de een of andere manier met de trein? 7 uur is spits toch?
@ Roanna: vraag mij dus ook af waar ik dat vandaan zal moeten halen. Ik hoop dus ook dat die universiteit in Schotland mij toelaat. Ik moest een 8 gemiddeld staan voor alle vakken die ik nu heb. Haal ik niet, maar soms laten ze je dan alsnog binnen. In Schotland is het goedkoper en krijg ik mijn studie vergoed!
@ Turkije-lover: waarom ben je daar niet gebleven, twee weken achter elkaar? Ipv dat je er zaterdag weer heen gaat?
Beps ik zal voor je duimen morgen…
Ochhhhhh…ikke gaat morgen op schoolreisje…heb er reuze zin in:puke:
niet dus…als het nu gezellig was…die sufmuts heeft het georganiseerd, en was vandaag helemaal uitgelaten, met andere woorden ze stond in de deuropening te bleren, de instructies krijgen jullie morgen hoor, ze stond nog net niet te trappelen…:tssk:
Iemand nog leuke sites waarop je een mooie galajurk kan kopen voor niet zoo duur? Ik ben vandaag heel de stad doorgelopen, helemaal niets gevonden. Het hoeft niet heel chic te zijn, meer in de richting van de 50 (liever niet erboven) euro ;). Gewoon netjes en zwart en tot mijn knieen.
@ Viva: haha, waar gaat het reisje heen?
heb even voor je bij bon pr*x gekeken
http://image01.otto.de/bonprixbilder/shopposiklein/7er/klein/var1/ajt161x02.jpg
ja, thanks:D die had ik idd ook al gezien, deze vindik wel mooi en hijs redelijk geprijsd:D maar dacht, kijk nog wat verder… ik denk datie bij mij heeel lang is, ik ben nogal klein
@Viva: Nou veel plezier dan. ha, ha. :unibrow:
Ik heb net even op Schiphol gekeken en mijn vliegtuig van over 5 weken, gaat nu om 5.50 uur weg. Weet ik al zo’n beetje waar ik aan toe ben. :redface:
@!Viva: Jo met de banjo en Lien met de mandolien, Kaatje met haar mondharmonicaatje. Dol op een man… mandolien figuur? :lol:
cris…dit is de hint voor de rest weten we niets…
Programma:
09.00 uur: verzamelen beneden op het Plein (binnen)
09.15 uur: vertrek met de bus,
buiten bij de laad- en losruimte/café Siezo
(wees op tijd – de bus vertrekt stipt om 09.15 uur!)
Ø ’s ochtends: “Wind in je haar & zand in je schoenen”
Ø ’s middags: “Het geheim van …”
18.00 uur: diner
Ø Voorgerecht: De Hubertus Symfonie
(als je echt geen vlees eet, geef het dan even door aan Ciska!)
Ø Hoofdgerecht: (geef je keuze (vis/vlees/vegetarisch) voor 16 mei door aan Ciska!)
- Tompouce van tilapia en Noorse zalm op een groene mosterdsaus
-
Kalfsoester met een romige dragonjus -
Mediterrane flensjes op basilicum tagliatelle en een gegrilde
portobello met brie (vegetarisch)
Ø Dessert: Verrassing!
Ø Koffie/thee evt. met een likeurtje
21.00 uur: terug bij De Haagse Hogeschool
Cristina,het was ook de bedoeling dat ik aangesloten zou gaan,maar toen dat gezeur dus begon en ik hem niet meer te pakken kreeg heb ik dus alles omgegooid.In eerste instantie zou ik dus de 15de mei gaan en dan blijven tot 2 juni,maar omdat het niet zeker was dat hij er wel zou zijn,heb ik dus de reis omgeboekt en deze week ertussen uit gehaald.Ik had zoiets wat moet ik daar zolang als hij er niet is.Dus vandaar dat ik zaterdag weer ga.
@ Roanna: 's ochtends? Das echt een vette tijd:D
Ik werk op de haagse hogeschool, maar dit briefje lijkt wel de haagse hoge kleuterschool, niet te geloven toch…allemaal volwassen mensen en dan krijg je zo’n briefje op de mail…hahahaha…ja dat liedje zullen we nodig hebben om een beetje sfeer te krijgen hoor, ik werk bij een dienst vol met bobo’s…die kunnen zich alleen maar laten gaan als ze zwaar beschonken zijn met dure vieux…nou geef mij maar een glas water…of een bakkie koffie…dan heb ik al lol…(dikke mensen zijn nu eenmaal gezellig nietwaar)