@ Turkije-lover: oo, ja dan snap ik het idd wel =). Ach, gelukkig mag je weer. Wanneer gaatie dan naar Duitsland?
@ Viva: klinkt op zich niet verkeerd met al dat eten ;). Ik gok zo dat je naar het strand gaat
@ Turkije-lover: oo, ja dan snap ik het idd wel =). Ach, gelukkig mag je weer. Wanneer gaatie dan naar Duitsland?
@ Viva: klinkt op zich niet verkeerd met al dat eten ;). Ik gok zo dat je naar het strand gaat
[quote=“Roanna, post:615, topic:29091”]
@Viva: Nou veel plezier dan. ha, ha. :unibrow:
Ik heb net even op Schiphol gekeken en mijn vliegtuig van over 5 weken, gaat nu om 5.50 uur weg. Weet ik al zo’n beetje waar ik aan toe ben. :redface:
Nou Roanna dan heb je dus niets te mopperen meid lekker de hele dag heb je dan al in de middag ben je gesetteld bij het zwembad, kun je daar een uiltje knappen…![]()
Cristina,wanneer hij naar Duitsland gaat is niet bekend het is nu de vraag of hij uberhaupt nog wel gaat.Ligt een beetje ingewikkeld allemaal.
Viva,alvast heel veel plezier morgen met het uitje
ja Cris, dat hadden we ook al bedacht…origineel he…iedereen komt naar de Haagse Hogeschool, we wonen allemaal in de buurt en dan ga je naar scheveningen…tjonge…wat een lol…Als een hagenaar ergens een hekel aan heeft is het scheveningen…vies, vol en nergens plek…en mooi, nou echt niet een grote massa aan gebouwen die niet bij elkaar passen, ja het kuhrhaus dat is mooi, maar dan hebben ze er van die vreselijke lelijke moderne gebouwen omheen gezet…geeeeeen gezicht echt niet…maar het kan ook nog hoek van holland worden…daarna denken we een puzzeltocht, gezellig allemaal dingen zoeken in de buurt waar je wordt losgelaten…het mag niets kosten, maar ze hebben wel een touringcar gehuurd, hadden ze ons beter een strippenkaart voor de tram kunnen geven was goedkoper geweest, Maar misschien zitten we er wel helemaal naast gaan we naar zandvoort of zo…geen idee
jullie horen morgen van mij hoe en wat.
@viva
Wat het ook moge zijn, iig veel plezier.
Echt positief ben je niet, het kan dus alleen maar meevallen. ![]()
cris hier nog een bij tt
hehe, ja Scheveningen is idd een hel. Ik ben er wel eens uit ellende naartoe gefietst ipv met de auto of bus. Duurde wel een tijdje, iets van 2,5 uur.
@ viva: kan je plaatje niet zien ![]()
Nee niet echt he…komt van de vorige keer…ook een uitje
eerst met een of andere figuur een converentie over wat beter moet en kan,
vervolgens met een taxi bus naar kijkduin, picknikken op een kleedje in windkracht 5 op het strand met zelf meegebrachte etens waren
toen weer met de busjes naar het centrum van den haag, keramiek verven, een tegeltje.
en daarna een diner…tapas…brrrrrrr dat lust ik dus echt niet…en er was geen alternatief…dat was het dagje uit…
Nee het lukt niet ga het nog een keertje proberen, hij is erg leuk ga anders even naar de site van *tto en kies voor avondkleding, ze hebben hem in het wit en zwart. maar nogmaals een poging
jaaaaa gelukt
vanaf 39,95 euro
nieuwe ronden nieuwe kansen?
moooooi!![]()
Wij hebben ook eens een diner gehad na een dagje uit en als voorgerecht konden we kiezen uit vis of bloedworst. Ik houd niet van vis en ook niet van bloedworst. Het hoofdgerecht was vis of wild. En ik houd ook niet van wild. Dan houd je echt je hart vast wat het nagerecht zal zijn, ik weet niet meer wat het was, maar dat lustte ik gelukkig wel.
en nog eentje van dezelfde postorder aanbieder ook in het rood en wit
wij hebben ook nog eens een diner gehad…hartstikke duur hoor
piramide van gevogelte (zat dus ganzenlever in :eek: niet te vreten
vervolgens heldere bouillion echt helder zat niets in…leek wel maggiewater
kalfsborst op een bedje van groente (doppertje, worteltje en peultjes met rode kool :paranoid: hoe verzin je het geen aardappeltjes rijst of wat dan ook
toe een ijsje…2 bolletjes vanilleijs…zonder wat dan ook alleen een koekje
oooooooo, het leek nergens op maar we hebben wel verschrikkelijk gelachen om alle mensen die erbij zaten, iedereen trok het zelfde gezicht:D
Waauuuuuuuuuw mooi!!!
cris en nog eentje ook 40 euro, ik weet niet waar je precies van houd, maar je bent nog jong dus kun je eigenlijk alles hebben…