Roanna,je een heerlijk gevoel,en ben blij dat ik zaterdag weer ga:p
@Jac gefeliciteerd!!!
Jill hoeveel kilometer woon je van eindhoven af…(waar ergens in Belgie)
Jill - Miere - Crazymar
Heeel veeel plezier in Turkije…maak er wat van meiden
Bep rustig aan meid, laat het allemaal even bezinken…
Turkije-lover: Zij wel!!!
Nouja, ik ook nog een paar … uhhh 5 weken.
Ik woon in Hasselt is normaal 1.5 uur rijden.
Ik ga niet slapen vannacht,dat heeft weinig zin voor die 2 uurtjes
Turkije lover, je zou er een mega jetlag van krijgen, al dat heen en weer gevlieg ahum…nee hoor meid geintje heerlijk voor je, en ook fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt…maar gaat alles wel goed tussen jullie of ben ik dan te nieuwsgierig???
@Jill, ik zou het toch ruim nemen… Het is normaal echt een uur om om Eindhoven heen te komen(meerdere kanten op!) En nee ik zou ook niet meer naar bed gaan…
Ik kan gewoon nog niet veel vertellen. Uitleg gehad. Hoe is het ontstaan. Wat en waar en wie en hoe,…en dat gaan ze morgen ‘Overhoren’…:retard: Net weer school ![]()
@Beppie veel succes morgen en niet spieken he!!!
Ze hebben je hersenen dus flink laten kraken ![]()
Bekaf word je van zo’n dag, komend weekend ben je helemaal kapot.
Viva,ja hoor alles gaat weer goed we hebben wat down gehad,maar hebben daar dus over gesproken.
Roanna,gebeurt maar zelden hoor dat ik zo snel achter elkaar gaat,maar tis wel lekker natuurlijk.
Bep,veel succes morgen
Ja dan zou je het moeten redden om om 7 uur te vertrekken, maar ik zou niet later gaan. De ring bij eindhoven staat namelijk altijd vol, of je nu vanaf utrecht komt of vanaf Tilburg het komt allemaal op dezelfde ring uit.
A2 en A58 daar loopt het altijd vast. Ik weet niet of je nederlandse televisie kunt ontvangen, zoals gewoon nederland 1, want dan kun je morgenochtend op de teletekstpagina kijken nummer 730 731 en 732, maar kan ook via de pc op www.omroep.nl en dan teletekst aanklikken en gelijk naar die pagina’s gaan daar staan de file’s en wegopbrekingen.
Anders probeer je het nu even weet je zeker hoe het werkt, nu begint hij bij 731
Tja ik wist al niet wat ik hoorde vandaag,onweer? nee hoor Beppies hersenpan!!!
je kunt ook kijken op de teletekst via de tv of internet op pagina 769 voor de vertrek informatie op vliegveld eindhoven. Dus dan kan je al zien hoelaat de vlucht uit Antalya met het vluchtnummer van corendon, waar je dus mee terug komt verwacht wordt. Weet je zo bij zo al of je vertraging hebt of niet.
@Viva natuurlijk hebben we nederlandse zenders,alleen ned 1 2 en 3
dus dat gaat lukken!!!
@Jill: Ik ga vliegveld eindhoven saboteren vannacht…pas op hoor…:hihi:
Wij gaan altijd graag veel te vroeg weg. Moet je 2 uur van te voren er zijn…ik ben er gerust ruim 3 uur eerder…liever daar een bakkie dan stressen in de auto…
Nu morgen weer … grrrrr
@jill
Als het normaal al 1½ rijden is en jullie vertrekken om 7 uur en je wilt ook nog om half 9 dan zijn, dan mag er dus helemaal geen file staan. Ik zou toch echt wat eerder gaan, want die file zal er echt wel staan.
En nu ben ik echt weg…tot morgen
En de vertrekkende…
GENIET!!!