TTT deel 26!!

Christina fijn dat je examen goed is gegaan toppie!!!

Ik ga nog snel even iets doen tot straks!!!

@ Jill: begint het al te kriebelen? Het Turkije-gevoel??

@Jill: Nou, ik ben niet eerder gerust dan wanneer ik zeker weet, als jij morgen in de lucht zit. :unibrow: Ik hou Eindhoven wel ff in de gaten :paranoid: Trouwens wat goed van die bikini’s.

@Cristina: Jeetje, eg nie normaal dan. Waar moet je dat als student vandaan halen?

Weet iemand hoe het s´morgens is met de verkeersdrukte rond eindhoven is?
We moeten er rond half 9 zijn

Ik heb eigenlijk helemaal geen vakantiegevoel,ik weet niet hoe dat komt.

@Jill: Ik denk dat je wel rekening moet houden met files die kan op. Als ik jou was, vrij vroeg in de ochtend van je woonplaats vertrekken.

Nou Jill om eerlijk te zijn, ik zou dus wel gestrest zijn geweest na al die toestanden en zou dan ook niet met een lekker gevoel weg gaan. Ik zou me pas op me gemak voelen in mijn hotelkamer daarginds. Dus ik kan me jou gevoel wel voorstellen nu.

Maargoed, het zal allemaal wel goed komen. :wink:

@jill
Zou op tijd vertrekken, want volgens mij is het in de spits razend druk rond Eindhoven. Beter daar nog een tijdje wachten, dan stressen in de auto.

@Roanna,o nee hoor ik maak me niks geen zorgen echt niet wij hebben dat al vaker gehad dat we de tickets op het vliegveld moesten ophalen,op zich is dat niet ongewoon.

@MK we gaan om 07.00 uur weg thuis.

@Jill: Daar heb ik geen ervaring mee, maar heb er natuurlijk wel eens over gehoord. Daarom zou het voor mij pas rust geven, als ik in het vliegtuig zit. Maar het is heel goed van jou, dat je alles maar op je af laat komen en de rust zelve bent. Chapeau! :thumbsup:

@Bep: Bep, vertel vertel… hoe is je eerste werkdag/leerdag gegaan?

Hallo allen…
@Jill, hoelang is het rijden voor jullie normaal, naar Eindhoven?? Trek er nu gerust 1 uur langer voor… Het is echt een gekkenhuis juist rond die tijd… Misschien ben je er dan iets vroeger. Maar beter daar een kop koffie, dan een vliegtuig later…(of toch nog stressen…)

Ik ben er weer, niet echt bijgelezen… Ben doodmoe. Eerst eten gemaakt, gedouched… Ik ben echt kapot. Heeel veeel info. Morgen al 1ste toets(geen stress over, maar wel meteen morgen al, en vrijdag al weer…) Meer info gaat volgen…deze week…maar vanaaf niet

@Jill, Mar, Mierre…

VEEL PLEZIER…GENIET!!!

@Turkije Lover: Hoest nou…ik zie je online… Ben je al weer terug, of ehhh ikke ben het een btje kwijt

@Bep: Nou, doe dan maar ff rustig aan. Heel begrijpelijk. We lezen het dan nog wel! Fijne avond nog en doe kalm aan. :wink:

Zo ik ben weer een beetje bijgelezen,jullie hebben wat afgeklets,heb niet alles terug gelezen.

Ja Beps,ik ben weer terug en moet zeggen dat het allemaal positief verlopen is.We hebben face to face kunnen praten,wat toch wel een beter gevoel geeft dan via email of telefoon.

Fransijn,sterkte met je zoon.

Jill,Marr en Miere heel veel plezier in Turkije

Zo morgen en woensdag heerlijk vrij.
Heb vandaag cursus en examen gehad en ik ben geslaagd voor bedrijfshulpverlener!!! Baas blij er zijn weer 16 bhv-ers erbij gekomen!
Dus we kunnen brandje blussen enz.
Maar wat wordt je moe van zo’n dagje cursus.
Nou iedereen een fijne avond!

Groetjes jac

@Turkije-lover: Dat moet een fijn gevoel geven toch? :wub: Welkom terug!

megadruk…

@Turkije Lover welkom terug!!!
Gelukkig dat jullie er toch uitgekomen zijn.