Daar wordt je niet vrolijk van…:crybaby:
en nog wat…
het verschijnsel is vreemd maar ik heb het meerdere keren aangetroffen op pc´s die ik onder handen kreeg. ik heb eens zo´n veel te groot verwijderde items.dbx nader onderzocht, en toen bleek me dat het nog vol stond met oud spul, ook zonder extra identiteiten.
je zou het nog eens kunnen checken - onder het motto niet geschoten altijd mis -met een tooltje als dbxview
http://www.linkel.it/filedownload/goto.asp?id=295
ik had natuurlijk erbij moeten zeggen dat je eerst dat bestand moest hernoemen voordat je oe zou opstarten. sorry!
Je kan natuurlijk ook naar een herstelpunt gaan in je pc…van een aantal maanden geleden, misschien zitten ze er dan weer in…
Haha Beps…ik hoop dat je het leuk hebt gehad vandaag, en dat het allemaal een beetje helders is. Maar heb je al gezien, dat als je naar het vorige scherm gaat daat waar zeg maar de index zit, waar dan de laatste berichten worden aagegeven in de verschillende topics dat er bij re.ttt. deel 26 die waarderingen staan, met daarboven een paperclip, klik ik dus daarop zie ik jullie motoren…hahahah weer wat ontdekt… maar moet je dit natuurlijk wel bijlezen…
@cris
Geen wonder dat je moe bent, gisteren superlaat naar bed en vanmorgen voor dag en dauw weer uit de veren.
@ Viva: thanks!!
Ga het zo gelijk proberen! Dat herstelpunt heb ik al wel eens geprobeerd trouwens. Haha, al die computertermen joh!!
Ben ook benieuwd hoe het met Beps gaat. Ze is vanaf nu weer officieel student. Hihi, zal wel raar zijn.
@crazymar en miere
Hebben jullie dezelfde vlucht???
Alvast voordat ik te laat ben.
![]()
Jill - Miere - Crazymar
HEEL VEEL PLEZIER IN JULLIE GELIEFDE TURKIJE!!!
![]()
Jill vanaf welk vliegveld vertrek je morgen???
Ben hier dagen niet geweest. Hemelvaart weekend was heerlijk.
Gisteren eerst tenniscompetitie en daarna naar m’n jarige dochter. Was erg gezellig.
Met m’n zoon gaat het niet echt geweldig. Na de knieoperatie blijkt hij dus een Post Traumatische Dystrophie te hebben opgelopen, wat de genezing dus zeer vertraagd. Heel erg voor hem, want hij is een gezonde stoere jongen die heel erg van sporten houdt.
M’n moeder en zussen zitten nu in Side, in het hotel waar Ercan werkt. Ben stik jaloers dat zij juist op deze plek zitten. Aan de andere kant wel fijn, want m’n moeder is ziek, heeft al sinds februari een longontsteking waar ze niet overheen komt. Kan hij een beetje opletten en haar bijstaan, mocht ze toch nog naar een dokter moeten.
Heb hier nog niet bijgelezen, ben net terug van een studiedag.
Hoop dat het met jullie allen een beetje goed gaat.
Ga zo koken en daarna sporten en m’n stukken voor morgenavond doorlezen. Moet ik iets vertellen op de teamvergadering over afstemming.
Iedereen een leuke avond gewenst.
Nog 61 dagen.
Jill, Miere en Crazymar ik wens jullie veel plezier en mooie momenten in Turkije.
@Fransijn
Met m’n zoon gaat het niet echt geweldig. Na de knieoperatie blijkt hij dus een Post Traumatische Dystrophie te hebben opgelopen, wat de genezing dus zeer vertraagd. Heel erg voor hem, want hij is een gezonde stoere jongen die heel erg van sporten houdt.
Aan de hand van het bovenstaande…vraag een verwijzing voor kleurentherapie voor Dystrofie die bestaat echt en daar worden goede resultaten mee geboekt, ook wil een infuuskuur helpen krijgt je zoon 10 flessen met een bepaalde soort bloedverdunning (wel opname ziekenhuis) dat wil ook goed helpen (spreek uit ervaring, in mijn familie heeft iemand dystrofie in haar pols, na een breuk…als ze er niets aan doen, wordt het van kwaad tot erger met in het uiterste geval een rolstoel, want het breid zich steeds verder uit (geen horrorverhaal hoor maar wel de waarheid) zit er achter heen, de kleurentherapie wordt gegeven in het Umc.
@Viva:Voor zover ik het begrepen heb, vliegt Jill vanaf vliegveld Eindhoven. Wel bij de les blijven he viva. :lol:![]()
@Fransijn: He bah, wat vervelend voor je zoon. Laat je je aan iets helpen, hou je dit er aan over. Nou hopenlijk is er wat aan te doen. En wat fijn voor je moeder dan, dat E dan een oogje in het zeil kan houden he? Geeft toch een wat rustiger gevoel. Enneh… jij mag binnenkort weer Fransijn. :wub:
Zo, ik ga zo even eten. Jullie ook allemaal smakelijk eten.
Doeg
ja dacht ik ook maar zie geen vlucht voor morgen rond die tijd van corend… wel onur
Roanna, i am sorry toch nog gevonden op eindhoven, had alleen nog maar die van onur zien staan…
jilll alles oke … koffer gepakt???
Veel plezier in Turkije allemaaaaaal!
Helaba !!!
Haha ik heb niet helemaal bijgelezen maar ik moet toch lachen met jullie,de opwinding vanmorgen door dat gedoe met het reisburau.
Wel megalief hoe jullie altijd meeleven met iedereen.
2 bikini´s gekocht!!!
Dus ikke is helemaal klaar,nog even de laatste dingen inpakken ik zie jullie straks nog.
Krijg net boekje binnen van Universiteit in London, waar ik heen ga volgend jaar. Kamer huren… goedkoopste is 95 pond per WEEK! ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN?
MIERE EN CRAZYMAR HEEL VEEL PLEZIER!!!
O JA ALS IK JULLIE HIERBOVEN TEGENKOM WEL EVEN ZWAAIEN HE!!!