Werk ze Toos,tot over 14 dagen,we vertrekken om 10.35 uur
DOEIIIIIIIIII
Shop ze en tot over 14 dagen!!!
@Jill
Fijn!!!
Kan het feest beginnen nu ![]()
@jill
Eindelijk!!!
Was het nog gelukt een leuke bikini te vinden?
@MK
Ze is naar de winkel dus misschien nu wel bikini’s aan het passen ![]()
He Jill, gelukkig dat je nu eindelijk de bevestiging hebt!
Zou ook helemaal niks voor mij zijn, en als je dan belt en je dossier is ook nog eens zoek…GRRRRRRRRRRRRRRRR.
Nu maar koffers pakken, ga ik pas morgenochtend doen, maar alles ligt al wel klaar, zoveel mogelijk.
Veel plezier alvast, allemaal, inclusief mijzelf, haha
heee gelukkig Jill, nog een mooie tijd ook om te vliegen…gelukkig alles goed gekomen, maar ik was dus niet de enige die stampij had staan maken, Toos had ze over de balie getrokken…hahahahha … nou mijn hart en bloeddruk kunnen het wel aan hoor…maar wat was de reden nu, dat ze je hadden vergeten???
Zo, daar ben ik ook weer. Had geluk dat manneke me ff op kon halen van het werk,omdat hij toch naar de oogarts moest en dat zit daar vlakbij.
Ohhhhhhh wat ben ik opgelucht dat het is goedgekomen. (hoop ik). Wat is dat nou voor een flutbedrijf die haar klanten zo in het ongewis laat? Ik vraag me af, of ze jou Jiil, wel gebeld zouden hebben als jij niet eerst zelf gebeld had vanmorgen? Wat een service. Ja, ik kan me hiernog over opwinden! :finger:
Maargoed Jill, jij gaat met bikini en al :unibrow: dusss.
Miere011, Crazymar, en nog enkelen waarvan ik het even kwijt ben een fijne vakantie en doe ze daar allemaal de groetjes.
Heel veel plezier daar en geniet ervan.
Goede reis ook!
@ Jill: jeeetje, dat je zo rustig blijft als alles mis lijkt te lopen!! Knap hoor ![]()
@ Viva: whahaha!! Jij hebt gewoon plaatsvervangende stress!
@ Marion: ik heb het in de krant gelezen, die vliegshow. Lijkt me wel tof om te zien hoor!! Is J. al bekomen van alle verloren wedstrijden afgelopen weekend? Of baaltie nog steeds omdat zn neefje heeft gewonnen?
Pfff, filosofie examen was mij er eentje zeg!! Ik ga nu echt niet het internet op om te kijken wat de goede antwoorden waren. Hij ging voor mn gevoel wel okee.
Ben alleen thuis, heb het gevoel dat ik in slaap ga vallen. Is het zo dat je van stress vermoeid raakt? Ik heb namelijk het gevoel dat ik tijdens de examens veel stress (vooral mentaal) en wanneer ik na een examen thuiskom kan ik niets meer doen behalve hangen en slapen.
#$*($&%(#@)
We proberen al twee jaar Planet op te zeggen, toen heeft mn pa de rekening geblokkeerd voor hen en nu belde ik ernaartoe en ons contract verloopt pas op 26 februari 2008. Kl*te!!! Dat betekent dat we nu nog vastzitten tot 2008. Kan ik ZOOOO BOOS om worden.
Ze vroegen ons: wat is de einddatum van het contract, ik zei eerlijk die datum. Misschien moet ik terugbellen en liegen? Zeggen datie in juli afloopt? Zij wisten het namelijk niet zei ze, ik moest een speciaal ander nummer bellen om hem op te vragen.
Trouwens… ze hebben een aanmaning gestuurd… Als we die niet betalen zetten ze ons abbonnement stop. Hoeveel boete staat daarop?? Of hoef je dan alleen maar die aanmaning en wat rente te betalen?
cris…heb je geen mailtje waarin je opzegt, dan kan je die datum toch gebruiken???
Meestal wordt het met een jaar stilzwijgend verlengd, dus als je dan net een dag te laat bent zit je er weer voor een heel jaar aan vast, en ook moet je soms 3 maanden voor de datum opzeggen…Dus als je zegt 2 jaar geleden, moet je even kijken welke datum daarop staat. Misschien dat je er dan onderuit kan komen, en zit je al langer aan het abonnement vast als dat gebruikelijk was??? Ja ik weet het heel veel tegelijk maar misschien heb je er wat aan
O fijn Jill, dat ze vandaag toch is gekomen, en als ze bevalt, nou ja…jammer dan van afgelopen vrijdag…
Komt ze ook in je vakantie nog soppen, is misschien wel lekker, zie je het niet en kom je terug in een schoon huis…maar ja dan moet je haar wel een sleutel geven en je kent haar nog maar zo kort,…moeilijk
We hebben Planet nu 3 of 4 jaar… We wouden het na het eerste jaar al kwijt. Toen hebben we gewoon post-brieven gestuurd. Dit jaar hebben we heel de tijd gebeld en ik ben echt idd heel dom geweest om die mails niet op te slaan. Tenminste, mijn computer wist om de zoveel tijd mijn Microsoft Outlook inbox =(. We hebben dus geen bewijs, tenzij iemand heel goed is met computers?
Jaaaaaa, nou ikke kan wel wat met pctjes maar om die nu terug te halen, dat weet ik niet, ja mijn zoon zal het misschien wel kunnen, maar omdat nu te beschrijven, ik heb geen idee. We kunnen wel even gaan googlen om te kijken of daar wat opstaat
cris…google verwijst naar een programmatje dit kun je downloaden, het heet
GetDataBack
Ik weet niet of het wat is maar je kunt het allicht proberen.
nah, ik heb het al eerder gedaan, een vriend van mij is ook pc-‘nerd’ maar verwijderde bestanden zijn zelden terug te vinden omdat je computer er meteen overheen schrijft.
Bedankt voor t meedenken ;). Overigens, ze stuurden ons opeens een brief dat we ons ergens op geabboneerd hadden!!!Dat terwijl we al jaren probern op te zeggen. DIe mail heb ik nog wel, dat ik toen boos terugmailde dat we niets wouden krijgen maar juist ergens vanaf wilden, maar die is natuurlijk pas een maand of twee geleden verstuurd. Te laat. Opzegtermijn is maand.
crist…hier vond ik nog wat op een pc forum…
ik ben wel tegengekomen dat de map verwijderde items.dbx (da´s dus niet de map die je ziet in oe, maar in de betreffende directory in de verkenner) nog mails bevatte die allang ´definitief waren verwijderd.
je kan dus proberen:
- zet in de verkenner verborgen en systeembestanden weergeven aan
- zoek naar dbx
- heb je de map gevonden onhoud dan de vindplaats.
- open oe, ga bestand - importeren - berichten en navigeer naar de zojuist gevonden map verwijderde items.
wie weet heb je mazzel!