Verjaardagslijstje er ook maar weer aan vast geplakt, is telkens zo’n zoektocht.
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk) Marcel: 22 mei- Kusadasi Jill: 22 mei - Alanya MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Ja ik zou er helemaal niet goed van worden, de lol was er voor mij al vanaf, al die stress, je weet toch helemaal niet meer waar je aan toe bent op zo’n manier.
Ik vraag me af of we een topic hier kunnen openen om cijfers te kunnen geven (wel onderbouwt) aan de verschillende reisorganisatie’s en dat ze met naam en toenaam genoemd mogen worden van Hans. Weet je ook een beetje wat voor een vlees je in de kuip hebt mocht je nog boeken.
ja erg he, ik kan mij daar zo verschrikkelijk kwaad om maken, iedereen beseft toch zeker wel dat je daar als klant helemaal van over de zeik gaat.
En dat ze je dan in de wachtkamer zetten, als je toch goed je werk doet, probeer je alles toch op alles te zetten om mensen zoals Jill nu ervoor staat te helpen. Daar moet dan alles maar even voor wijken…
Crazymar,Marcel, Jill en MarMiere alvast een hele fijne
vakantie. @Jill: Weet je al meer??? Wat een reisorganisatie:finger: @Viva: Denk aan je bloeddruk:retard:
Heyyyy Meiden alles o.k kreeg net telefoon tickets liggen morgen aan de balie van c.rr.n…n en het hotelvoucher heb ik via mail gekregen.
Bedankt om zo mee te leven volgens mij was ik de enige die rustig bleef haha.
Sorry meiden ik moet nog even de stad in,en heb nog veel te doen.
Bedankt voor alle steun en lieve woorden.
Jullie zijn schatten!!!
Ik kom straks nog even langs!!!