Goedemorgen iedereen!!!
@Christina ik ben benieuwd je eit volop in je examen nu.
@Beppie,het komt allemaal goed!!!
Goedemorgen iedereen!!!
@Christina ik ben benieuwd je eit volop in je examen nu.
@Beppie,het komt allemaal goed!!!
Jill, al gebeld?
Jill weet je al hoe laat je morgen vertrekt, het is toch te gek voor woorden dat je het pas een dag van te voren weet, ik had al een halve hartverzakking gehad hoor, ik begrijp niet hoe jij zo rustig kunt blijven…???
Trouwens iedereen nog een goede morgen
Net gebeld ik had eerst de post afgewacht,niks erbij.
En die dame aan de telefoon gaat terugbellen ze kon niks vinden.
Nou ik wacht maar even met verder inpakken want het zou zomaar kunnen dat er iets mis is,hahaha
Meen je niet, jij hebt toch zeker wel een bevestiging waar alles opstaat???![]()
en een bankafschrift met de betaling…pfff
Ja dat heb ik wel een bevestiging,maar ik krijg de indruk dat ons dossier weg is of zo.
Ze gaan me terugbellen maar als ik over 5 min niets gehoord heb bel ik zelf.
het zal toch niet waar wezen he Jill vorig jaar had je ook al zoveel problemen met vakantie…grrrrr
Het zal wel goed komen,ik ben nog niet ongerust.
nou ik moet naar een vergadering bleeeeh…ik kom straks hier weer terug…Jill ik wil alles weten, en ga op je strepen staan, he…anders ga ik vanmiddag wel voor je naar het hoofdkantoor hier in Den Haag, kijken wat ze kunnen doen…:mad::hihi:
:crybaby:
Bedankt lieverd!!!Tot straks
Ik heb net gebeld, E.K. heeft de tickets nog niet binnen,afwachten dan maar als zij ze binnen hebben sturen ze ze per mail.
Goedemorgen allen.
Kan nog net even voor ik naar me werk ga.
Jill, hopenlijk wordt je niet aan het lintje gehouden. Ik ga voor je duimen dat het goed komt, maar ik heb ook zoiets van hoe kun je zo rustig blijven? Ik zou net als Viva al een hartverzakking hebben gehad in me eigen opgevreten hebben van de zenuwen en boosheid. :drool:
Maarja, ergens ook wel weer goed van je, dat je zo rustig kunt blijven. ![]()
Succes ermee en hopenlijk lees ik vanmiddag dat alles goed gekomen is. :frown:
@jill
Zou ook niks voor mij zijn, wat blijf jij rustig zeg.
Was je dossier nu wel te vinden en konden ze nu wel definitief de tijden doorgeven?
Goeiemorgen
@Jill: Hoe kan dat nou, nog geen tickets binnen. Ik zou hier ook behoorlijk nerveus en vooral woest van worden. Knap hoor dat je kalm blijft.
Ze moeten als je morgen vertrekt toch alle info hebben. Wens je succes hoor Jill. Duim voor je dat alles in orde is
Goede morgen!
In etappes bij gelezen maar het is gewoon teveel. Gisteren een fijne dag gehad. Volkel was leuk totdat het flink begon te regenen. Had het idee dat er minder vliegtuigen waren dan andere jaren. Leek thuis al minder dan voorheen, zien ze anders altijd draaien in de lucht. Communie was ook gezellig dus weer te lang blijven plakken. Vakantie voorbij dus J. moest wel bijtijds in bed liggen. Hij was alleen niet echt van plan om te gaan slapen dus ben maar bij hem gekropen dan blijft hij wel liggen. Gevolg … lekker knus met z’n tweetjes in slaap gevallen .
@Beps
Te laat maar toch succes op het werk ![]()
![]()
.
@Jill
Hoop dat het goed gaat komen. Duim voor je :paranoid:!!!
@de rest
Jullie zijn ook lief ![]()
Jill, heb je de etickets all??? Je kunt mij toch niet wijsmaken, dat enka de tijden en tickets nog niet heeft…Die lijsten zijn toch allang af…pfffff…ik was al ontploft…wat een service, ik weet niet of je enka belgie hebt gebeld of nederland, anders zou ik toch echt nederland bellen… grrrrrrrr:mad::smoke::mad::smoke::mad:
…is toch niet normaal ik heb de zenuwen voor Jill…
hoe is het mogelijk…:redface:
en ja we zijn al weer op de helft van deeltje 26