TTT deel 26!!

@jill: dank je

Ja hoor ga ik weg komt ineens iedereen online…

Bedankt allemaal, ik doe de deur die Jill vanaaf afsluit morgen weer voor jullie open oke!!
Terusten…:thumbsup:

sleep well…

@beps: slaap lekker

@ beps: success en heel veel plezier morgen !!

@Roanna: ben dr weer :biggrin: Idd heerlijk uitgewaaid. Vanochtend waaide het trouwens haast niet, hebben toen heerlijk een eind over het strand gewandeld. Echt lekker zo’n weekendje met z’n tweeen, zijn de afgelopen tijd allebei hartstikke druk geweest dus dan is een beetje quality time soms hard nodig :nod:

Slaap lekker Beppie!!!

Ja nou ik werd weer ff gestoord op MSN en dat was me schoonzuster weer en als die begint. :smoke:

@Linda: ik heb je geloof ik al 3 x een fijne vakantie gewenst en mij sla je over. :crybaby:

@Dia: O ja… Ja, dat moet je ook bij houden zo af en toe he? :wub: Maar zo te lezen hadden jullie het leuk gehad. Op naar de vakantie dus nu.

@roanna: alles goed? Hoezo sla ik je over haha

@roanna: nog bedankt voor de vakantiewensen

Stuur je even een PM Linda

Weet iemand van jullie of en hoe je een emailadres kunt checken?

@ Jill: van iemand anders?

Hoe bedoel je Jill?

wat wil je weten dan?

Ik heb een mailadres van de autoverhuurder in alanya maar mijn mail is teruggekomen.

hoe heet die autoverhuurder?? We gaan wel even met zijn allen voor je zoeken als je de naam geeft, nietwaar meiden

Ja werk aan de winkel he Viva? :lol:

Dat kan weleens gebeuren, als mensen zelf hun adres laten blokkeren voor bepaalde post. Dat zou het kunnen zijn, maar kan net zo goed een andere reden hebben.

JEBJL TOUR tRAVEL AGENCY RENT A CAR

Saray Mah.ataturk cad.gülen sk no 1
07400 Alanya