TTT deel 26!!

kan zijn dat adres verouderd is, mailbox vol is, dat ze hem nooit checken… verkeerd vermeld op de site? foutje in de spelling?

ik weet het niet,ik zal hem nog eens versturen

Weer teruggekomen.

Is dat niet raar dat het een hotmail adres is?

nee, is niet raar, maar als je niet in zijn mailbox staat dan komt hij inderdaad terug als zijnde geweigerde post. (ongewenste email dus)

Hoe kom je aan dat verhuurbedrijf, is dat een bekende of heb je die van het internet, google komt er namelijk niet uit bij mij en ik heb ook al gekeken op mamma.com daar kan hij hem ook niet vinden, en ook alanya.startpagina geeft hem niet???

o dat wist ik niet!!!

Op startpagina had ik ook al gekeken en geeft wel 2 andere verhuurbedrijven door, maar niet die van jou Jill.

De eerste keer via het hotel,later hebben we steeds rechtstreeks geboekt

maakt niet uit, maar bij hotmail kan dus ongewenste email terug laten sturen…dan herkend hij dus de mail niet…

heb je hem nu ook al geboekt dan, want op startpagina staan er zoals roanna al zegt wel 2 anderen

Ja dat kan hoor Jill en niet alleen met hotmailadressen. Een goed vriend van ons heeft Orange/wanndoo en die zogenaamde doorstuurmailtjes heeft hij geblokkeerd staan en komen dan ook altijd terug bij mij.

@ Viva & Jill: volgens mij niet. Als je niet in zijn lijst staat kom je in zijn ‘ongewenste maíl’ maar je krijgt nie thet bericht teruggestuurd want bij hotmail kun je gweoon dagelijks je ongewenste post bekijken en lezen.

Ooo, is dat nieuw? Ik wist niet dat dat kon? Das ook raar van een autoverhuurbedrijf ;). Die moet toch juist zoveel mogelijk post accepteren?

Maakt niet uit ik bel hem gewoon als we aankomen disdag,geen probleem.
Bedankt voor jullie hulp!!!

@jill: wil jou ook bij deze een hele fijne vakantie wensen, geniet ervan!

Bedankt Linda!!!

meiden ik ga stoppen lekker slapies doen…tot morgen …doei doei…

groetjes Viva

Nou, wat ik zowiezo een beetje raar vind, is dat een bedrijf een hotmailadres heeft. Wel als je zo iemand misschien particulier kent , maar zakelijk zie je dat niet veel. Althans niet in Nederland.

Ik denk ook dat je dat het beste kunt doen Jill. Er staan trouwens genoeg adressen op, waar je vanuit Nederland al een auto kunt huren in Alanya.

Graag gedaan hoor Jill. :slight_smile:

Dan ga ik ook maar.

Trusteeeeeeeeee :wink: allemaal .:wink:

Slaap lekker Viva en Roanna!!!