TTT deel 26!!

Nee voor de rest heb ik geen nieuws te melden jullie wel…zo schiet het niet op met deel 26, we hebben bloem beloofd aan deel 28 te zitten als ze terug komt…dus dat wordt benen maken meiden

Ikke doe nog 1uurtje mee, en dan mn schoonheidsslaapje…

Was daarnet op een verjaardag met een mannetje of 40 een collega van mij was jarig, ze is 50 geworden, hebben ze dus voor al die mensen gekookt…asperges, met ham en saus, griekse salade, gekookte eieren, en aardappelpuree…ik moet er niet aan denken we kregen 3 van die dikke asperges dat zijn er dus 120 voor al die mensen, zit je gewoon een halve dag te schillen, wat een werk…maar wel lekker

@ Viva: ik vond tien mensen al errug veel.

We hebben 400 posts in 2 dagen, dat vindik aardig wat hoor ;). We hebben nog wat… 6 dagen ofzoo?? Nou, dat zijn 2400 posts, dan zitten we al in deel 28 hoor :wink:

Ik klets ook nog heel even mee , alles zo goed als klaar morgen om 9 uur bij mams zijn, haar spullen in de auto en rijden maar

@viva: wat een werk zeg eten klaarmaken voor zoveel mensen

Al ontwikkelingen op het gebied van het lekkere ding? Heeftie nog een vriendin of isdie tijd al vervlogen?

Verschrikkelijk,…asperges schillen… BLEHHHH plakhanden enzo…

@Linda: Veel plezier he…lekker een midweekje genieten saampjes…

ja ongelofelijk he, ik moet er ook niet aan denken ik vind een kilo al veel, en ze waren heerlijk nergens draadjes aan ofzo…
Maar het is wel een idee, ik zou er nooit opgekomen zijn hoor om dat voor zoveel mensen te maken, waar ik dan naar uitwijk, is bbq of soep met broodjes, en dan houd het bij mij wel op hoor.
Mijn schoonzus heeft toen haar dochter jarig was voor dertig mensen grieks gekookt, dus tsaziki, gyros, griekse salade, viskuitsalade, ect allemaal zelf gemaakt, ook verschrikkelijk werk, en dan daarna nog een heel dessertbuffet, met ijs, taarten, fruit ect…Nou mij niet gezien, ik heb normaal al een broertje dood aan koken, maar doe het wel elke dag.

Heb ik iets gemist???:beef:

@beps: dank je we zullen zeker genieten

@cris: nog niets veranderd op dat gebied, binnenkort hebben we feestje van de trainer, hoop dat hij dan ook komt maar ligt aan zijn werk denk ik werkt nl in de zorg, maar is en blijft een lekker ding haha

Heel veel plezier, volgens de voorspellingen krijgen jullie nog wel aardig weer…heerlijk toch

@viva: cris bedoelde mijn liefdessoap van de laatste tijd haha

@viv: des te later de week, des te beter het weer word

Jaaaa ik snap het, ben er af en toe niet even bij…

@Beppie laat ze daar morgen maar een poepie ruiken op je nieuwe werk.!

@Linda nogmaals genieten daar in CP,veel plezier.

@Christina succes morgen met je examen,ik zal voor je duimen.

@Viva jammer dat de regen roet in het eten heeft gegooid.

Meiden, ik ga naar boven… heeel langzaam gaan de luikjes dicht. Moet er morgen toch fris en fruitig bijstaan…

Ik meld me morgenavond wel
Jill wel ff melden hoe laat je vliegt he…(en ja in de ochtenden is het rond Eindhoven een gekkenhuis qua verkeer!!!)

Ha Jill, hoe gaat ie, de koffer al gepakt…

Beps…succes meis…gaat allemaal lukken

@beps: succes met je nieuwe baan!