TTT deel 26!!

turks :slight_smile:

@ Roanna: bij ons op school hebben ze WC papier gewoo in de fik gestoken op de WCĀ“s… Ik snap het ook niet hoor, hoe haal je het in je hoofd… Heb je trouwens in de krant gelezen dat jongeren tegenwoordig een nieuwe hobby hebben: vernielen van vakantiehuisjes, dat filmen en dan op youtube.com zetten…

@ Bep: welk kookboek??

Oke Bep. Ben wel benieuwd. Nouja, jijzelf ook denk ik he?

Dia komt en Dia gaat. :paranoid:

Ja Christina. Ik heb eergister een stukje van youtube gezien. Is toch niet normaal.

dat is toch in center parcs gebeurt.

@Chris: Hans heeft het topic: Onze kookhoek weer naar boven gehaald. Staat hier direkt onder geloof ik. Gewoon op Turkije Reiscafe

Ja dat klopt Besmile. Gaan ze expres het hele afvoerkanaal van de openhaard volstouwen met troep en staken het dan in de brand, zodat alleen de schoorsteen op het dak in de fik stond. Dat vonden ze kicke!! Hoe verzin je het. :finger:

Niets beters te doen ofzoo… Ik vind dat de dienstplicht weer ingevoerd moet worden. Het is Ā“opgeschortĀ“ maar van mij mogen ze hem weer terugschorten want ik heb het gevoel datje daar wel iets meekrijgt van respect en normaal gedrag.

Of iig het respect voor de spullen van anderen… zo verschrikkelijk tegenwoordig.
Ik maak een hoop pubers(beginnende volwassenen) mee, maar je vraagt je soms af…en geen probleemjongeren, probleemgezinnen of rare ouders ofzo…gewoon omdat ze het ā€œleukā€ vinden…yeah sure…zie je me lachen???

Poep… Ik dacht dat filosofie morgen om half 2 begon, blijkt ie om 9 uur te zijn… Valt dat even tegen.

Grote Poep!!! Luister… slapen is zo mogelijk nog belangrijker dan leren. Als je je kapot leert, en niet slaapt dan ben je bijna alles wat je geleerd hebt kwijt…maar slaap je goed dan weet je je meer te herinneren van wat je geleerd hebt…
Sterkte Chris…

Bedankt :D. Ik zal idd wel op tijd naar bed moeten, anders kan ik morgen echt niet denken.
Hebje al bericht gehad van Cyn&Bloem? Vermaken ze zich daar een beetje, ondanks het mindere weer??

sorry domme ik:evil:

@Viva vertel eens iets nieuws :biggrin:

Linda: 21 mei - CP, Kempervennen:NETHERLAN

Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
Jill: 22 mei - Alanya
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi

Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris

Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Miz-Styloow: 18 august - Side
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

Zo, als je zo kort op 1 staat herhalen we het gewoon vaker hihi

@Viva: Maak niets uit hoor. Op dat moment was ik ook moe.

Ja, vertel eens wat Viva. :biggrin: Nog wat meegemaakt vandaag?

Nou weer terug van visite en een verjaardag was gezellie, maar moesten vluchten voor de regen, heb 3 uur onder een afdakje gestaan…brrrrr…koud nu…getver…

Heb van mijn nichtje haar scriptie nog even nagelezen, 20 fouten eruit gehaald, moet ze woensdag inleveren, dus die kon weer aan de typ…om het te verbeteren…maar ja je leest er zelf overheen he…waar tantes al niet goed voor zijn…

Jill morgenochtend gelijk bellen he…

Beps…heel veel suc6 meid morgen, ik zal aan je denken.

Ikke dom sorry Roanna, beschuldig je van slaapkopperij…iamsorry

Toos nog lettertje in de wang van het toetsenbord.

Cris…fijn voor je dat je dineetje zo goed gelukt is en ja leren, je leert meer met 3x20 minuten, dan 1x een uur (Beps geld ook voor jou)

Jill, laat je morgen even weten als je gebeld hebt hoe laat je dinsdag weggaat.

en voor de rest iedereen morgen een fijne dag en voor degene die morgen naar cp gaat have fun

Hey Bep fijn… Wisten we ook nog niet. :biggrin:

Nogmaals Linda, een hele fijne midweek gewenst. :wink:

U heeft bijdehandjes gegeten Beps:retard: hele kilo’s smaakten ze:p

Hihi, ikke had ze in de opruiming…