Goede morgen!
Een hele klus om bij te lezen maar is gebeurd. Nu snel naar de lammetjes, de douche in en dan gaan we naar ‘Volkel in de wolken’. Daar is een vliegshow en braderie. Daarna naar vrienden, zoontje doet de communie. Gelukkig de laatste voor dit jaar. Tot vanavond!!!
@Roanna
Hoe was BLOF?
De stand! Alles verloren, worden telkens veel te hoog ingedeeld. In ons kleine dorpje krijgen we met veel pijn en moeite een E-team bij elkaar, zijn dus automatisch de E1. Met gevolg dat we moeten spelen tegen teams uit grotere dorpen waar ze 2 of meer E-teams hebben en de beste dus in het 1e zitten en ook nog in een hogere klasse spelen. Was dit keer wel iemand bij die veel contact heeft met de jeugdcommissie van onze voetbalclub, hij vond dit niet leuk meer en gaat er een opmerking over maken. Moet wel leuk blijven voor de kids vond hij.
@Cris
Hoe was het etentje? Piepers gelukt in de oven?
@Beps
Gaan ons best doen om er een paar delen bij te kletsen. Ben alleen bang dat de dames het niet zullen gaan lezen.
@Viva
Ben niet de enige dus die een ontzettende hekel heeft aan witten. Moet er ook weer aan maar heb er geen tijd voor.
@Jill
Lastige Russen? Cris wil je vast wel wat zinnen leren om ze te vriend te houden of de mond te snoeren.
Ik heb net even op de site van eindhoven airport gekeken als ik het goed heb gezien is er maar een vlucht van cor…d.n en die is om 10.35 dat zou ideaal zijn dan zijn we op een menselijk uur daar.
Hallo allemaal, zo weer bijgelezen. Hier heerlijk weer, niet meer zo’n harde wind als gisteren, en zonnetje, en lekker temperatuurtje. Straks met Crazy weg om haar mannetje van het vliegveld te halen, gezelli… Bruiloft van zus en zwager was erg leuk, gewoon thuis (ze hebben best wel een groot huis) maar wel helemaal verzorgd door een cateringbedrijf. Maar de vakantie komt nu gelukkig steeds dichterbij, eindelijk…
@ Turkijefan, VAN HARTE GEFELICiTEERD!! @ Linda, fijne week in de Kempervennen!!! @ Verder iedereen, ik weet het niet meer, jullie klessebessen aan een stuk door, maar ik denk aan jullie en hou van jullie!!! XXXXXXX Mar
Turkijefan, Gefeliciteerd en een fijne dag!
Beppie, heel veel succes morgen met je nieuwe werk en studie erbij…zal zwaar worden, maar jou kennende gaat het vast wel lukken! Zet em op meid!!
Iedereen succes met alles wat je doet/gaat doen.
dikke kus voor jullie allemaal.
zo jullie zijn lekker bezig … de laatste keer dat ik hier was waren we volgens mij nog niet bij de 20 :o
Nou ik ben er weer eventjes. Ik heb het eigenlijk erg druk met van alles en nogwat. De verbouwing is alweer een tijdje klaar en begin april hebben we ons huis te koop gezet. Binnen 1,5 maand was het verkocht, dus volgend weekend gaan we verhuizen!
Verder heb ik het erg druk met mijn studie. Ben nu bijna klaar met het 2e jaar en zit met smart te wachten op de vakantie. Ik moet nog 1 jaar, maar dat ga ik uitspreiden over 2, dus ik zit nu op de helft… Moet wel zeggen dat ik het zat begin te worden, maar ja, om alles nu in 1 jaar te gaan proppen schiet ook niet op!
Ik heb niet met hubbie gereden…mss morgenavond ff. Kwam ineens allemaal visite gezellig langs(het is hier vaak de zoete inval, de laatste tijd wat rustiger…maar de zomer gaat beginnen en dan…:retard: )
Filmpje gekeken(goede, The Sentinel…)
Nou lekker vroeg mn mandje in. Morgen om 7.50 de deur uit, eerst naar de kraker en dan…PFFFFFF spannennddddd!
@ Viva: ik was vorig jaar rond deze tijd, weer was heeeerlijk!! Ik was in Gumbet, twas denk 28 graden. Alleen het zeewater was echt heel koud!!
@ Turkije-lover: gaje terug naar Nederland en danweer terug naar Turkije de week erna?? Konje dan niet daar blijven?
@ Roanna: Ik had altijd Plant en die deed het ook altijd. Alleen afzeggen is ons nog steeds niet gelukt. Ondertussen hebben we UP en ook nog nergens last van gehad!
@ Turkijefan: fijne verjaardag!!
@ Linda: veel plezier in CP
@ Viva: hoe was het bezoekje?
@ Marion: toch wel jammer dat alles is verloren. En ook wel gemeen inderdaad alsje te hoog ingedeeld bent. Hoor ik mijn vriendinnen ook wel eens over. Hoe vond J. het? Nog lekker gesport of kon niets het verlies compenseren?
@ Beps: idd spannend!!! Kijk je er wel een beetje naar uit?
Het eten gisteren was echt heel erg geslaagd. De soep, de aardappels met vanalles en nog wat en het zelfgemaakte ijs. Alles was heerlijk, ik stond verbaasd van mijzelf. Verder was het erg gezellig, heb om 11 uur iedereen die niet bleef logeren naar huis gebracht. (handiiiggggg zo´n rijbewijs)
Vandaag samen met een vriendin heel de dag filosofie geleerd. Ga nu wat opruimen en daarna in bad weken, en nog wat filosofie leren.
@Bep: Ja, da’s waar Bep. Morgen moet je weer aan de bak. Dat zal weer ff wennen zijn, maarja ook wel weer fijn toch!
Ik wens je alle succes.
@Cristina: Mooi zeg dat je kookkunsten zijn gelukt gister. Heb je je niet voor niks staan uitsloven. :biggrin:
Ik was net ff een patatje halen hier bij ons op het WC en ja hoor… hadden ze weer het hele bushokje aan diggelen geslagen voor de zoveelste keer. In wel duizenden stukjes. Vorige keer lagen er ook 3 acher elkaar aan diggelen. Ik kan me eigen daar zo over opwinden he! Wie doet nou zoiets? :drool: Tuig van de richel. :mad: Nouja!!!
@ Roanna: hier in Rotterdam blijft ook niets heel. Bovendien is het zo vervelend dat mensen bijvoorbeeld bierflesjes tegen de grond kapotgooien. IK word al die lekke banden door vandalen die vanalles slopen nu echt heel erg zat!
@Chris: Ja dat zal ook best. Ik begrijp soms de hele mentaliteit van sommige mensen niet. Een normaal mens haalt zoiets toch niet in het hoofd? Hele rollen closetpapier hadden ze in behoorlijk hoge bomen gegooid, zodat al die slierten over de weg hingen. Je moet maar op het idee komen. Wat een wousen.:tssk: