TTT Deel 25!!!!

Wij hadden daarheen geboekt 2 jaar geleden Fame residence,een half jaar tevoren geboekt kregen we een dag van tevoren een telefoontje er was vergeten ons te boeken en nu was er geen plaats meer.
We hadden voor november geboekt dus mooi op tijd,we hebben toe alles geanuleerd omdat ze geen rolstoelvriendelijk hotel hadden.
Via vrienden in Alanya hebben we alles zelf geboekt en zijn naar Alanya gegaan.
Die fout was gemaaky bij D …

gewoon in 5 dagen een deel volgekletst we doen zo onze naam wel eer aan he, een kippenhok en maar kakelen.

hihi… 100 was voor mij! je houdt het wel erg goed bij he jill??

mn verhaaltje is af, dus ikke ga ff overlezen, afscheid nemen en afsluiten. mn vingers zijn stuif, de oogjes vallen toe en mn rug doet pijn, knietjes worden warm van de laptop… dus sleepie time!

Zo

Zo Viva ben jij nog even lekker verwent!!!

@Bloem ik ben gewoon even gaan kijken,denk nu niet dat ik hier mey een nototieboekje naast me zit,haha

jeetje en kwam D… nog met een vergoeding is toch te gek voor woorden dat je een half jaar van tevoren geboekt hebt, en hun er een dag van te voren achterkomen dat ze jullie vergeten zijn, nou dan hadden ze aan mij een mooie dat kan ik je wel vertellen, dan maar heeeeeel duur op hun kosten…kon me niet schelen waarheen voor mijn part naar de bahama’s maar ik was weggegaan

Slaap lekker Bloem en sweet dreams!!!

welterusten Bloemmie lekker slapies doen en dromen over alle reizen die je nog gaat maken, maar laat wel je knieen afkoelen anders heb je straks klutsknieen

Nee hoor helemaal niks,we hadden zelf voorgesteld om dan een hotel dat zij hadden voorgesteld te nemen,dit lag erg afgelegen en wij stelden voor dat zij de autohuur op zich zouden nemen.
Trouwens wij hadden 5 sterren geboekt en dit was 4 sterren.
Dat deden ze niet.
Nou als klant zijn ze ons kwijt en dat terwijl we via hen een keer of 4 per jaar gingen.
Zeer slechte service

en hebben jullie geen brief geschreven aan het hoofdkantoor dan, of bij de anvr weet ik veel, ik had zelfs de krant erbij gehaald, hun maken toch fouten, en als je als bedrijf zulke fouten maakt moet je ze ook herstellen vind je ook niet.

Nu doen ze bij D… wel meer van dat soort rare dingen, mijn dochter was 17 jaar en had met haar vriend een reis geboekt naar Gumbet, maakt mijn dochter het 6 weken voor de vakantie uit…maar daar kan je niet op annuleren, nou ik naar het reisburo gebeld, met de mededeling dat mijn dochter een reis had geboekt, maar dat ik daar geen toestemming voor heb gegeven en dat ze van mij niet mocht…wij naar het reisburo we moesten komen, ik gedaan, mijn verhaal opgeschreven binnen 10 dagen bericht van het hoofdkantoor, ze waren ingebreke gebleven ,want ze hadden mij een verklaring moeten laten tekenen omdat mijn dochter nog maar 17 was. In een uitspraak van de anvr is opgenomen dat ouders van minderjarige kinderen toestemming moeten geven, en dat had ik niet gedaan, en d… had het forumulier niet wat ik had moeten tekenen, nou ze kregen beiden ook haar vriend het geld, terug incl. de annuleringsverzekering.

dus door hun stommiteit liep het voor mijn dochter goed af…

ach weet je we hebben ond prima vermaaky toen in Alanya en niemand wou de schuld op zich nemen D … zei dat het C.r.e.d.n was en visa versa.
Die hebben een juridische dienst enz en als je dan een adcokaat moet nemen kost het nog meer.
Sindsdien boeken we altijd via internet is altijd goed gegaan.
Wij boeken overigens altijd in Nederland,veel goedkoper.

wij betalen dit jaar helemaal een schijntje

Ja gelukkig maar anders was je het geld kwijt geweest.

Ja inderdaad dat vertelde je is echt heel goedkoop.

verleden jaar in mei luxe maar duur 1000 euro p.p. voor 2 weken
augustus 700 voor 1 week met zijn 2tjes
en nu 918 voor 3 weken in augustus met zijn 2tje maar dan een appartement dus geen eten.

@ jill, ik kan me dat van vorig jaar nog wel herinneren ja! vreselijk zeg

@ viva goed geregelt van jou voor je dochter!! echt een risico om als jong stel samen te boeken enzo… lijkt me een drama…als het dan uit gaat, maar ja zo gaan die dingen.

ikke ga nu echt slapen, val bijna om, mn verhaaltje is af en behoorlijk goed, al zeg ik het zelf :biggrin: dus ga lekker dromen hoe het verder gaat!
truste!

nou ik reken maar 50 euro per dag voor het eten daar dus komt er nog 1000 euro bij…maar dan ben ik wel 3 weken weg en kan ik eten waar ik trek in heb, soms vind ik in de all in hotels het eten echt iedere dag het zelfde,en komt het na 1 week je de strot al uit

Onze vrien in Alanya heeft een bouwbedrijf bouwt villa~s net achter marmuthlar tegen die berg,rachtig zicht op zee.
Hij is degene die ons toen aan tickets heeft geholpen.