TTT Deel 25!!!!

Jeetje alweer bijn 100 berichten in dit deel.

nie overdrijven… 82 pas…

Nou die 100 krigen we toch nig wel vol he,als het echt niet anders kan zal ik ze alleen vol maken haha

hoi meiden nee hoor nummer 83 ben weer terug van verjaardag, denk zal ff kijken en ja hoor weer een nieuw deel

ja Jill we gaan door, van harte gefeliciteerd met hub en dat het maar een oude knar mag worden meid

Heyyy Viva hoe was het,de polonaise gedanst?

Bedankt meid ook namens hub,hij is net naar bed.

Ik vraag me af die jongen die altijd bij paul is adje geloof ik,is die echt zo of speelt jij dat?

Ik ben in Marmaris geweest vond het niet leuk Ichmeler daar in tegen naast marmaris is wel leuk lekker knus en gezellig, marmaris is veel te groot en veel te westers overal dezelfde palvuizen en glazen daken in passages ik vind dat dus niets.
Torba ben ik geweest, geweldig maar voor een rolstoel niet te doen alles is verschil van hoogte je loopt je een bult naar boven als je uit de accomodaties komt.
Side is mooi, authentiek maar de mensen die daar wonen hebben naar mijns inziens een bepaald soort arrogantie waar ik niet van hou.
Mahmutlar ben ik geweest dat ligt 10 kilometer door Alanya heen, is wat ouder maar is nu in opmars met allemaal nieuwe hotels.
Alanya is meer mijn ding, gezellig druk maar wel toeristisch
Bodrum is geweldig, heel compact zeg maar en vreselijk aardige mensen daar.
Dit is mijn visie van Turkije.

Ocharme leggen ze hem tussen het copierapparaat.
Ik vind die jongen zo zielig he.

Die
adje bij paul de leeuw speelt maar zo, die jongen, (heb ik geloof ik in een roddelblad gelezen heeft gestudeerd aan de universiteit) hij lijkt dom maar is het niet.

Nou Marmuthlar hebben ze de kustlijn wel helemaal verpest he,Marmaris eens maar nooit weer.

Gelukkig,dan is hij zich bewust van die plagerijen,en kiest hij ervoor anders zou het maar erg zijn.

Nee de polonaise heb ik niet gedanst dat hebben jullie gedaan met het nieuwe deel, vandaag zijn er ongelofelijk veel posts geplaatst nietwaar.

Volgens zeggen moet Kemer ook heel erg mooi zijn, ik ben er niet geweest, maar de ouders van mijn collega gaan er altijd heen en die man zit ook in een rolstoel dat is allemaal vrij vlak daar…maar het is maar van horen zeggen, misschien dat hier op het forum iemand daar ooit is geweest.

Als we er hier 100 hebben zijn het in totaal 412 berichten vandaag.

O ik ben helemaal verwent voor moederdag heerlijk Laura gekregen en ook nog bodylotion en douchgel van lancaster heerlijk…het is na 12 uur volgens hub en dan krijg je ej kadootje

volgens mij nog nooit vertoont dus zoveel berichten

en morgen zal het ook wel hart gaan, althans voor degene die erop komen, iedereen gaat natuurlijk vertellen wat moederdag gebracht heeft.

ben het met je eens over icmeler, viva, en ook side vond ik erg mooi en idd authentiek (wat ik ervan gezien heb) beste broodje doner kebab ever in side gegeten.

ik vond mahmutlar een beetje een paupere doorreisbedoening… was maar een indruk vanuit de bus, niet mijn ding.

torba zelf is een inniemini dorpje, maar de hotels die bij torba horen zijn schitterend. als ik zoveel voor een hotel zou kunnen/ willen betalen, zou ik er niet weggaan daar! die hotels zijn kleine dorpjes op zichzelf, maar niet echt turks natuurlijk…!

gumbet is een toeristische engelse pub gebeuren, maar het leeft wel, het bruist en dat trekt me aan. tis dat mijn vrienden er zitten en het makkelijk en goedkoop is, maar anders zou ik kiezen voor een rustiger en meer authentiek plaatsje… maar ja!