TTT Deel 25!!!!

Belgie is ook niet echt veilig om te rijden,als je ziet hoeveel weekenddode elke keer en heel vaak jongeren.
Het wordt tijd dat ze het systeem van leren autorijden veranderen.

Zijn er geen rijscholen in België dan, moet je zelf je kind leren autorijden?

Bedankt voor je kort en bondige reis door Turkije bloem.
Inderdaad Bodrum is enorm gezellig als je zo vanaf de weg erheen Bodrum ziet liggen prachtig gewoon.
Wil nog wel een keertje terug.

Jawel er zijn rijscholen,maar het systeem is zo fat je bv 6 uur les neemt en dan krijg je een leervergunning vanaf dan mag je met iedereen die ouder is dan 23 rijden onder begeleiding.
Je rijd dan met een L op de achteruit en een dubbele achteruitkijkspiegel.
Je moet wel altijd met begeleider rijden.
Als je 18 bent kun je op examen.

Hoe zou het met Filiz zijn?
Ze zal wel volop aan het genieten zijn,hoe lang blijft ze eigenlijk?

Is idd wel heel weinig 6 uur les. Weet ook niet wat het beste is.

Weet moet hoe lang ze nu weg blijft. Maar ben er van overtuigd dat het super met haar gaat nu ze bij haar askim is :wub:

op zich is het voor diegene die willen lessen wel makkelijk!
zeker goedkoper en sneller
in engeland is dat volgens mij ook, maar daar rijdt het halve land met een groene L op de achterruit.

denk wel dat het menig ouder-kind relatie behoorlijk op het spel zet, want autorijden is 1 ding, maar het een ander leren is 2.
bovendien als je ouders of familie dus geen rijbewijs of zelfs geen auto heeft, wordt het al een stukje moeilijker allemaal…

@ jill, moet je in belgie ook een schriftelijk examen afleggen??
ik vind eerlijk gezegd in turkije die scootertjes ergen dat de auto’s. moet daarbij eerlijk zeggen dat ik zelf nog nooit op een scooter heb gezeten en er tot nu toe altijd nog in geslaagd ben om dit zo te houden :biggrin:
nix voor mij!

en volgens mij bleef filiz 1 week (of waren het er nou 2?) maar denk ook dat ze het prima naar d’r zin heeft!

Dat moet wel,heerlijk he verliefd zijn.
Ik zou het niet kunnen opbrengen om de liefde van mijn leven zo weinig te zien.

O ja ze moeten eerst theoretisch examen afleggen voor ze mogen beginnen te rijden met begeleiding.
Ja die scooter in Turkije,als je soms ziet dat de hele familie erop zit,baby`s en kinderen en een helm hebben ze ook niet op,levensgevaarlijk.

En dan ook nog tassen met boodschappen overal aan en tussen.

Zou er ook niet aan moeten denken rijles te krijgen van mijn vader. Was binnen de kortste keren oorlog in de auto. Hij heeft niet zoveel geduld en ik was in het begin niet bepaald een ster met de koppeling. En daarbij allebei ook nog supereigenwijs. Geen ideaal koppel dus.

Nou hier geeft het ook elke keer weer stof tot discussie pffffffffff nee ik vindt het niet gemakkelijk ik zal blij zijn als hij in oktober op kan gaan.
Maar ik denk niet dat hij zal slagen,hij rijd erg vrij,ik bedoel net alsof hij al jaren rijd en voor een examen is dat niet goed.

wil je wel geloven dat ik vrees dat ik dan nog nooit auto zou hebben gereden? heb nog nooit achter het stuur van mn pa zn wagen gezeten!! kan me ergens wel voorstellen dat je je kind niet in je eigen auto durft te laten rijden… tussen mn pa en mij is een apart verhaal, maar denk dat ik niet de enige ben!

het kostte een bom duiten, maar denk dat ik op de juiste manier mn roze papiertje heb gehaald!

Inderdaad Bloem,dat is de juiste manier want ze nemen de fouten ook over he.

Meiden ga er van tussen. Paultje komt zo en ga daar lekker in bed van genieten. En … moet morgen goed uitgerust zijn voor moederdag he. Moet fris en fruitig zijn als die kleine zijn versje voor me op gaat zeggen, heeft hij wss heel hard op moeten oefenen.
TRUSTE!!!

Slaap lekker Marion en geniet er morgen maar van!!!

Ik denk dat ondertussen bijna iedereen op een oor ligt,maar ik wacht nog even misschien dat er nog iemand binnenwipt.

@ marion, truste!

wat is dat toch met paul de leeuw?? ik heb daar echt nix mee, maar goed… iedereen natuurlijk zo zijn ding!

@ jill, ik ben er nog wel, maar ff erg druk bezig met andere zaken :unibrow: kom af en toe hier ff checken, dus als je nog iets kwijt wilt, dan lees ik het wel!

O ik kijk er ook wel eens na maar niet elke week,is vaak wel grappig maar soms ook grof.

ja daar staat paultje wel om bekend ja