TTT Deel 25!!!!

mmmmmmm niet geweldig.

Ik heb het idee dat het tourisme in Kusadasi heel erg aan het opkomen is,ik zou er ook wel eens naar toe willen.

**:turkey:**Turkijelover: 15 mei - Kusadasi :turkey:

Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
Jill: 22 mei - Alanya
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi

Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris

Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya

Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet

Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

14/05 Besmile

20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Je staat erbij Jill

Je bent een schat Marion,bedankt!!!

Gelukkig, heb ik niets gemist. Hub kon het niet meer aanhoren en is gaan zappen. Zal pas weer aan komen als Paultje komt :unibrow:

Nee hoor echt niks gemist,zijn weinig goeie nummers,tenminste niet mijn smaak.

Kusadasi hebben wij ook nog niet gezien. Hub wil er graag heen maar Fethiye staat al jaren op mijn verlanglijstje dus hopelijk gaan we daar als eerste heen.

Eigenlijk schandalig er is zoveel te zien in Turkije,maar toch blijft Alanya trekken maar eigenlijk meer door de vrienden die we daar hebben.

Is meestal zo Jill, kijk eigenlijk al jaren niet meer naar het songfestival. De mooiste liedjes hoor je daarna wel, en de rest daar mis je niets aan.

Ach weet je als Nederland of Belgie er in zit is het ook spannender.
Nu kijk ik meer uit gewoonte.

Alanya moeten we ook nog heen volgens hub. Maar lijkt me heel massaal en dat is niet echt mijn ding. Bewaar ik dus voor het laatste. Heb ik altijd een troef in handen voor het geval hub niet meer naar Turkije wil :wink: . Vrouwelijk strategie zeg maar :redface:

Haha slim van jou,ja dat is waar Alanya is nogal massaal maar wij huren altijd een auto en trekken de bergen in leuk die bergdorpjes.
Wij betalen 20 euro per dag voor een auto we gaan altijd bij dezelfde,brent de auto naar de acco,zelfs al komen we om middernacht aan.
Wij laten hem daar ook achter en er wordt niet op een paar uur gekeken.

Hebben in Turkije nog nooit een auto gehuurd. Griekenland en Spanje wel altijd. Maar vind het in Turkije eng, scheurt allemaal zo kriskras door elkaar voor mijn gevoel. Stom eigenlijk want als we een jeepsafari deden reden de mannen wel altijd zelf. Waarschijnlijk een veiliger idee dat je dan in colonne rijdt. Misschien dit jaar toch maar eens proberen.

Je hebt gelijk Marion ik moet ook elke keer weer wennen,en je moet er maar mee meerijden want anders is het nog gevaarlijker.
Ik sta de eerste dagen doodsangsten uit ze komen van overal,maar alles went.

Weet je als ik met de rolstoel de dolmus in moet is niet te doen,en vaak geen zitplaats,voor ons is dit ideaal.
En we zijn de hele dag weg zijn alleen voor te slapen in het hotel.
Zelfs eten doen we buiten de deur.

Sta hier soms ook al doodsangsten uit op de snelweg met hub achter het stuur. Volle kracht vooruit zeg maar. Had dat eerst nooit zo maar sinds die kleine er is ben ik echt een schijtekster geworden wat dat betreft. Rijd zelf ook meestal wel redelijk door maar lijkt denk ik allemaal veel harder te gaan als je zelf niet rijdt.

In jullie geval heb je ook weinig keus als je ergens wil komen. Is gewoon heel lastig met de rolstoel.

Ja dat is waar,als je zelf rijd is het helemaal anders,we zijn onze zoon aan het leren autorijden hij is 17,ik

Ik kan je vertellen dat ik het maar eng vindt,je kunt ook niet ingrijpen he.
Eigenlijk is dit een stom systeem maar ja hier zijn ze dat gewend.
Persoonlijk heb ik liever het nederlands systeem.

hai hai, ff pauze van het schrijven.

ikke ben 2x dus in alanya geweest, allebei de keren in de winter. 1x aan cleopatra beach en 1x aan de andere kant, meer in de turkse wijk zeg maar. vond het beide keren wel ok, maar zag dat het idd erg massaal enzo is. weinig autentiek turks met alle turken die nl spraken enzo…
1x een auto gehuurd en van alanya naar side gereden en weer terug, niet de bergen in geweest, maar was erg goed te doen.
rustig en brede, mooie route. nix op aan te merken hoor!

ikzelf ben 2x langs kusadasi gereden en 1x er dwars doorheen en ook langs de boulevard, vond het toch niet zo fantastisch.
mn hartje ligt in bodrum, deels door de historie (tja… heb niet voor nix grieks en latijn gestudeert) en de sfeer, alle witte huisjes, in bodrum zelf geen zichtbare hotels enzo, en nu is het gewoon thuis.

maar vond de omgeving van fethiye en oludeniz en dus ook kalkan/ kas erg mooi qua natuur. voor mijn vakantie iets te rustig, wil toch ook graag stappen enzo, maar om uit te rusten ideale plek

iedereen weet ook hoe ik over marmaris denk, beetje een goedkope toeristen fabriek van wat ik ervan gezien hebt en heb een paar nare ervaringen gehad. weet dat het overal toeristischer wordt, maar daarom heb ik het niet zo op marmaris (maar crazy, ik kom je wel opzoeken hoor!!)

istanbul ben ik te kort geweest, maar erg interessant, ankara vond ik niet prettig, te groot, te zakelijk,
konya ben ik twee keer doorheen gekomen en even 2x half uur gestopt. maakte op mij een erg traditionele indruk, oppervlakkige indruk, maar het is een indruk

ik zou gerust weer een auto huren, maar dan niet om in en rond de stad te rijden. maar aan de andere kant, voor mij geen problemen met de bus en dat is veel goedkoper en ontspannender en net zo snel, dus…

mn vingers zijn ook helemaal stijf van het typen, maar zit nu zo in de flow, ga ff verder… tot zo weer!!