TTT Deel 25!!!!

Bloem jij schrijft alleen maar mooie verhalen!!!
Slaap lekker meid.

Viva ken je dat dorpje kargiak?

ja het is daar wel mooi hoor in mahmutlar, en wel gezellig wij zaten in club svs in mahmutlar, een beetje afgelegen van de winkeltjes maar een klein stukje lopen en dan een zijstraat in en je had daar wel wat winkeltjes, en op dinsdag geloof ik een grote markt, daar konden wij lopend naar toe. we zaten daar met dti reizen 2 weken ook in mei voor 700 euro all incl. maar vreselijk veel russen in dat hotel echt walgelijk

Nee nooit van gehoord

We zijn wel met een boottocht meegeweest en dan weer terug met de bus, toen kwamen vanaf de andere kant mahmutlar in rijden, stonden er allemaal militairen met getrokken geweren was best wel eng, en daar was eeen oudere dame die bij haar geitjes stond en dat mensje ging gewoon door waar ze mee bezig was. Ze keek niet op of neeer

Tja die russen dat is een verhaal apart,die zitten echt overal ik erger me er dood aan en ik niet alleen denk ik.
Wij zaten eens in de lobby van het hotel gaat er zo een griet tegenover ons zitten en zonder blikken of blozen zat ze naar mijn hub te staren.
Mij negeerde ze gewoon,en weet je wat ze deed toen mijn hub niet reageerde?
Ze ging met haar benen open zitten terwijl zo een minirok aan had.
Mijn hub staat demonstatief op en gaat met zijn rug naar haar zitten en hup weg was ze.
Als we ze erna tegenkwamen keek ze ons vuil aan.
Toen ik een paar dagen erna in de hamam was was zei er ook weet je wat ze deed?ze lachte me gewoon uit,wees op mijn rolstoel en begon keihard te lachen.
Sindsdien haat ik ze nog meer.

nou meiden ik ga naar bedje toe morgen weer een lange dag, en dan is het weekend weer om…krijg pas laat de kinderen dus kan op mijn gemakje eerst naar mijn moeder toe. Dochter gaat eerst naar cavalia in amsterdam dat is die show met paarden, ze heeft via markt… nog kaarten kunnen krijgen die zijn 95 euro per stuk, zij heeft er nu 2 voor 125 de mazzelaar, maar wel op moederdag, maar ik zei kind ga lekker, ik zie je wel een keertje verschijnen…pff moederdag…het is alleen maar voor de winkeliers…Jill meisje ga je ook een beetje bijtijds naar je bed, morgen heb je een drukke en zware dag voor de boeg.

Het ligt net voor Marmuthlar je bent erdoor voor je er erg in hebt,daar liggen allemaal villa´s tegen de bergwand prachtig moet je eens gaan kijken.
Ja geloof ik dat je nogal verschiet als ze daar zo staan met geweren,zal waarschijnlijk een oefening zijn geweest denk je niet?

Ja vreselijk die russen, het zijn allemaal h.eren werkelijk waar ze proberen zo je vent tussen de lakens te krijgen, nou mijn hub reageert er ook niet op hoor die lacht ze alleen maar uit.

Oooo Cavalia moet geweldig zijn ik wil er graag heen ze komen in augustus naar belgie.
Nou meid geniet van je moederdag!!!
Slapen ?nee ik ga nooit voor half 4 naar bed,het bed is mijn ergste viijand ik kan niet lang liggen ben ik niks waar de volgende dag.
Slaap lekker!!!

nou Jill ik heb geen idee of het een oefening was, maar echt het zweet brak me uit, ik heb dat ook altijd een beetje bij de douane in turkije, die mannen kijken dwars door je heen, terwijl ik niets te verbergen heb maar toch, ik wordt dan altijd een beetje ongemakkelijk. Ik weet niet gewoon de manier van aankijken…

Ja ze komen naar brussel geloof ik , moet je maar kijken op het internet, je kunt de kaarten al boeken geloof ik. de site is geloof ik gewoon cavalia.nl

O nee ik heb meer schrik van de douane hier,haha

Ja ik zal eens kijken lijkt me echt geweldig,hebben we weer wat om naar uit te kijken.

dit is de website

http://www.cavalia.net/index.aspx?lang=EN-CA

Nou meisje veel plezier straks/morgen en maak er wat van ik ga nu echt slapen…doei truste en kijk nog even lekker op de site van cavalia

Bedankt!!!
Ga nu maar lekker je bed in anders beklaag je je het morgen en dat wil ik niet op mijn geweten.
Slaap lekker en sweet dreams!!

Jezus meiden, dit is gewoon niet leuk meer, niet meer bij te lezen!!!
Ik ben wel en trouwe ww-er, maar wat jullie presteren!!! Sommige mensen moeten af en toe ook nog werken, hoor, houden jullie daar geen rekening mee??? :slywink:
Iig prettige nacht voor wie nog wakker zijn, en tot de volgende x, XXX Mar

Sorry miere,verder alles o.k ?

@ Jill, ja hoor meid zit maar wat te dollen