TTT Deel 25!!!!

Ja dat is echt erg. Zij hoefde niet voor haar drinken te betalen, maar had geen fatsoenlijke etenspauze, kreeg zelfs niks te eten

Moest al lopende weg een boterham wegwerken. Vind het schandalig. het is bij jullie dus geen steek anders

Eten krijgt hij wel,maar op 14 uur een kwartier pauze en vaak nog niet eens.
Dan hebben ze het over kinderarbeid maar wat is dit dan?

merhaba

@ turkije lover, wat een opluchting dat jullie hebben kunnen praten… toch wel lekker face to face

@ roanna, heel veel plezier bij blof morgen. weet cker dat het gaaf gaat worden, maar verwacht dat ze goed laat komen en het voorprogramma is echt ruk!

@ allemaal, dank jullie allen! ik heb mijn geld opgehaald, morgen mijn koffertje pakken en dan gaan met die banaan… ben nu redelijk rustig, want erg moe, denk dat ik er op tijd induik
heb al een date met mierre, gaat helemaal goed komen!
denk niet dat ik morgen nog kan komen, maar ben er nu nog we ff-kes…

wat is het onderwerp van vanavond?? stagieres??
maarreuhm… als ik terug kom dan zitten jullie nog in deel 26 hoor! als er dan al een deel 27 is, dan ga ik niet bijlezen hoor!!

Ze kon niet aan dr stage uren komen omdat het hotel met de feestdagen gesloten was. Baas had afgesproken met haar dat dat geen probleem zou zijn, ze zouden het aftekenen. Niet dus, ze kon uren gaan inlopen, vrije dagen ingeleverd en bijna 2 weken aan een stuk gewerkt. Maar goed zij heeft het gehad en heeft nu een betaalde baan

@ Jill & Toos: dat is echt niet normaal… Kun je daar geen klacht over indienen? Ik vind dat eerlijk gezegd gewoon niet menselijk.

Hey Bloem ben je er al klaar voor. Hoe laat ga je trouwens??

@Bloem hoe laat vertrek je?

@Toos dat is helemaal uitbuiting,schandalig maar ja ze worden door hen beoordeeld tja dan hou je je mond maar he.

@ Bloem: neuh, vast niet. Het is erg rustig als jullie weg zijn en ik geloof dat Linda zelfs ook nog even weg is. Filiz zit ook nog in Turkije. Deel 27 halen we vast en zeker niet.

@ Roanna: heeeeeeel veel plezier bij Blof!! Lijkt me echt tof :smiley:

@Cristina: nee ze kunnen niet klagen, ze hebben een contract voor stage uren. Hoe en wat, tja dat is hun probleem. De stagebegeleider van school nam niet eens de moeite om een eindgesprek te doen. Ze heeft op haar eerste stage een vinger gebroken, ze mocht niet naar huis (ze was in duitsland) en school was niet thuis. Was trouwens op een bekend vakantiepark

ikke vlieg morgen om half 5 pas… we gaan rond een uur weg richting schiphol, mn pa wil vliegtuigjes kijken.

ik heb idd al ingecheckt via internet, was het laatste beschikbare plaatsje bij de nooduitgang, aan het raam, dus ikke blij! morgen dus alleen de bagage afgeven en dan zou ik al door de douane kunnen…
nog ff € pinnen en boeken kopen enzo…

zal wel druk zijn op de luchthaven, mensen die terug komen van voorgaande week en deze komende week weg gaan… nou ja ik zie het wel…

@Jill: 2 zielen 1 gedachte

owh ja, hebben jullie dat gehoord van die ontsnapte gorilla in Blijdorp?? en er is een tentoonstelling in a’dam met allemaal mooie dierenfoto’s … zou ik best naartoe willen… iemand al geweest? van plan te gaan? was op het 8 uur journaal

@ Bloem: ik ga om half 5 's ochtends mijn ouders wegbrengen naar Schiphol, ga ook vliegtuigies kijken :D.

@Bloemmie!!! GENIET!!!

Zo dat moest nog ffies…nu kan ik gerust naar bed :biggrin:

Gehoord van de gorilla. je zal maar oog in oog staan

Bep: handjes boven de dekens he. Slaap lekker

:turkey: Bloem: 19 mei - Gumbet :turkey:

:turkey: Dettje:
19 mei - Kusadasi :turkey:

Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
Jill: 22 mei - Alanya
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi

Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi