@ cristina! thanks, hoef ik het niet meer te doen!! hihihii…
Ik heb geen idee hoe laat wij vliegen dinsdag,ik heb ook nog geen tickets.
Wz vliegen vanaf einhoven.
weet niet hoe lat detje gaat, maar hij mag er pas om half 5 af hoor!! :unibrow:
@Cristina: wordt moeilijk om dit deel vol te kletsen. Jij moet nog hard leren dit weekend. Hoop voor je dat je examen een beetje mee gaat vallen
Ja is me wat van die gorilla,tja het blijven beesten he.
Ik ben altijd helemaal gek geweest van apen,ik kan er uren naar kijken.
@ bloem: haha, ik dacht: ik doe Bloem een plezier :unibrow:
@Jill: Is het nog goedgekomen met je boeking?
Bloem ik zal er persoonlijk voor zorgen dat ze je nog even laten staan!!!
Ja gelukkig wel ik hoop alleen dat de tickets op tijd zijn,anders moeten we ze op het vliegveld ophalen denk ik.
@ Toos: bedankt. Jaaa, ik hoop het ook. Ik sta een 8,7 voor filosofie, dus ik hoef maar een 8,3 te halen om alsnog een 9 gemiddeld te staan, dus het valt allemaal wel mee… Maar tis wel heeeeel veel!!
is goed!!
@ jill, appies kijken is leuk, maar meegesleurd worden door een silverback is toch wel ff iets heel anders he?
@ Jill: weetje dat niet van tevoren, wat je moet doen met je tickets?
@Toos dat is helemaal schandalig,niet naaar huis mogen met een gebroken vinger,hoe is dat verder afgelopen?
gaan we nog ff duwen, wringen en trekken voor deel 26??
We kunnen het proberen bloem dan kun jij morgen met een gerust hart vertrekken.
Nog 45 te gaan!!!
ja daarom, al ben ik wel redelijk ko zeg maar… morgen een lange dag ![]()
Kom op meiden met vijven dat is ieder 9 berichten en we maken Bloem gelukkig.
Ja reizen is vermoeiend he,ik ben altijd een paar dagen k.o van Antalya naar Alanya is ook nog een kleine 2 uur met de bus,dat is er eigenlijk teveel aan.
Ze heeft er 3 weken mee gelopen. Toen ze thuis kwam zijn er pas foto’s gemaakt, vinger gebroken en zenuw beschadigd. Niks meer aan te doen. We hebben een klacht ingediend bij de directeur van dat park en school. Stagebegeleider er persoonlijk op aangesproken, maar is in de doofpot gestopt. Ze kreeg zelfs een verbod om er over te praten.