TTT Deel 25!!!!

Ja bijna toch misschien nog een paar tops en dan iets van een jasje of vestje voor s´avonds.

@Turkije lover jammer van het weer he,wat voor werk doet je askim?hebben jullie toch nog een beetje tijd voor elkaar?

Turkije Lover: En het centrum?? Is het echt zo mooi geworden?? Zijn de kleine straatjes nu echt weg? En de straten bij de haven, die zo omhoog lopen achter het ptt-pleintje, die zouden ook weg zijn?? Oh ben zooo benieuwd en zelfs jaloers…Jij in Kusa…

@Turkijelover
Lief dat je even wat van je laat horen!!! Eindelijk face to face kunnen praten. Jammer dat het weer niet echt mee zit. Geniet ze nog de komende dagen!!!

@de rest
Kom straks nog ff. Heb een serie kids om op te passen dus moet een oogje in het zeil houden.

Me vrıend werkt ın een hotel achter de bar en moet helaas veel werken.Maar volgende week ga ık weer en dan zıt ık ın dat hotel dus dan kan ık hem de hele dag zıen.

Beps, ık vınd nıet dat er veel veranderd ıs hoor,alle smalle straatjes zıjn er nog ook dıe bıj de ptt dıe omhoog lopen.Ik zıe nıet dat er veel verandert ıs.Het ıs voor mıj nog steeds het oude vertrouwde Kusadası.

Ja die jongens in de horeca moeten hard werken en dat ook nog voor een schijntje.

@turkije lover: Balen dat het regent. Hoop voor jullie dat jullie er uit gaan komen.
@Marion: Succes met oppassen
@Jill: Lekker dat je geslaagd bent met shoppen.

Trouwens mijn zoon loopt nu stage in de horeca,hij is 17 en werkt ook tot 14 uur per dag en dat zonder er iets voor te krijgen,dus uitbuiting kennen ze hier in belgie ook.

Vreselijk vind ik dat, dat stagieres zo uitgebuit worden. Mijn oudste dochter heeft ook stage gelopen in de horeca, was in een hotel. Zou naast bediening ook ingezet worden op de receptie. Uiteindelijk niks anders gedaan dan bediening, niks geleerd en veel uren werken en op onmogelijke uren

Doen jullie rustig aan, anders beginnen jullie vanaaf nog aan deel 26 hihi

Ik ga lekker met hubbie op de bank filmpje kijken… Tot morgen

Het is bij jullie dus al niets beter,ook mijn zoon werkt in een hotel een golfhotel eigenlijk, hij doet bediening en bv vandaag om 12 uur begonnen en met een beetje geluk is hij om 01.00 uur klaar vannacht.
Er komt geen openbaar vervoer,ligt midden in de bossen dus ik ga hem steeds halen.
Hij heeft wel heel veel geleerd,hij is laatste jaar hotelschool en ze hebben hem al gevraagd of hij wil blijven.

Beppie veel plezier en voor straks slaap lekker!!!

@ Jill & Toos: ik vind het ook onacceptabel dat stages niet betaald zijn… Ik vind dat er op zn minst minimum-loon vergoeding voor kan staan!!! Je doet toch het ‘gewone’ werk waar de rest normaal voor betaald krijgt.
Of een afgesproken hoeveelheid geld, maar als je 14 uur per dag werkt en je krijgt niets slaat dat nergens op want je kunt daarnaast niet nog even bijverdienen!

@ beppie: veel kijkplezier en slaap lekker alvast!

@ turkije-lover: wat leuk om van je te horen :d. Blij dat het al iets beter is. Jammer van het weer, ach, je humeur lijdt er waarschijnlijk niet onder toch??

Onze dochter heeft gelukkig haar rijbewijs, dus kon als er een auto beschikbaar was zelf rijden. maar wij of haar vriend moesten soms ook midden in de nacht op pad om haar op te halen. Ze zat/zit in het laatste jaar van MTRO (toeristische opleiding) Ze moet volgende week alleen nog een examen herkansen, is verder klaar op school

@Bep: ook van mij veel plezier en voor straks lekker slapen

Onze docher kreeg iets van 1,50 per uur. Belachelijk gewoon:finger:

@MK: Hoe gaat het trouwens met je? De laatste loodjes he

Als hij iets wil drinken moet hij ze zelfs voor betalen,echt schandalig he.