Ik was er ook weer. Lekker rustig gewerkt, heel rustig zelfs en ook al ff de boodschappen gedaan. Wat en weertje he? Hopenlijk heb jij dat ook Bloem overmorgen. Wanneer ga je ook weer weg? :unibrow: :biggrin: Moet ik je nog wel even uitzwaaaien. Moet ik niet vergeten dus!!!
Hoezo bij de nooduitgang? Heb je op het internet je stoel al gereserveerd? Gaaf!
Oh, wat een heerlijk idee dat Cyn nu al in de lucht zweeft. :wub:
Nog even en dan mag ik ook!!!
@Toos: WOW 2 keer naar ADR. Ik misschien ook maar mijn baas is niet erg snel.
Zo lekker weer he. Eindelijk weer. Nu bij ons eibertjesmarkt. Gezellig en natuurlijk koopjes.
Heb een spijkerbroek gekocht van normaal 110 eurootjes nu voor 20!!!
Ikke weer blij!!!
Iedereen een fijne avond nog.
Moet morgen weer werken.
jullie hebben aardıg wat gebabbeld zıe ık wel weer,maar nog geen deel 26.
Heb nıet alles gelezen nog dat doe ık wel weer als ık thuıs ben.
Hıer gaat alles ok ook met me vrıend we hebben gepraat hoewel ık het er wel uıt moet trekken hıj ıs geen makkelıjker prater helaas,maar goed ben wel wat meer op de hoogte nu.Zal de rest wel ın het andere topıc schrıjven als ık weer thuıs ben.
voor jullıe allemaal een prettıg weekend
Vandaag even naar Maastricht geweest,lekker shoppen ik ben doodmoe maar voldaan.
Bij C en . hadden ze leuke 3 kwart broeken,leuk model en in alle kleuren en ook grote maten,koopje 12.95.
Nu nog een bikini,dat is voor morgen.
genıeten doe ık zeker ook van hem :p,alleen werkt hıj veel hıjıs woensdag weer begonnen,ze vroegen wanneer hıj kon begınnen toen vond hıj dat hıj het nıet kon maken om te zeggen over 5 dagen dus ā¦maar ja ben blıj dat hıj weer werkt heeft.
Het weer was vandaag regen :mad: en voor morgen zıjn de voorspellıngen ook nıet goed wat ık gezıen heb,dat ıs wel balen.