TTT Deel 25!!!!

Hoi allemaal.

Ik was er ook weer. Lekker rustig gewerkt, heel rustig zelfs en ook al ff de boodschappen gedaan. Wat en weertje he? Hopenlijk heb jij dat ook Bloem overmorgen. Wanneer ga je ook weer weg? :unibrow: :biggrin: Moet ik je nog wel even uitzwaaaien. Moet ik niet vergeten dus!!! :wink:

Hoezo bij de nooduitgang? Heb je op het internet je stoel al gereserveerd? Gaaf!

Oh, wat een heerlijk idee dat Cyn nu al in de lucht zweeft. :wub:
Nog even en dan mag ik ook!!!

Ikke had ff de tijd, Roanna. Eindelijk hubbie ff bij de compie vandaan. Kon eindelijk op alles reageren dus.

Oja…Dettje, mocht je het nog lezen, jij ook een hele fijne vakantie , geniet ervan en zeg maar dat wij er aan komen. :wink:

Ga nu even op familiebezoek. Tot latersssssssss.

@Toos: In vind het zooooooo jammer he! :crybaby::crybaby: Echt waar!

Gelijk heb je Bep. :lol: Nu kan het nog!

@Roanna: Jij morgen naar Blof he… mazzelbips… ikke moet nog 3 weekjes wachten…

@Toos: WOW 2 keer naar ADR. Ik misschien ook maar mijn baas is niet erg snel.

Zo lekker weer he. Eindelijk weer. Nu bij ons eibertjesmarkt. Gezellig en natuurlijk koopjes.
Heb een spijkerbroek gekocht van normaal 110 eurootjes nu voor 20!!!
Ikke weer blij!!!
Iedereen een fijne avond nog.
Moet morgen weer werken.

En DETTJE EN BLOEM: EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!

@dettje en bloemie heel veel plezier en geniet ervan

Hoı meıden,

jullie hebben aardıg wat gebabbeld zıe ık wel weer,maar nog geen deel 26.
Heb nıet alles gelezen nog dat doe ık wel weer als ık thuıs ben.

Hıer gaat alles ok ook met me vrıend we hebben gepraat hoewel ık het er wel uıt moet trekken hıj ıs geen makkelıjker prater helaas,maar goed ben wel wat meer op de hoogte nu.Zal de rest wel ın het andere topıc schrıjven als ık weer thuıs ben.
voor jullıe allemaal een prettıg weekend

Turkijelover…Heerlijk te lezen dat jullie iig gepraat hebben… We wachten je thuiskomst af…

Heyyy Turkije lover,wat fijn dat jullie hebben kunnen praten,het zal wel allemaal opgelost geraken,vergeet niet te genieten!!!

BLOEM EN DETTJE,HOPELIJK BEN IK NOG OP TIJD OM JULLIE EEN HEERLIJKE VAKANTIE TE WENSEN.
GENIET MET VOLLE TEUGEN!!!

Vandaag even naar Maastricht geweest,lekker shoppen ik ben doodmoe maar voldaan.
Bij C en . hadden ze leuke 3 kwart broeken,leuk model en in alle kleuren en ook grote maten,koopje 12.95.
Nu nog een bikini,dat is voor morgen.

@bloem en dettje: Hele fijne vakantie, geniet ervan!

@roanna: heel veel plezier bij blof morgen

Waar zit iedereen?

Bloem: Een hele fijne vakantie en lekker genieten hoor.
Denk je wel aan je teennagels:unibrow:, dit keer geen ziekenhuis bezoeken.

@Jill: op de bank met mn klapdoos en een bakje koffie:D

@jill
Heb je bijna je nieuwe vakantie outfit bij elkaar :slight_smile:

Haha ik ook en ondertussen kijk ik naar idool .

@Toos hopelijk lukt het een beetje snel met het huis.
Ik weet hoe spannend het was met jou huis en uiteindelijk is het toch gelukt.

genıeten doe ık zeker ook van hem :p,alleen werkt hıj veel hıjıs woensdag weer begonnen,ze vroegen wanneer hıj kon begınnen toen vond hıj dat hıj het nıet kon maken om te zeggen over 5 dagen dus …maar ja ben blıj dat hıj weer werkt heeft.
Het weer was vandaag regen :mad: en voor morgen zıjn de voorspellıngen ook nıet goed wat ık gezıen heb,dat ıs wel balen.