TTT Deel 25!!!!

ik heb een vraagje…

We gaan dit jaar voor het eerst naar Side (Titreyengol), maar wat moet ik daar zeker weten gedaan hebben?
Misschien heeft iemand een goede site? Op google vind ik alleen maar van die appartementbeoordelingen…

Ik wou een nieuw topic openen maar zag dat Hans dat niet zo op prijs stelt omdat dan mensen wss voor zichzelf reklame gaan maken enzoo… Dus dacht, misschien weten jullie het?

Wat ik heeel mooi vond waren de watervallen in Antalya… In de buurt bij de gemeente vuilstort(ja sorry). Er ligt een parkje voor en dan kom je bij die waterval. Je kunt onder de watervallen doorlopen… zoooo ontzettend mooi!!!
Natuurlijk ook manavgat ook fantastisch…
Wij hebben gewoon een auto gehuurd en zijn zelfstandig die dingen gaan bekijken dus

@ Beps: thanks =D. Hoe oud moetje daar zijn om een auto te huren? Hier in NL namelijk 21… Ik ben 18 en mag dat hier dus nog niet. Hoeveel kost het trouwens ongeveer, zo’n auto huren?

Geen idee eigenlijk… volgens mij moet je een jaar je rijbewijs hebben(ja gaat voor jou dan nog niet lukken dus…) Wij huurden voor ongeveer 25 euro per dag volledig verzekerd. Ook dingen als roekeloos rijden en banden en glas laten we doorstrepen op het huurcontract.
Maar met de dolmus of gewone bus kan het ook hoor
By the way, ook de markt in Manavgat is grappig. Loopt door het hele stadje heen… en vanuit Side zeker goed met de dolmus te doen

Hmm, das wel jammer dan. Maar aan de andere kant… Het is wel Turkije dus misschien valt er iets te regelen?
Maar tis wel een idee om gewoon met de bus te gaan. Ze hebben natuurlijk ook georganiseerde uitstapjes naar zulke dingen. Zo’n dagtrip Antalya enzoo. Denkje dat het beter is om zelf te regelen of met zo’n excursie mee te gaan?

*Christina, welk hotel ga je in Titreyengol? Wij zijn daar ook eens geweest, hotel Linda. Vond het niet bijzonder, Side wel heel leuk, iig de opgravingen. Zo groot, als je daar loopt , met een beetje fantasie zie je alles van vroeger daar. *
@ Dettje, ook van mij een hele fijne vakantie!! En Bloem ook natuurlijk, maar dat komt wel goed!

XX Mar

@Bloem: UHHHHHHH, oe vaak ging jij ook weer? Nee hoor het is je gegunt. Ben zelf ook blij dat we 2 keer gaan. Duurt alleen nog even, daarom jaloers, snappie.
Wat het huis van mn vader betreft, zal blij zijn als het een nieuw baasje heeft gevonden. inderdaad kwijt is kwijt en nu is het een last. Gelukkig niet financieel, want dat had ook nog gekund. We moeten er regelmatig heen om te kijken of er nog post ligt, want instanties zijn niet erg snel van begrip en weer even de boel oppoetsen.

@Christina: Als je georganiseert gaan kom je op de plekken die je moet hebben gezien…maar als je zelfstandig gaat kom je op plekken die niemand kent ;)… De bus deden wij jaren geleden al. Best gaaf hoor, gewoon naar het busstation een kaartje kopen en gaan… Gaat prima. Dus dat hebben wij vaker gedaan en toen aan de auto begonnen. We komen op plekken dat zelfs mensen die daar wonen vragen hoe we dat nu weer gevonden hebben :slight_smile: Leuke dorpjes aparte strandjes, contact met de bevolking… Echt gaaf

@Mierre: Schiet voor jou ook al weer op hoor… dinsdag… allemaal mazzelbipsen…

@Toos, ja dat is ook waar, en die rit erheen elke keer maakt ook dat je het niet kan afsluiten. Laten we hopen op een snelle verkoop

Foutje

@ Mierre: we zitten in een appartement, Theresa/Therese dachtik. Tis best simpel, maar we hadden gewoon een slaapplek nodig. Er is een meisje mee die Turks spreekt dus goedkoop eten en drinken halen we makkelijk via haar (op de markt). En ''s avonds veel uit eten, dus appartement leek ons goedkoper. Iets cultureels wouden we idd ook nog doen, dus opgravingen is wel een goede.

Dettje: Ook van mij een hele fijne vakantie

Bedankt voor de adviezen :wink:

En DETTJE: HEEEEEEEEEEEEEL VEEL PLEZIER!!!

bleuhggg misselijk!! zenuwen!!

denk dat ik maar eens ga afsluiten…
ik spreek jullie vanavond nog en anders morgen ochtend misschien ook nog ff!!

ciaociao 4 now!

@dettje
Heel veel plezier!!

Ahhh, nu is Bloem ook al zenuwachtig… Gewoon niet aan denken, overmorgen lig je lekker op het strand en zitje 's avonds ergens te feesten :wink:

zooo ben al ingecheckt!!
nooduitgang, raampje :biggrin: was de laatste!!
ga verder met opruimen
ciao

Ik ben filosofie aan het leren… Het is zoooooo veeeeel!!
Maandag is het examen. Morgenochtend (half 5!!!) moet ik mijn ouders wegbrengen naar Schiphol. Ze gaan drie weken naar Gran Canaria.
Nog maar 5 examens te gaan!!

Ikke ben weer thuis. Was ffies shoppen met hubbie. Dingen voor de auto, motor enzo(gezelliiii:angry:)

Nou goed heb Bloem al gemist… maar als je het nog leest mop:

:wub:Geniet ervan, tot volgende week…:wub:

Ga eens een rustige avond houden…
(Cyn heeft trouwens vet geshopt met haar bonnen op schiphollie en zit nu in de lucht naar haar askim…)