Als ik dan naar mijn moeder kijk die is 70 heeft wel wat ongemakjes maar is maar 1 x in haar leven geopereerd, aan haar blindedarm, nou ik al heel wat meer
wou t niet zeggen
Gelukkig maar, maar je hebt er heel wat voor over moeten hebben, maar je weet dus heel goed wat ik voel…
ja Toos,…hahahaha…moet toch wat te zeuren hebben nietwaar…:unibrow:
ja denk het wel dat weet wat je voelt
Nou voor de rest niets te melden, moet je morgen ook werken??
Zoo ff een uurtje MSNen met mijn schoonzus en deel 25 is al bijna weer vol. :lol:
ach ja soms wel, is weleens fijn om het van je af te zeuren
:unibrow:
jij ging toch slapen roanna. Had ik gister ook lang er pas om half 1 in
Nou meiskes. Leg je armpjes nu lekker ter ruste en morgen kunnen we alles weer.
Nouja, bijna alles
Trusteeeeeeeeee:biggrin:
nee ben morgen een dagje vrij
maar ga wel mn mandje opzoeken, dus truste
Ja kan wel wezen, maar ik praat er normaal eigenlijk nooit over, van de week zei mijn vader nog jij makeert nooit was, tot mijn moeder zei, waar heb jij het nou over dat kind heeft al 18 jaar pijn maar die hoor je er nooit over, zou jij eens een voorbeeld aan moeten nemen…mijn vader kan echt altijd klagen namelijk en hij heeft het ook altijd erger dan een ander het heeft gehad, doordat hij altijd zeurt en klaagt over alle pijntjes…praat ik er dus eigenlijk nooit over
Ja eigenlijk wel Toos, maar toen ging het gongetje van mijn MSN weer even dus, ja dan klets je zo een uur weg. Kijk maar naar hier! :unibrow:
ja ik nok er ook mee, meisjes welterusten lekker slapen…doei doei
had ik dus ook gister, moest er wel weer om 6 uur uit. viel niet mee
slaap lekker meiden, tot morgen
![]()
Truste
Inderdaad alle lof voor mensen die in de zorg werken,mogen ze wel eens wat meer in de bloemetjes zetten.
Een hele zware jon en dan ook nog eens onderbetaald.
@Viva dat doet zeer he en dat je er al zo lang mee loopt.
En pas inderdaad maar op met die spuiten die maken meer kapot dan iets anders want genezen doen ze niet.
Sorry moet weg mijn zoon ophalen van zijn werk heeft net gebeld.