*Hallo allemaal, *
@ Cyn, Hele fijne tijd in Gumbet, en misschien zien we elkaar nog wel daar, ik sms je wel als ik in de buurt ben! Geniet iig van Yas!!
@ Bloemmie, zelfde, donderdag lijkt me wel goed, of vrijdag, of is dat te laat voor jou?
@ Jill, fijn voor je, ik heb begrepen dat je nu toch een hulp hebt gevonden, hoe heb ik ff gemist, kan niet alles bijlezen!
@ Slijmbeursontstekingen zijn heeeeeeeeeeeeeeel pijnlijk, maar op de een of andere manier ben ik er toch vanaf gekomen, ooit, dus het kan wel overgaan.
@Viva, zat van de week ook nog in dat Westeinde ziekenhuis, met een stagiaire van mij, had d’r vingers gebrand aan een kkokplaat, 2e graads verbrand, heb d’r maar ff naar de 1e hulp gebracht, wist het anders ook niet.
**
Zo, officieel heb ik vakantie van m’n werk in den Haag, maar zaterdag nog ff werken in m’n andere werk kring. Vandaag ook gedaan, trouwens, alle beetjes helpen, extra zakgeld voor volgende week!
En zaterdagavond 25 jarige bruiloft van m’n zus en haar man, anders hadden wij deze week al in turkije gezeten, maar ze had me gevraagd om het een weekje uit te stellen, en toen hadden we toch nog niet geboekt, dus ach…Maar voor het weer komt het wel goed uit geloof ik, want volgende week is het beter dan nu geloof ik.
Meiden voor wie er nog is, welterusten…XXXXXXXXXX
@Lekker vooruitzicht Miere,is wel fijn om voor je vakantie al een paar dagen vrij bent dan vertrek je toch minder gestresseerd.
En dan nog het feest van je zus in het vooruitzicht!!!
Inderdaad morgen begint mijn nieuwe hulp,gelukkig!!!
Slaap lekker iedereen!!!
Goedenmorgen allen
Niets bijzonders te melden… Mankeer genoeg zeg maar, klaag ook niet of nooit(en zo ken ik er ook zat…en ook hier op het forum, he Jill, onze supervrouw!!!)
Geen bijzondere plannen vandaag dus jullie horen me wel weer…(kom niet veel maar regelmatig langs…)
:wub::wub:Cynthia veel plezier daar…:wub: :wub:![]()
Goede morgen!
Ook vanaf hier niets bijzonders te vertellen op dit vroege uur. Kan ik uitslapen en ben ik al om 6.15 klaarwakker.
Voordeel: alles binnen vroeg aan de kant, op naar buiten de zon in.
@Cyn
VEEL PLEZIER!!!
arch!!
zenuwen! niet normaal! stik nu al bijna…pfff… en ik meot nog 2 hele dagen voordat ik er ben
@ beps… heb misschien nog een keer een peptalk nodig
was blij het eindelijk tegen je te kunnen zeggen… hihihi… gaan we weer :crybaby:
@ mierre… ja, gaan woensdag meteen borrelen, wil wel eens naar ortakent… ga liever donderdag naar marmaris, dan heb ik vrijdag nog de hele dag, want ga zaterdag alweer terug.
@ … ben 't kwijt
sorry… ego ego ego ego!!
Goedemorgen lieverds!!!
Tjee Bep je bent er ook altijd vroeg bij.
Pffffffffff poetsvrouw belde net af ziek!!!
Hopelijk komt ze maandag.
@Bloem het gaat nu wel heel erg snel he,kom op niks peptalk gewoon je koffer pakken.
CYN,GENIETEN IS DE BOODSCHAP!!!
Thanks a lot girls!!! Gaat helemaal goed komen… Nog 3 uur en dan komt de taxi :lol:… Dan lekker shoppen op Schiphollie en dan vliegen:drugged: En dat laatste haat ik maar ja, kan ff niet anders… Heb net mijn haar gestijld… Dus ben er klaar voor!!!
@Bloem, goeie vlucht morgen!! Spreek je daar!! :hihi:
@Mierre, jij ook 22 mei een goeie vlucht!!! En wie weet zie ik je daar!!!
@CrazyMar, jij ook veel plezier in Marmaris!!
@Beps, zal aan je denken, ga namelijk weer een Versace handdoek kopen!! :biggrin: Wil nu een roze!!! EN INDERDAAD>> die 7 maanden zijn om!:biggrin:
Nou meiden ik ga nog ff wat emails sturen… En dan ff wat eten!!:biggrin: Pfff zenuwachtig!!!
Wauuuuuuuuw Cyn je ziet er goed uit!!!
Nogmaal veel plezier!!!
@crazymar
Is toch niet erg een paar weken zonder elkaar, is het weer superleuk als jij of hij weer thuiskomt.
@jill
De poetsvrouw nu al ziek, het begint al goed ![]()
Je zoon heeft maar geluk dat zijn moeder altijd zo laat naar bed gaat, zo kan hij altijd opgehaald worden zonder dat er iemand zijn bed voor uit moet.
@bloem
Leuke film is dat hè.
@cynthia
HEEL PLEZIER IN GUMBET EN GENIET VAN ELKAAR!!
@linda
Gisteren zijn we naar het tuincentrum geweest om nieuwe kamerplanten te kopen, want alles was zo ongeveer half overleden en 's avonds heerlijk gedineerd bij de MAC ![]()
@toos
Dat is lekker dat ze je alle weekenden ingepland hebben, zou er zeker wat van zeggen dinsdag.
Hoe gaat het trouwens met het huis van je vader?
@viva en toos
Mijn moeder is ook geopereerd aan haar schouder, volgens mij zo’n beetje hetzelfde als toos. Ze wilde eerst ook niet, maar op het laatst was het zo erg dat ze echt niets meer met die arm kon en dan ga je toch echt wel onder het mes.
@beps
Laatste vrije dagje!!!
http://cache.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_banana.gif
jaja…nu cynnie bijna in de taxi zit mag het wel he???
http://cache.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_banana.gif
Bloem: 19 mei - Gumbet ![]()
Dettje: 19 mei - Kusadasi ![]()
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
Jill: 22 mei - Alanya
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
20/5 TURKIJE FAN
28/06 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
Hele fijne, gave, zonnige en liefdevolle :wub::wub: gewenst en ook een hele goede reis en ga genieten van alles en vooral van elkaar. :p;)
Tot ziensssssssss …Groetjes… Roanna ![]()
:redface: oeps… was wel eerrug groot he?
hihiii
Inderdaad Bloem, wel erg groot. Wanneer ga jij ook alweer???:unibrow::unibrow::unibrow:
Is haast niet te lezen.
:lol:
Alle anderen ik ga, want ik werd gebeld of ik eerder kon beginnen vanwege… juist …iedereen vrij heeft. Moet nog naar de andere lokatie ook maargoed, … boeiend! …Zuuuuuuucht!!!
Fijne dag allemaal… whatever you do.
Doei…
BLOEM :crybaby:
Stommerd!! Ik ben nog niet eens weg, en nu al van het lijstje af!!
Taxi belde, ze komen 10 minuten later!! Nou lekker nog langer stressen hierzo!!
x
Mogguh meiden, ikke is ook lekker vrij vandaag…kan ik ook af en toe eens langskomen, hihi.
Ga zo eerst het huis eens op z’n kop zetten, is wel nodig. Mijn jongste zoon en z’n vriendin komen hier in huis om op de beessies te passen, wil je toch dat het een beetje netjes is!
En dan vakantiekleren inspecteren, en als het nodig is vanmiddag nog even shoppen.
@Bloemmie, hoe laat ben je klaar vandaag? Dan bel ik je ff daarna, kunnen we alvast wat afspreken…beter hier bellen dan daar!
@ Jill, suf, zeg, dat ze nu ziek is, hopelijk komt het wel goed voor je
@ Roanna, waarom heb jij geen vrij genomen dan? Zal toch wel niks te doen zijn, iedereen neemt toch vrij vandaag? Mijn bedrijf is gewoon dicht, doen ze goed :teeth::teeth:
@ Cyn, ga nou!!!
Hahaha ben gewoon wat dingen voor mijn werk aan het doen nu!! Is eigenlijk echt te erg voor woorden!!!
x