TTT Deel 25!!!!

ja dat wordt nog erger, vanaf volgende week is bijna iedereen weg. moet morgen ook strijken. Morgen komt ook mn hulp poetsen. heb ik niet uit luxe, maar na 4 schouderoperaties lukt het grote rek en strekwerk niet meer zo

Jeetje schouderoperaties nou dat werkt volgens mij voor geen meter…ik loop als even denken 18 jaar met een chronische slijmbeurs ontsteking, in mijn schouder, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om me te laten opereren

klinkt bekend. Nee gelukkig niet iedere dag. zit soms onder de blauwe plekken van knijpende mensen. krijg ook nog wel eens een mep. Tja kan dr aardig goed tegen. Vorige week werd mn pink ernstig mishandeld, was toen minder blij

Ik ben door een hele goeie arts in belgie geopereerd nadat het eerst hier in ned misgegaan was. Ben nog steeds blij dat ik daar terecht ben gekomen.

Ben je dan niet in staat om terug te meppen, mijn schoonmoeder is zo agressief dat ze een vrouw een keer een gooi heeft gegeven die brak toen haar heup, en een volgende keer heeft ze een kruk door een groot raam gegooid, *gelukkig (maar dat mag ik eigenlijk niet hardop zeggen) heeft ze daarna zelf haar heup gebroken en kan nu dus niet meer lopen en zit in een rolstoel, dus het gevaar voor de andere bewoners is geweken, en ik heb hier natuurlijk al het hele relaas verteld over mijn schoonmoeder dus daar hoef ik het niet meer over te hebben

Wat had je aan je schouder dan Toos???

Moet soms wel tot 100 tellen om niet terug te meppen. Het is me gelukkig nog nooit gebeurd. Toch zijn er andere dingen die het weer leuk maken, krijg ik ineens een kus omdat ze me lief vinden

Nou ik neem altijd mijn petje af hoor voor mensen die in zo’n tehuis werken, ik was er niet geschikt voor het moet gewoon je roeping zijn

Dus bij deze Toos petje af van mij, ik vind je geweldig, want sommige mensen vind ik heel erg zielig daar, ze lopen met een poppetje, of zijn altijd op zoek naar iets of iemand. En plukken aan een tasje of servet die mensen vind ik altijd zo zielig.

1ste keer slijmbeursontsteking dacht de chirurg, heeft toen mn schouder mishandeld. jaar getobt kwam bij de belg terecht, bleek dat er niet genoeg ruimte in mn schouder zat door alle ontstekingen.(nr 2) derde keer was eigenlijk hetzelde alles ontstoken en veel kalk dus te weing ruimte. de laatste keer was vorig jaar oktober, toen bleek er een nabloeding te zijn geweest en dat wordt bot, moest weg. is een stukje van schoudergewricht afgegaan en van mn sleutelbeen, gewricht verder schoon gemaakt

Als ik zo oud ben en moet in zo’n tehuis opgenomen worden moeten ze me maar een spuitje geven hoor. Maar gelukkig zijn er zulke tehuizen, want waar moeten die mensen anders heen…

Dank je hoor, ik vind het nog steeds leuk om te doen. heb soms veel geduld nodig

zeg ik ook altijd als ik zo wordt rijden ze maar van de oosterscheldekering in mn rolstoel en gordel vast

Ja zie je wel slijmbeurs ontsteking, hier in den haag in het westeinde ziekenhuis wou die orthopeed mij ook opereren, nou mooi niet zei ik, toen zei hij dan gaat het nooit meer over, nou hij heeft gelijk, ik heb het al 18 jaar. De ene dag is het erger dan de andere dag maar 24 uur per dag heb ik pijn, en als ik mijn arm te veel belast bijvoorbeeld met schilderen of witten of behangen, dan kan ik 3 dagen mijn arm niet meer optillen, ook als je goed luisterd als ik mijn arm op en neer doe,is het net of er zand schuurt tussen mijn schouderkop.

Ik heb 12x een injectie in die slijmbeurs gehad, nou dat helpt voor een dag, heerlijk geen pijn, het is gewoon tandartsverdoving wat erin gespoten wordt, maar ze vernielen er meer mee dan dat je er wat aan hebt, ik denk dat jij dat ook wel hebt gehad.

ja, hielp niks richt meer schade aan. op zich is het niet fijn zo.n operatie maar heb geen pijn meer.

zou het wel aanraden maar ga dan naar belgie

Nou ik begin er niet aan, zolang ik hem nog kan bewegen komt in mijn armpje geen mes…echt niet…ben echt niet bang voor een operatie, ik heb er genoeg gehad, eigenlijk overal al aan maar niet in mijn arm, ook zit er in die zelfde arm een zenuw klem in mijn elleboog, en ben ik aan mijn hand geopereerd, dus laat maar even vind je ook niet

:retard: Ik lijk wel een klaagbank:p

tja dat moet je zelf weten, ik was echt blij dat ik mn arm goed kon bewegen, geen geknars en gekraak meer, en geen pijn