TTT Deel 25!!!!

run Forrest… run!!

life is like a box of chocolate’s… you never know what you gonna get!!

hiii…doeidoei
ikke ga in mn bedje tv kijken! ciaociao

Een hele goede avond allemaal.

Zo, het was wel erg rustig hier geweest. Sommigen lekker gewerkt of lekker getoerd of lekker niks gedaan. :biggrin:

@Linda: En… was het waar, dat jullie ook vandaag weer zo’n omzet hebben gedraaid, omdat jullie winkel wel open was vandaag?

@Bloem.: Geniet ervan en voor straks, lekker slapies doen. :wink: En dan nog even werken en dan…:p. Heerlijk naar de zon. (hopenlijk)

Zo dames, de dag loopt op zn eind…

@Bloemmie: Lekker je laatste dagje en dan YEAHHHH

@Cyn: Laatste nachtje voor je weer bij Askim bent…7 Maanden zijn om :biggrin:

@Roanna: Heerlijk gereden, en morgen weer hihihi

Zo dan en nu ga ik ook naar mn bedje…saampjes:wub:

@roanna: toch nog lekker gedraaid wel minder dan vorig jaar maar toen viel hemelvaart een week later en hadden de mensen vakantiegeld al

@Linda: Ja dat is waar. Alhoewel het bij mij gister al op de rekening stond. Alleen, het houdt niet over. :unibrow:

Bep: Saampjes? :biggrin: Wel je handen op je rug he!!! :stuck_out_tongue: Nou, geniet ervan he!!!

Ik ga slapen morgen weer vroeg dag

@cyn: heel veel plezier in turkije samen met je askim, geniet ervan!!!

Vanmorgen gewerkt. onaangename verrassing, nieuwe dienstlijst was klaar en zou tot onze vakantie alle weekenden moeten werken. Zijn er nog 5. Ga ik niet doen dus. Was zo boos, heeft niet zoveel zin want teamleidster is er dinsdag pas weer. vanmiddag naar de makro geweest. Alvast zonnebrand, nieuwe grasmaaier voor mn benen gekocht.

@linda: Slaap lekker

Ja dat moet ook gebeuren he Toos en niet alleen de beentjes toch? :unibrow: Denk je ook nog aan de bikinilijn?

Enneh, erger je niet he! :biggrin: Dinsdag gewoon ff wat van zeggen.

Weltrusten allemaal. :wink: Ik moet ook morgen weer werken en ook nog langer als anders, omdat de helft wel vrij heeft.

Doei… Truste.

Bikinilijn doe ik niet met de grasmaaier, ooit wel eens gedaan. Heb toen een week wijdbeens gelopen.
Werk ze morgen Roanna en welterusten

joehoee is er nog iemand?

ja hoor ben er nog even

Nog iets leuks gedaan vandaag viva

hi Toos how is life, de dag lekker doorgekomen?

Ik ben de hele dag al niet vooruit te branden heb eigenlijk niets gedaan ja om 10 uur mijn bed uit,en dat is dan ook de reden dat er dus niets uit je handen komt, we zijn net terug van visite. en heb eigenlijk helemaal niets beleefd. saai he

Ik moet eigenlijk nog strijken, misschien doe ik misschien nog wel. Ik ga morgen naar de sauna, en wil toch wel de boel glad hebben, maar ik heb ook morgenochtend nog, heerlijk zo’n lang weekend kan ik tenminste vrijdag ook nog lekker lummelen, en dan zaterdag de boodschappen voor het weekend halen…kunnen we maandag er weer tegenaan

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het hier de laatste dagen vreselijk rustig of is dat zo.

ja vreselijk saai, vanmorgen gewerkt. Stuk of wat bewoners afgestoft (werk in n verpleeghuis met demente bejaarden), en vanmiddag boodschappen gedaan bij de makro. vanavond op de bank gehangen

werk je iedere dag daar Toos, lijkt mij helemaal niets mijn schoonmoeder zit al 4 jaar in zo’n tehuis. vreselijk lijkt me dat om daar te moeten werken, als ik naar mijn schoonmoeder kijk dat ben ik in staat om haar een rot klap te geven, ondankbaar, en nog agressief ook. daar moet je maar tegen kunnen.