@Marion(en Viva): dat het bij ons ook het weer… en dan moet het wel een giga tijd in de machine zitten. Na 2-3 dagen(ja gebeurt bij mij ook wel eens:redface:) dan gewoon drogen en nog eens wassen…voor de lucht:tssk:
@ beps… zegt meer over jou dan over mij dat jij dat denkt!
@ jill, ik zal wel moeten met die rugtas… zie mezelf nog niet met de rolkoffer door de jungle zeulen
@ cyn… hoezo aftellen?
ik heb deze vraag ook in een andere topic gevraagd, maar hier zijn de meeste mensen dus hoop dat hier iemand mij advies kan geven.
**eerst vond ik het niet zo belangrijk dat mijn vriend mijn leven zag, maar sinds een paar maanden zou ik toch graag willen dat mijn vriend mijn leven ziet, maar het probleem is dat mijn familie niet garant zal staan. ik zal het over 3 weken nog eens vragen, maar ga ervan uit dat het nee is. stel er wil echt niemand garant staan, watvoor advies geven jullie mij dan, zodat mijn vriend toch mijn leven misschien kan zien? of is het dan echt onmogelijk? ik heb nog geen werk in Nederland en super veel geld heb ik niet en hij ook niet.
sssooooo!!
thuis, wat een mega relaxete aso rustige dag!! hihi… $$$$$$$ & €€€€€€€€
hihi…
heel de dag spelletjes gedaan… uhum… maar goed!!
strax ff wat kleren uitzoeken en vast een beetje bekijken wat ik mee zal nemen, zal ook eens kijken of de bikini nog past (zal wel moeten!!)
en dan nog hier een beetje opruimen, wel zo plezierig om de vaat weg te hebben en de vuilnis weg als ik weer terug kom… en dan vroeg slapen denk ik!
dan nog 7 hele uurtjes werken en dan heb ik een hele week vrij!! heb de afgelopen weken telkens 45 uur gedraaid, en ik kijk er echt naar uit om lekker vrij te zijn, nie denken, maar gewoon zijn
to be or not to be…
hihii
tjeeje meiden, wat is het vandaag stil zeg, Cyn hele fijne vakantie, en bloem jij ook hoor…zag de weersvoorspeling op de belgische teletekst…ahum…ziet er niet best uit…19 graden en regen…ismir 17 graden en buien voor a.s. maandag…we duimen alles kan nog veranderen.
Beps mag je nu nog steeds niet op de pc…neem lekker de appelflap op schoot,…het is zo stil in mij…
ikke ga morgen lekker met mijn hubbie naar de sauna, heerlijk de hele dag lekker doezelen, in het warme water…en misschien nog wel een massage ook, wie weet
@Viva: Ohhhh lekker hoor,…sauna… Geniet maar lekker…
@Bloemmie: Het is je gegunt hoor, je vrije tijd…maar niet langer dan 1 week…
Ikke ben er weer. We hebben gegeten. Ik een btje gedut… Hubbie zn nieuwe speeltje(een foon met pda en navigatieding in 1 apparaat) aan het instaleren… Ik vind het best. Een relaxete(?!?) avond
beps hoe was je motorritje heb je het nog droog gehouden, en heb jij jou hubbie dat speeltje gegeven…mannen en techniek he, je hoort ze niet meer, de hele dag spelen met dat ding
Cynthia, hele fijne vakantie met je turkse lief! geniet van elke minuutje samen meid.
Bloem, ook jij alvast een goeie reis en tot ergens volgende week!
Nog 5 nachtjes slapen en dan ga ik ook weer richting Marmaris. Ongelooflijk eigenlijk. Ben nog geeneens 2 weken hier terug hihi.
Maar dit wordt wel een ander soort vakantie uiteraard. De 2 clienten die meegaan hebben t voor t zeggen de hele week. Dus als de dames willen shoppen dan gaan we shoppen, als de dames willen zwemmen, dan gaan we zwemmen enz. Ach, ik pas me wel aan hoor. Daar heb ik geen moeite mee in dit geval!
Manlief zit nu nog steeds in Marmaris en vermaakt zich nog uitstekend daar. Tis echt mooi weer en volgens mij komt hij diepdonkerbruin terug. Moet nog m’n best gaan doen voor een kleurtje dat beetje in die richting komt.
Verder niks bijzonders eigenlijk. Werk, huishouden, slapen enz. Net als bij iedereen zo’n beetje denk ik!
Iedereen nog een fijn weekend en ik meld me wel weer eens.
Mijn man is idd daar gebleven en er is een vriend van ons daarheen gegaan om hem gezelschap te houden. Die 2 heren vermaken zich wel hoor. En manlief komt zondagavond laat op Brussel aan. Ik ga hem daar ophalen, zijn we vroeg in de ochtend thuis. Maandag gaat hij dan werken en ik ga dinsdag dus weer weg! Misschien niet helemaal gezellig, maar we kunnen wel een paar weekjes buiten elkaar. Des te leuker is t als je weer bij elkaar bent! 3 Jaar geleden is manlief 3 maanden van huis geweest. Hij heeft toen de voettocht naar Santaigo de Compostela gelopen. Heb hem in die tijd 2x bezocht voor 1-2 dagen en dat was het dan. Dus die 3 weken nu overleven we dan wel. Zo zit t dus.
@MK: Nee, dat dijkje ken ik ook niet eigenlijk… Zal eens kijken. Want…de dijk Lelystad-Enkhuizen doen we zoo vaak…hiervandaan naar mn ouders. Die staan net voorbij Hoorn op een camping… Ik ga opzoek…
Gevonden, MK, en dank je wel…volgende keer gaan we over de zuiderdijk…