TTT Deel 25!!!!

kusadasi ben ik niet geweest, mijn dochter wel die vond het daar niet leuk, die gaat nu ook al voor de 2e keer naar alanya, mijn zoon is 2x naar alanya geweest, en die gaat dit jaar voor het eerst naar side

@Viva: Wij zijn 2 keer in forever geweest. Stikleuk hotel, maar als je eenmaal in aegean dream bent geweest wil je er nooit meer terug
@Roanna: Heb de aanbieding gezien, is voor een week, maar als je het berekend voor 2 weken kostte het meer dan wat wij betaald hebben. Wij hebben voor allebei de keren bij B*x geboekt, was de goedkoopste. Wij gaan nu voor het 7de jaar naar bodrum. Alanya en Antalya trekt ons niet zo, te massaal en in de zomer te warm. In bodrum waait het altijd dus voelt aangenaam aan

Ik ga nu slapen, voor diegene die morgen moet werken werk ze morgen en de rest geniet van jullie vrije dag

Ja, met zoiets moet je gewoon geluk hebben Soms als je tot het laatste moment wacht, kan je voor een habbekrats weg. Wij hadden dat laats een keer naar Spanje. Zaten we voor nog geen € 200 p.p. in Torremolinos in Spnje in September.

Da laatste keer Alanya voor echt waar, nog geen € 150 p.p. met ontbijt en voor mij heel belangrijk… met Transavia. Nou, soms is thuis blijven dan duurder. :unibrow:

PS… Mijn zoon is morgen jarig…:smiley: Alweer 31 jaar.

wij hebben vorig jaar hetzelfde gehad. Had bij O*d geboekt, een paar weken later stond dezelfde reis voor veel minder. Kon wel omboeken maar dan moest het op aanvraag en dat risico wilden we niet lopen. puur pech dus

was verleden jaar eind augustus in forever, het was wel gerenoveerd, hartstikke leuk met een italiaanrestaurant en een visrestaurant, ook een koffiebar op de 3e verdieping, en de kamers netjes, en niet te vergeten, die gasten bij het zwembad en op het strand, met de steiger met al die kussens dat was geweldig, maaaaaaaaar het eten, het gewone restaurant en de hele entree, was uitgesproken smerig. weinig keus in het eten, en de obers tegen het vervelende aan. Gewoon sigaretten uit mijn pakje pakken en oproken ect…dat vind ik niet leuk…maar het uitzicht geweldig

Linda: slaap lekker en werk ze ook hoor

@Toos: Oh dat wist ik niet, want ik had alleen maar naar een week gekeken, omdat wij in het naseizoen ook nog weg willen.

@Linda: Truste en droom maar lekker. :stuck_out_tongue:

Nou Roanna alvast gefeliciteerd met je zoon, dat is al een hele leeftijd…ik mag zeker niet vragen hoe oud jij bent:redface:

Linda welterusten meis

Roanna: alvast gefeliciteerd
Viva: Wij zijn 2 jaar geleden bij onze dochter op bezoek geweest on forever, wij zaten in ADR en vonden het toen niet leuk, moesten over de bedjes klimmen om te kunnen zwemmen, obers op het onbeschofte af. Inderdaad behoorlijk vies zo hier en daar. En het frans bauer en jan smit gehalte was hoog Wist niet wat we zagen waren het jaar ervoor er zelf nog geweest

Kijk even bij B*x voor september. zie een mini meeting wel zitten eigenlijk

ik ben wel eens naar alanya geweest voor 199 pp half pension voor 8 dagen, zaten we er een dag komen er mensen die hadden voor 99 p.p. geboekt, oke, het hotel was oud en klein, maar heerlijke bedden, een schone kamer, maar een hele oude douche, maar wel een prive strand, goed je moest wel 94 treden naar beneden lopen en we zaten ook niet echt heel dichtbij het centrum, ongeveer 10 minuten met de dolmus maar toch, dat is toch geen geld, en dat was is mei. Nu staat het hotel bijna nergens meer in, maar toch.
en dit jaar dat hebben jullie vast wel gehoord, betalen we ook niet veel voor 3 weken maar hebben we voor het eerst een appartement, dus zonder eten, dat eten daar in turkije komt mij na een week dus de oren uit, maar dat ben ik sorry, maar dan gaat het me zo tegen staan, dus nu bepaal ik zelf wat ik wil eten, ik moet nog maar zien wat dat inhoud en hoe het bevalt …en anders neem ik volgend jaar weer allinn

Maar ga nu echt stoppen, tot morgen!!

O ja dat mag je best weten. Ik ben denk ik… de oudste hier. :crybaby:
Ik ben 58 :delete:ha, ha.

Mijn oudste dochter wordt volgende maand 40. Meer heb ik er niet. :biggrin:

zo dan was je een jonge moeder, gezellig toch, nou zo oud ben je niet hoor valt reuze mee…

Dag Toos werkse morgen en voor nu oogjes dicht en snaveltje toe…slaap lekker

@Toos. Ik krijg regelmatig een nieuwsbrief van B*x dus zal het in de gaten houden.

Oh en Viva, dat was hier voor de anderen al bekend hoor dat ik …58 ben. :biggrin:

nou ik ben 45 is ook niet meer piep hoor

Er staat als het goed is, nog een foto van mij en manneke vorig genomen in Portugal hier in mijn fotoalbum. Moet je maar een keer kijken. :biggrin: