sleep well Toos
roanna, weet jij waar iedereen is, het is uitgestorven
@viva: ben er wel
Huh? Ja iedereen gaat naar bed, dus waar de rest is weet ik ook niet. :unibrow:
Ik zal ff kijken. :paranoid:
Roanna hier ben ik
Hoi Linda, hoe gaat ie
Je bedoelt Aegean Dream, ligt 20 km van Bodrum.
@viva: ja goed hoor, gaat het alweer een beetje beter met je
ja het moet maar he linda, het is niet anders, ik moet alles maar afwachten.
Meiden welterusten, geniet van jullie vrije dag morgen. Zal niet aan jullie denken als die wekker gaat
roanna, ik ben verleden jaar augustus nog naar bodrum geweest, naar hotel club forever en 3 jaar geleden naar torba toen heette dat hotel ora hollyday village geweldig
truste toos en werkse morgen…ik zal wel aan je denken
@Toos: Had je die aanbieding gezien bij OA*? Hadden ze voor vertrek van 26 Juni een aanbieding voor €299. Kan het haast niet geloven.
@toos: weltrusten en werk ze morgen
Oh Viva vooor Bodrum en omgeving moet je mij Toos en enzo zijn, ik ben alleen nog maar 2 x naar Alanya geweest en nu voor het eerst naar Kusadasi.
Maar wil ook zo graag een keer naar ADR.
nu ik nog maar 2x naar bodrum ik vind het daar geweldig, en zo vreselijk liefelijk in club forever kijk je zo naar kos zo mooi vooral s avonds.
Ja, het lijkt mij daar in die omgeving ook zo mooi. Gaat er vast nog weleens van komen.
229 is geen geld, het is toch voor all in…niet te geloven zeg verleden jaar zat ik voor half geld in forever 700 euro voor 1 week met zijn 2tjes. een aanbieding van bex, in april geboekt, gewoon via een foldertje in de brievenbus, er zaten mensen die hadden 1200 betaald voor dezelfde week bij sunwe*
marmaris en side vind ik niet leuk ben ik ook al geweest…maar dat is mijn mening, no hard feelings voor iemand die het daar wel leuk vind