@Viva: Dank je wel voor het opzoeken
gaaaaappp ikke ga mn laptop dichtdoen en de oogies ook…
allemaal een fijne dag morgen en tot laterzzzz
bloem er bestaat ook een medicijnenpaspoort, dat heeft een vriend van ons ook die is zwaar hartpatient en heeft altijd een halve apotheek bij zich, maar nooit een probleem gehad bij de douane, geeft dat ding af en kan zo doorlopen. Terwijl hij echt mega veel medicijnen bij zich heeft.
slaapse Bloem, lekker dromen over de vakantie, en geen zorgen over wat moet ik allemaal nog doen en meenemen dat zie je morgen wel weer.
truste en toedels
gr. Viva
@Linda: Nee hoor je bent niet de enige, ik ben alleen om 11 uur weer klaar. Heb dan toch nog wat aan mn dag
Vorig jaar in ADR was het meteen betalen aan de hotelarts, wel bonnetje. Mensen die ermee te maken hdden waren niet te spreken over de hoge prijzen. Splinter verwijderen 140 euri’s
@toos: ikke morgen van 10-17 en dan nog kasopmaak
Toos dat meen je niet 140 euro voor een splinter, niet te geloven, en dan maar hopen dat je verzekering het terug betaald. Nou ik weet het zeker ik bel vrijdag wel even met de verzekeringen, voor Man, dochter en mijzelf. Die 140 euro die besteed ik wel aan wat anders. Is toch zonde van het geld, ik had lekker een naald genomen met een beetje serilon erop en maar peuren, wedden dat hij eruit was gekomen, ik heb altijd zo’n noodrantsoen bij me, van batterijen tot pennen en van nagelknippers tot pleisters en alles wat daar tussen zit, het zit altijd in een toilettas, en die wordt door iedereen (mis)gebruikt, het is net een ho*r. Eerst neem zoon en schoondochter dat ding mee, dan krijg ik hem terug, vul aan wat eruit is en vervolgens gaat hij weer met ons mee. en dat al jaren lang, ik heb echt vanalles erin zitten. oordopjes,laxeer,stop,norit,entersorbine,pleister,spertie,tegen zonnebrand,tegen zonneallergie,wattenstaafjes,nagelvijl,batterijen,pennen,monstertjes van weet ik veel wat, luchtjes, smeerseltjes, spel kaarten,dobbelstenen,pincet ,muggenstift, azaron, ect erin zitten…en eerlijk is eerlijk ik moet ook altijd er wat uit gebruiken is het niet voor mezelf dan wel voor een ander.
a
Ik heb ook altijd een medisch paspoort bij me van de apotheek en mij hebben ze er ook nog nooit om gevraagd. Maargoed, voorkomen is beter dan genezen, zeggen ze toch?
Bloem, slaapse en werkse morgen he :biggrin:
Toos en Linda ook he.
Ik moet vrijdag weer gewoon werken en zelfs nog overwerken ook, omdat de rest vrij is. :finger:
@Viva: Dat formulier ga ik gelijk vrijdag aanvragen.
Ik heb ook altijd van alles bij me. Hoorde het van een gast dat ze voor een splinter uithalen bij haar kind 140 euri’s kostte. En zo waren er meer van dat soort verhalen
Vrijdag ben ik weer vrij, moet wel het hele weekend weer aan de slag
@Bloem: Slaap lekker
getver Toos weer het weekend ,ze moeten je wel hebben he
@Toos: Daar is ook al eens melding van gemaakt in een TV progamma. Ik dacht me te herinneren in Trosradar, dat doktoren in het buitenland en met name in Turkije, hier misbruik van maken. Daarom zullen ze nu denk ik wel maatregelen nemen, dat dat niet meer voor kan/mag komen. Hoop ik!!!
Ik morgen, vrijdag en zaterdag en dan weekend
@Linda: Pfffffff, nog een lekker eindje te gaan dan he? ![]()
Klopt heb dat toen ook gezien, bij mensen met buikgriep werd de blindedarm weggehaald onder het mom van blindedarmontsteking.
Tja, hoort erbij in de zorg, afgelopen weekend vrij geweest, nu 2 werken, is het pinksterwekend
Ach nog 5 weken en dan vakantie
Ga zo mn mandje opzoeken. Morgen om 6 uur gaat de wekker
Truste Toos . ![]()
ligt dat in bodrum??