TTT Deel 25!!!!

Nouja, je bent zo oud als je je voelt. Toch?

Nou, ik denk dat ik ook maar de luikjes dicht ga doen. Jij ook? :wink:

mijn zoon wordt volgende maand 24 en mijn dochter is in januari 22 geworden, mijn schoondochter is in april 20 geworden en mijn a.s. schoonzoon wordt 30 mei 33, je ziet ik heb ze in allerlei soorten en maten, mijn man komt uit de 50er jaren, ik uit de 60er jaren, schoonzoon uit de 70er jaren en de rest uit de 80er jaren, hoe verzinnen we het

ja ik nok ook af nou ga nog niet naar mijn mandje maar lekker douchen en dan mijn pon aan, voor de rest is er niemand meer, dus lekker slapen, en misschien tot morgen…we zien wel wie er dan weer bij de kippen is…

groetjes en tot morgen

doei gr. Viva

nog ruim 300 berichten en deel 26 komt er al weer aan. het gaat wel snel zo, jammer voor degene die op vakantie zijn, die moeten dan gewoon 2 of 3 delen bijlezen…hahahah nou truste doei

Ja, jij hebt ze ook al lekker groot. Ik heb ook nog 2 kleinzoons van 10 en 8, maar die zien wij door de scheiding van onze dochter niet zo heel vaak.

Maargoed, alles heeft een reden zal ik maar zeggen. Als ze er zijn, maken we het altijd heel gezellig.

Nou, ik ga nu ook maar naar bedje toe. Manneke ligt al te snurken :unibrow:

Oeps,ik lag er zomaar even uit met mijn PC.

Oke, weltrusten. Slaap lekker. :wink:

Slaap lekker iedereen!!!Ik ga de deur hier dicht doen haha.

Goedenmorgen allen, ik heb het licht weer aan gedaan…

Nichtje thuis afgeleverd, lekker met zus en zwager bij gekletst. Vandaag…Geen idee. Misschien, als het weer het toelaat een stukje toeren en anders huisklusjes afmaken(er liggen er genoeg hihi)

Jullie hebben een hoop gekletst… Ff reageren is ook niet zo maar mogelijk, zal iets proberen

@Viva: Ben op veel plekken geweest in Turkije, en vind Kusadasi het lekkerst Meest autenthiek, achterland het mooist en het meeste in de omgeving om te gaan bekijken. Na 20 jaar alleen Turkije(1 keer Kos, en in die jaren 2-3 keer per jaar naar ons Turkye) heb ik echt alles wel gezien. Ga ook altijd in app. Verleden jaar 1 keer all-inn geweest was ook goed. En zoveel schelen we qua leeftijd niet, ben 43.
Hebben wat de artsen betreft een hoop meegemaakt…nichtje met voet tussen de lift 4 etages meegeleept…andere nicht vinger tussen deuren die er vreemd uitzag erna, tot paps verleden jaar met een bloedneus die niet stopte(als minst erge) maar de kosten zijn nog al afhankelijk van wie je kent… En verleden jaar in Kusa vroeg de arts het pasje van mn ouders, kregen ze idd zo’n formulier en werden de kosten direct naar Nederland gestuurd. Nichtje met voet(3xfoto, verzorging, taxi, arts aan huis ed) was het goedkoopst…net 100 euro…)was het goedkoopst en het ergst…

@Bloemmie Werkze meis…

@Linda jij ook

@Toos jij bent al weer bijna klaar(hihi)

@Cyn: Kan je het allemaal nog overzien…nog 1 dagje(nou vooruit bijna 2) dan ben je er weer…

@Jill: Gelukkig, een poetster gevonden, nu kan je met gerust hart gaan genieten in Alanya

Ik denk dat ik het verder kwijt bent

morning

ff in twee keer bijgelezen…

@ beps… leeft hubs nog? :unibrow: of kon je je beheersen
@ linda en toos, werk ze

de rest een fijne dag, ik ga me nuttig maken… owh ja… idd heerlijk gedroomd :wub:

@Bloem: Gaan vandaag maar niet op de motor weg hihihihihi

nee he? alweer nat geregend vanochtend… krijg hoe langer hoe meer zin om naar turkiye te gaan!!

beppie, meissie… hoest allemaal? je bent zo stil enzo? ben je ons aan het voorbereiden op je afwezigheid als je weer gaat werken??

zo… lekker rustig aan het werk… hihih…
heb de nieuwe allerhande alweer uit
@ beps, er staan weer lekkere dingetjes in… weet al wat jij de komende week vast gaat eten! hahahaa

@Bloemmie: Das dan lekker makkeli. Net de week dat ik weer ga werken en ook meteen 40 uur!!! (4 weken lang 40 uur… Lekker extra voor de vakantie!!)
Nee ik ben jullie niet aan het voorbereiden, maar nu het nichtje weg is, kwam de puber weer ffies langs. En dan zit hubbie aan de compie dus ikke siewig op de bank… Mag EINDELIJK ffies ā€œmn mail checkenā€¦ā€
Nou goed, nog steeds niet duidelijk of we nog ffies gaan toeren…weer hier droog, zonnetje doet een voorzichtige poging…
Werkze Askim

goedemorgen allen, nou hier de deur open maar grauw en grijs weer, ik kwam pas om 10 uur uit mijn mandje veeeeeeel te laat dus, zit nu gedouched op de bank maar heb dus geen zin, wat te doen, ga ik mijn was in de machine gooien heeft dochterlief dinsdagavond de droger uit gedaan, zit mijn was er nog nat is,o help…ik weet niet hoe hij er straks uit komt, lekker hoor lakens en dekbedovertrek meer dan 36 uur in de droger en dan nat straks maar kijken voor het zelde geld kan ik alles dumpen door de spocht die er in is gekomen:mad:

spocht??

yep van die zwarte vlekjes (schimmel) als je de was niet goed droog hebt en je legt het in de kast, kan je het dus weggooien, krijg je ook al je een handdoek nat in een plastic tasje laat zitten dat noemen we spocht

owh weer wat geleerd… kun je het niet opnieuw wassen en drogen dan??
heb er allemaal geen verstand van!

@ beps, ik dacht dat jullie er 2 hadden, een pc en een LP? niet? schop hubske dr eens vanaf! hahaha

Gaan ff toeren. Tot vanmiddag…

@Bloem:Klopt hoor. PC en LP… maar ikke wil op PC en hubbie ook…
Nou goed, alles is weer redelijk tot rust gekomen, dus we are going…

bep tourse,
nee bloem als het eenmaal in de was zit krijg je het er nooit meer uit…

@ viva… dochter bedankt dan!!

@ beps… have fun