Oh ja ik heb 'm al gevonden ![]()
@Cyn: had je ook al ff gehyved maar hier nog maar een keer heel erg veel plezier!!
Oh ja ik heb 'm al gevonden ![]()
@Cyn: had je ook al ff gehyved maar hier nog maar een keer heel erg veel plezier!!
@CYNTHIA EEN HELE FIJNA VAKANTIE!!!
Veel zon en veeelā¦
We hadden minstens 30 uitzendbureaus geschreven en eigenlijk maar twee reacties,vanmorgen een telefoontje een uur erna een sollicitant en vanmiddag heb ik haar gebeld dat ik haar graag wil laten beginnen.
Wat de doorslag gaf was het feit dat buiten dat ze sympathiek overkwam gelijk zei als U wilt kan ik vrijdag al komen om U uit de brand te helpen.
Dat heeft alle twijfels weggenomen,dus komt ze vrijdag en maandag 4 uur.
En als we weg zijn komt ze ook om voor de kids te strijken,goed he.
Ik ben zoooooooooooooooo blij !!!
@Viva,het ziet er voor jou nu ook een beetje beter uit dan gisteren he,ik denk dat jullie er wel uit zullen komen!!!
Ik duim voor je!!!
@ Jill: gefeliciteerd met je nieuwe poetsvrouw!! Gelukkig dat je er zo snel eentje hebt gevonden :D.
[O, Jill, dat klinkt geweldig, iemand die dus echt meedenkt, nou die moet je koesteren toch, ook als ze niet helemaal het werkt doet zoals je misschien graag zou zien, nou so what, maar het feit dat ze dus gelijk de situatie goed inschat⦠Van harte gefeliciteerdā¦
Ja ik heb wel zoān idee dat alles wel weer op zijn pootjes terecht komt, ik had wel het idee dat mijn coordinator een visje aan het uitgooien was over hoe ze dit nu het beste op kunnen lossen, en dat hij daarmee naar de directeur gaat, met sluit een goede compromis en je bent van het gedonder afā¦Ik wil alleen maar met plezier naar mijn werk gaan, en ook met plezier mijn werk doen, en geen geouwehoer met verantwoording hier en daar, daar zit ik dus echt niet op te wachten, maar laat me ook niet behandelen als een of ander domme dombo tochā¦
De zus van mijn collega is hoofd personeelszaken bij een groot bedrijf en die vertelde hem dat ze het nooit terug kunnen draaien hoe dan ook maar dat ze dan wel mij het mes op mijn strot kunnen zetten, nou nee dank je dan maar een paar schalen minder maar wel leut en lol in mijn werkā¦
kus Viva
@ cris, nou het ergste heb je gehad dan, he?
@ jill, hee wat goed, zo snel al iemand! hoe werkt dat dan via een uitzendburo⦠moet je dan ook belastingen enzo voor haar betalen en een verzekering betalen en alles?
uhm⦠denk denk⦠ben het ff kwijt. heb net heel vies gegeten, jammer de bammer, een magnetron indian maaltijd, maar dees was niet lekker, zal voortaan gewoon die ene die ik ken en lekker vind weer nemen, nix geen uitprobeersels meer voor mij. Als de fik in mijn mond geblusd is, ga ik lekker (verder) slapen, ben een beetje dood en moet natuurlijk fris en fruitig aan mijn vakantie beginnen he?
Zo ben ook weer terug vd training, wel beetje laat maar hebben beetje overlegd aangezien onze trainer binnenkort 50 wordt
en gaan jullie nog iets leuks voor hem doen?
hoe was het verder op de training⦠nog leuke gesprekken gehad? :unibrow:
okey⦠beetje dom, maar heb net videoās van gumbet partystyle gekeken⦠hihihi⦠NU ben ik in de mood, zin zin zin (eindelijk!! dacht dat het nooit zo komenā¦)
@bloem: we gaan wss een stukje doen allemaal hardloopkleding aan, boek maken met van iedereen een foto erin dat jezelf een stukje erin schrijft en tijdens het stukje willen we allemaal een pruik op gaan doen.
Hij was er wel, maar niet met elkaar gesproken, helaas. Mss als hij er ook is met feestje maar zoveel drinken dat ik niet meer mag rijden tja dan zit er niet anders op dan bij m blijven slapen hij woont vrijwel tegenover het stadion, nee ben bang dat dat voor altijd een droom zal blijven
@ Linda: haha, gewoon in zijn armen vallen en lief knipperen met je ogen
@ Bloem: das het risicoo van iets nieuws proberen⦠Maar alsje die andere nog niet zat bent kun je daar gewoon mee doorgaan :D.
Goedenavond dames.
@Linda: Lekker getraind?
@Bloem: Wat een tegenvaller dan van dat eten zeg. Ja, men moet ook iedere dag maar weer verzinnen wat of je gaat eten.
Soms best lastig!
Ik las daarnet in de Telegr*** dat men tegenwoordig als men naar het buitenland gaat, in het bezit moet zijn van een Europesche Zorgpas, daar je anders als je in het buitenland in de problemen komt qua ziekte enzo, men het eerst moet voorschieten en met deze pas niet. Velen weten dat niet, wat mede ook komt omdat er te weinig aandacht aan gegeven is.
Maar het schijnt nu verplicht te zijn en je kunt het zo bij je zorgverzekeraar aanvragen. Heb ik inmiddels via het net gedaan en over enkele dagen zal die toegestuurd worden. Ik wist dat niet. Jullie dan? Ik nam altijd wel mijn gewone zorgpas mee , maar nu moet je deze in het bezit hebben.
ach⦠kan soms ook erg leuk zijn hoor! en wat nu niet komt, kan misschien later ook altijd nog? komt vast helemaal goed⦠ooit! hihihi
@ cristina, nee idd! zijn die magnetron maaltijden van appie, de indian korma, tikki masala enz enz⦠dees was niet lekker⦠iets met pilav rijst (die was wel ok, maar de smurrie erbij niet)
@ roanna, ik weet wel dat als je geen pasje kunt laten zien, je het idd zelf eerst voor moet schieten. bij mij maakt dat dus geen flaus aus, want waar ik ook kom in het buitenland (turkije, gc ziekehuis of dokter) ze willen allemaal op dat moment geld zien⦠gewoon cash te voldoen, met een bonnetje voor de verzekering. later alles teruggehad, weet niet hoe het zit met grote bedragen door opname of operatie ofzo,
Maar ze kunnen dat wel willen met zoān pasje, maar als de dokter daar niet aan meewerkt⦠houdt het gauw op, he?
voldoet zoān reisverzekering dan niet meer tegenwoordig?
@cris: drink vrijwel nooit alcohol dus nu maar wel eens doen iets te veel en dan⦠haha
Dat is mij ook bekend Bloem, maar om dat te voorkomen heeft men juist nu sinds vorig jaar (las ik hoor) zoān pasje nodig, omdat in sommige landen zelfs het pasppoort tijdelijk moet worden ingeleverd. Met dit pasje mogen ze dat niet meer doen of om vragen. Nouja, het kost niets extra, dus heb het voor de zekerheid maar aangevraagd. ![]()
@ Linda: alsje nooit drinkt heb je ook niet veel nodig om raar te gaan doen ![]()
@ Roanna: goed dat je het zegt⦠waar kun je zoiets aanvragen? Als het toch niets kots, waarom niet he?
Jawel Cristina, maar in eerste instantie moet je zorgverzekeraar de medische kosten betalen. Dus inderdaad wat Bloem zegt, eerst zelf voorschieten, krijg je het hier weer terug. Maar daar is dus nu dat pasje voor, dat hoeft dat niet meer.
Gewoon bij je eigen zorgverzekeraar, of misschien beter bekend bij je ziekenfonds.