TTT Deel 25!!!!

@ marion… no problemo… nog wat leuks gekocht?

Ben alleen erg sociaal met lijstjes dus …

De vertreklijst nog even …

:turkey: Cynthia: 18 mei - Gumbet :turkey:

:turkey: Bloem: 19 mei - Gumbet :turkey:
:turkey: Dettje: 19 mei - Kusadasi :turkey:

Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
Jill: 22 mei - Alanya
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi

Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris

Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

20/5 TURKIJE FAN

28/06 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile

Heb alleen een zwemshort voor hub gekocht en een ballenpomp voor J. Moest me vandaag inhouden van hub dus heb maar geluisterd, bestel het morgen wel in de onlineshop ;):D:unibrow:

Heej nog niet bijgelezen heb ik eigenlijk geen zin in. hahaha
Eerste dagje werk en helemaal kapot.
De mensen zijn bijna allemaal achteruit gegaan en zwaarder geworden.
Maar goed heb gisteren een hele leuke dag gehad,
Ik ben gisteren met mijn neefje van 3 met de bus naar harderwijk geweest.
Eenmaal daar lekker poffertjes gegeten en toen vroeg of hij naar de zee wou gaan kijken. Eenmaal daar aangekomen zag hij de koepel van dolfinarium. Dus hij zei natuurlijk op zijn beurt IEN!!! Kijk vis!
DUsj a ik snapte zijn bedoeling dus maar naar dolfinarium geweest.
Vond de show wat minder dit keer, maar goed is mijn mening.
Verder ja toen weer op een terrassje ijsje gegeten en toen met de bus naar huis.
Eenmaal thuis viel hij als een blok in slaap.
Maar toen mama hem weer kwam ophalen zei hij huilend ik niet mee ik bij ien blijven.
En niet om het een of ander vond het toch leuk om te horen.

Groetjes jac

@ jac… beps nog gezien?? wel grappig, jij met neefje, zij met nichtje… allebei bij de dollefijntjes!

@ marion, zo is het maar net, ook een beetje aan jezelf denken!

@Jac
Jammerrrrrrrrrrrrr … minimeeting gemist dus!

@Bloem
Kom niets te kort hoor, klerenkast is overvol en weet nog nooit wat ik aan moet doen :biggrin:.

Nee helaas niet ik kijken in deshows voor bekende van de foto’s dan. Maar neeeeeee heel veel kinderen van scholen en die hebben echt geen recept meer voor ouderen.
Ja niet voor mij dan maar er liepen een stel ouderen mensen en die kids stuiten zo door de ouderen heen.
Vielen bijna op de grond en dan maar lachen.
MAar goed andere tijd he.
Ik zei het vandaag tegen mijn collega’s geen enkele van de stagaires bij ons stelde zich voor.
En dan die grote mond ontiegelijk.

Nou mijn nederlands niemand heeft recept voor ouderen maar ook geen respect. hahaa

zo vandaag alweer naar het ziekenhuis geweest. zo de operatie wordt nog leuker. Hmmmmmmmm.

@linda
Viel mee met de accountant, nu nieuwe opdrachtenlijst is niet al te lang.

@viva
Die buik ga ik niet missen hoor, kan niet wachten totdat hij weer redelijk plat is.

@ Bloem: ik moest een profiel kiezen en heb voor Natuur en Techniek gekozen, dat is dus Wiskunde B12, Natuurkunde 12, Scheikunde 12 etc…
Foute keuze geweest destijds ;). Wil volgend jaar iets compleeeet anders gaan doen.

@ Besmile: computers (en laptops) doen nou eenmaal nooit wat je wilt…

@ Jac: hmm, k weet wat je bedoelt. Ben zelf ook nog jong, maar als ik zie hoe jongeren van rond de 15 zich al gedragen… Ik liep laatst op station (verlaten) samen met mijn vriend en ik kreeg ‘ruzie’ met drie buitenlandse kinderen, allemaal rond de 6 en 8 jaar. Ze begonnen te schelden met woorden die ze nog niet eens zouden mogen kennen… En mij maar uitmaken voor H*er enzoo… Echt erg. En niet alleen tegen mij, maar dat durven ze ook gewoon tegen volwassenen he… En het begon allemaal met hen die tegen mij zeiden: ‘Kijk voor je trut.’ Terwijl ik niet eens iets deed/zei he?
Ach, Rotterdamse mentaliteit, tis hier echt erg.

Pfff, twee examens zitten erop. Nederlands en Wiskunde B. Wiskunde viel zooooooooo erg meee. Ik heb denk ik nog steeds maar rond de 6 maar ik had erger verwacht.
Nederlands ging ook wel okee, ben nu helemaal doodop.
Ga de rest bijlezen.

Meiden sorry dat ik me niet heb laten zien maar ik heb het mega druk gehad!!!
En goed nieuws ik heb een nieuwe poetsvrouw!!!
Sorry nog niet bijgelezen maar iedereen die morgen vrij heeft en vrijdag ook geniet met volle teugen.
Dikke knuffel!!!

@Jill
Hoe is het met de buikpijn?

Nog hetzelfde maar gewoon geen tijd gehad om even naar de dokter te gaan.
Wacht even af tot vrijdag,dan ga ik maar even als het nog zo erg is.

@jill
Dat is toch alweer snel dat je een nieuwe poetsvrouw hebt, wanneer kan ze beginnen?

Nou ik kan het van me zelf nog herinneren hoor, en de laatste keer is toch 22 jaar geleden, ik was het spuugzat hoor die zwangerschap, mijn dochter is er 1 van een tweeling, maar is vroeg in de zwangerschap mis gegaan maar had wel een dubbele placenta, en 7 liter vruchtwater, en een kind van ruim 8 pond, dus ga maar na hoe dik ik was, trouwens ik woog daarvoor al 100 kilo, dus een michellinpoppetje was er niets bij. Ik kon op het laatst niet meer normaal zitten, zat wijdbeens op de bank met mijn buik op de zitting, anders kreeg ik het spaans benauwd. Maar o wat miste ik de bewegingen van die kleine toen ze eenmaal geboren was. en ik was toch best wel trots ook op mijn megaaaaaa trommel

Jilll wat gaaaaaf voor je dat je een nieuwe poetsvrouw hebt, hoe ben je daar toch nog zo snel aangekomen.

gr. Viva

ps…hoe is het met je buik:paranoid:

Jill komt je buikpijn niet van
1 maandelijkse periode
2 te veel naar toilet
3 te weinig naar toilet
4 rare beweging gemaakt
5 spierpijn
ik noem maar wat, probeer anders

1. een asperine
  2. een beker warme melk met anijs
  3. een kruik
  4. een laxeerpil
    ect…god ik lijk wel een medische encecloooopieeee

Hello ladies!

Wilde eens even weer hier kijken hoe het gaat :hihi: Enne…kwam ook ff vertellen dat ik al weekend heb!! Wiehieeeee vrijdag lekker een weekendje weg met m’n mannetje naar Scheveningen. Hihi straks in juni moeten we elkaar ook al zo’n lange week missen :lol:
Alles bij elkaar geteld nog 21 dagen wachten en dan gaan we al! Hoorden vanmiddag het vliegtuig naar Antalya al overkomen, en dan willen de kriebels wel komen!

Iedereen die binnenkort op vakantie gaat: have fun! Ik zie de lijst niet en heb ook geen zin om 'm te gaan zoeken :biggrin:

Liefs, Dia

lijst staat 2 of 3 pagina’s terug

groet Viva