TTT Deel 25!!!!

Beppie werk ze tot straks!!

mmm fax ligt eruit… nou ja, dan maar anders! MK heel erg bedankt voor alle moeite, heel lief van je

mag natuurlijk niet te vroeg juichen, maar regelwerk gaat voorspoedig. heb een verklaring van de verzekering nodig dat rusland is opgenomen in het dekkingsgebied…voor de visumaanvraag van rusland.

dacht dat wordt eeuwig bellen enz enz… maar vrijdag heb ik alles in huis (zeggen ze ) 2x een telefoontje van een minuut en klaar!! hopelijk dan… ben benieuwd!!

@bloem
ff hotmail checken

Goedemorgen dames.

Nou. zo te lezen hebben jullie niet stil gelegen vannacht en vanochtend vroeg al.

@Bloem: Oh eindelijk is ze er weer. Deze outfit vindt ik ook wel wel aardig. Daar wordt ik nu altijd zo vrolijk van!:wink:

@Viva: Nou, ik heb je verhaal ook gelezen en moet zeggen dat ik het ook een gecompliciteerd verhaal vind en natuurlijk moet je het er niet bij laten zitten. Zijn ze daar nou helemaal van de pot gerukt? Haal je recht!

@Bep: Geniet nog even van de uurtjes met je nichtje en werkse thuis nog even. Zet de arbeidsvitaminen maar op, werkt lekkerder. :unibrow:

@Jill: Ja, ik zou toch even langs de huisarts gaan voor je weg gaat. Geeft een zekerder gevoel en misschien is het ook niets bijzonders, maar dan weet je dat in ieder geval. :wink:

Nou meisjes, werkse nog en verder alle anderen ook een fijne dag nog. Hier kwam het ook met bakken de lucht uit en vele buren hier in de straat gaan of zijn al weg, met hun sleurhut. Nou, hun liever dan ik. :stuck_out_tongue:

@MK116: Kan je je kleine meid het dansende meisje laten zien. Ze vond die van Dia toch altijd zo leuk? Jij ook sterkte met alles hoor! :slight_smile:

Goeiemorgen!!! Heb net alles bijgelezen dus ben weer up-to-date!!

@Viva, rustig aan, en wees sterk!!

@Bloem, ja vandaag laatste werkdag!! Morgen koffer inpakken, en dan mijn kamer opruimen, en dan niks meer! :smiley:

@Beps, DORP?:finger: Stad zul je bedoelen :tongue:

Meiden ik voel me alsof ik droom, loop al sinds maandagavond zwaar te spacen… Slaap bijna niet meer, ben de hele dag happy!! Loop de hele dag te zingen (turks uiteraard) En ja Bloem, je cd ligt al klaar!! Kan echt niet bevatten dat ik OVERMORGEN??? al richting Bodrum ga!! Echt zo onwerkelijk!! Maar zo lekker!!

Gisteren mijn laatste moeilijke tentamen gehad… Ging over het oor, de huid, hormonen en psychiatrie… Vreselijk moeilijk, snapte er geen hout van, nou ja dat dacht ik… Had gewoon een 8.8!! Nou nu kan mijn vakantie echt niet meer stuk!!! Nu nog 3 verslagen inleveren, en 1 herkansing voor Medische Administratie, en dan KLAAR!!!

Vandaag zal de dag wel voorbij kruipen, heb het gevoel dat het al 11.00 uur is, maar het is nog maar 09.25… BALEN!!!

X

@ mk luff joe!! your the best!!

@roanna
Dat was ook het eerste dat ik dacht toen is het poppetje van bloem zag :smiley:

@cyn
Een 8,8 super hoor! Die heb je maar mooi binnen.
Tuurlijk loop jij te zweven, nog even en dan kun je Yas weer omarmen :wub:

@jill
Gewoon langs de huisarts gaan, je zit natuurlijk ook niet op problemen in Turkije te wachten.

Jammer dat er geen gifts meer zijn, anders had ik er vast wel eentje van je gekregen toch :stuck_out_tongue: :dope::biggrin:

wilde idd net gaan kijken!! hahaha… maar dat kan niet meer he?
owh zie nu dat ze idd weg zijn… was me nog niet eens opgevallen, hahahahaa

Was een reaktie van Xander dat daar een bug zat. En daardoor de site te kraken was…vandaar dat Plaza geblokkeerd is…

Pfff 09.50 uur…

x

ja ok… maar toch jammer he?

maar heb mk al op een andere manier een present gestuurd…
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat… simple as that!

@ cyn, I know! zal blij zijn als ik strax thuis ben…

http://cache.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_banana.gif

Bloem bedankt

http://cache.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_banana.gif

tis wel weer erg rustig? djeeez… help me door de dag!!

Lunchpauze, ff snel boodschapjes halen en dan lekker eten!!!

ik heb al gelunched… en nog nix om bij te lezen! tis of hollen of stilstaan hiero he? hahaha

Ben ook weer terug.
Straks om 13.30 uur een afspraak met de accountant, krijg ik vast wel weer een nw lijst met K opdrachten.