TTT Deel 25!!!!

@Bloemmie: Eindelijk vanmorgen de kans om “rustig” AL mijn mail te lezen…ik glimlach ook…

@Jill: Kan me voorstellen dan je ff wilt checken of het niets is in het buikje… En de winkels zijn gesloten morgen…alleen de sukkeltjes werken hier(hihi solly Bloemmie!)

@ jill. sommige, maar niet allemaal, veel is toch wel dicht denk ik… en zou zeker idd langs de dokter gaan, je gaat volgende week al

@ beps, beluga whale is ook leuk, kun je in turkije ook mee zwemmen, zijn van die witte dolfijnen zeg maar, heb wel een leuke link voor je als je wilt…
wat vind je van mn dance-marieke??

Ocharme Bloem,ach ja je weet wie het zegt he.

Hoi allemaal,

Goede nacht gehad?

Nu maar weer beginnen. Voor velen de laatste werkdag deze week. Lekker lang weekend. Laten we hopen dat het weer een beetje meewerkt.

Voor wie examen moeten doen: VEEL STERKTE GEWENST DE KOMENDE TIJD.

Nog 66 dagen te gaan.:wub:

Voor diegene die examens hebben is dit weer natuurlijk ideaal.
Als het zo warm is is het ook niet fijn he,iedereen lekker buiten en jij op je kamer studeren,er zijn leukere dingen.

@Bloemmie: Ja gaaf meidje, beweegt lekker makkeli moet ik zeggen…Voor ik dat kan HAHAHAHA
En waar is dat met die Beluga’s?? Zijn ook gave beesten, met die grote koppen…

Goede morgen iedereen!

@bloem
Geef maar een seintje als ik kan faxen, ik ben er klaar voor.

Goedemorgen MK,goed geslapen met z`n tweetjes?

Meiden we zitten alweer bijna halfweg deel 25.

@jill
Ik heb heerlijk geslapen, als ik ga liggen dan is er geen druk meer op mijn ribben. TV aan en dan val ik zo in slaap.

@MK: Vast een prof voetballertje…hij oefent nu vast zn beenspieren op mama…

Gelukkig maar,alleen met draaien zal het zeker wat moeilijk gaan?
Dan zal je buik wel in de weg zitten niet?

@viva
Wat een toestanden allemaal, ik hoop dat je er goed uitkomt.
Laat er goed naar kijken en pak alle hulp die je kunt krijgen, het is nogal wat al die salarisschalen hoger.

@MK weet je al wat het is?
Niet zeggen he als je niet wilt.Ik kan me voorstellen met die echo`s tegenwoordig dat je het zelf misschien al hebt kunnen zien.

@ mk… nu ongeveer wel zo’n beetje… zo super zijn

@ beps, in bodrum kan het, alleen in het hoogseizoen en http:www.lumbini.nl heeft turkije reizen, en die doen dat ook! duur maar lijkt me super

@ jill, das wel prettig dat je nu een beetje hebt kunnen rusten enzo

Ik lag er om half vier in vannacht en om zes was ik er weer uit,maar ik ben niks moe.

@bep
Heerlijk toch zo’n dagje, af en toe moet je ook jezelf verwennen.
Het kindje ligt nu nog met het hoofdje naar boven, die drukt dus op mijn ribben. De voetjes schoppen in mijn kruis zeg maar, alleen dan van binnen en dat voelt ook weer niet fijn.

@jill
Draaien moet voorzichtig, alles is zwaar en als ik niet rustig draai dan schiet er zo kramp in mijn been.

@bloem
Komt er nu aan!

@ mk, thanks, ga meteen kijken!! nog meer redenen om niet zwanger te willen worden… lijkt me echt vreselijk zo’;n buik met van alles erin te zitten bewegen enzo

Nou meiden ikke ga ff iets in huis doen.
Vanaaf dus mn nichtje wegbrengen(oppassen Cyn, ben weer in je dorp…)
En verder niets…

@Cyn: Ohhh jij gaat gewoon overmorgen al…
@Bloem: En jij de dag erna…!!!

Hihihi, ik ga lekker werken…stom he, heb er gewoon zin in…