Dus letterlijk… Met de komst van OMP…vanaf die zin…daarin staat dat ik gelijk waardig ben behalve hoofdbeheerder en daar hangt het dus niet op het heeft te maken met het feit, dat dat QMP veel omvangrijker is als werd gedacht…wij moeten cursussen gaan geven aan de docenten, dus ben je instructeur…die die zijn schaal 9 en 10 en ik zit in schaal 6 vandaar
Zo dit was mijn relaas, morgen middag kom ik weer terug hier, ik ga nu mijn bedje opzoeken…
sorry voor al die egoberichten…
Bep fijn dat je het zo leuk hebt gevonden bij de dolly’s
Bloem paspoort lekker geregeld…kan je maar weer gedaan hebben
Jill maak het niet te laat vanavond ik zag dat je online was.
voor de rest … veel plezier met de nieuwe kleding en voor de rest…iedereen wel te rusten…
gr. Viva
@Bloem heerlijk voor je dat je reis nu helemaal zeker is,toppie!!!
@Viva,jeetje meid schiet niet echt op he en ik moet Bloem gelijk geven,toe ik de overeenkomst las viel mijn oog gelijk op het woordje in PRINCIPE.
Dat is een woord dat ik niet graag zie staan,dat is iets waar ze alle kanten mee opkunnen
Slaap lekker Viva,en met opgeheven hoofd gaan werken morgen!!!
Sterkte meid.
@ viva, ik sluit me bij jill aan, wilde ik net zeggen! laat je niet klein krijgen
@ jill… sorry meis, maar ikke ga nu ook echt slapen…
goede nacht voor jou, hopelijk gaat ie snel voorbij
truste!
Skaap lekker Bloem enne niks sorry,ik ga ook proberen wat te rusten ik moet er om 6 uur weer uit.
Tot morgen,en nu kun je echt van je reis gaan dromen!!!
Slaap lekker iedereen tot morgen en iedereen een fijne dag gewenst !!!
Goedenmorgen allen
Nou ik ben me aan het voorbereiden op volgende week denk ik, want ik ben er bijna nooit… Lekker druk met het nichtje(ja ze is er nog steeds…)
Straks ff naar Het Uitzendbureau om alles te tekenen en dan weer niets vandaag behalve nichtje naar huis brengen. Doen we aan het eind van de middag/begin van de avond want dan rijden we terug iig lekker saampjes(blehh een uur alleen in de auto is niet gezelli)
@Viva: Zorg iig dat ze niets vinden om je op te pakken. Als je een hond wil slaan kan je altijd een stok vinden is tenslotte de uitdrukking.
Sterkte meis…ik weet wat je doormaakt…houd vol en doe wat ze van je vragen…maak je onmisbaar ![]()
Kom vast nog eens langs vandaag
Goedemorgen iedereen!!!
Pffffff hier komt de regen er met bakken uit.
Hihi, Jill, heeft het vannacht hier gedaan… En wij hadden gister een strallende dag…de beste gekozen om wat te gaan doen dus…
Beppie,heb je lekker kunnen tutten met je nichtje?
Je zal ze wel verwend hebben zeker?
Ja tuurlijk, en mezelf ook :biggrin:
Knuffel gekocht, en alle dieren gekeken. Had mn fototoestel vergeten dus daar een gekocht, maar dan wel 1 die afgedrukt moet worden
dus zo maar ffies naar de 1 uur service. Kan ze de foto’s vanavond aan ouders en zus laten zien. EN natuurlijk haar zus niet vergeten dus ook daar een knuffel beker sneeuwbalding(die sparen ze…) meegenomen…De euro’s vliegen je zak uit…
Ikke houd van de dolfijnen het meest, dus ook een knuffel voor in de auto gekocht…hahaha
Ja ik las dat jullie en vooral jij er zo van hebben genoten,toppie!!!
Het zijn en blijven geweldige dieren.
Een paar jaar geleden heb ik in mexico met dolfijnen gezwommen,niet te beschrijven wat een gevoel dat is.
Is raar he er was er een bij die liet mij niet alleen,nu vertelden ze me dat een dolfijn merkt als er iets is(ik was al rolstoelafhankelijk toen)
Het schijnt dat ze dat direct voelen en je dan willen beschermen.
Ja dat geloof ik graag,zo een uitstapje kost geld he maar ja het is het ook wel meer dan waard he.
morning!!
ikke stapte mn huisje uit… een en al water… het regent op het voorbalkon daar, en de afwatering is niet je van het… gevolg… nate schoenen en naatte spijkerbroek…
maar goed, betrapte mezelf op een gigantische brede glimlach :biggrin: al heel de ochtend!! hihihihi
@ cyn!! laatste werkdagje? al gepakt?
ikke doe dat vrijdagavond/ zaterdagochtend, mn ouders brengen me naar schiphol. ook fijn!
de rest: fijne dag (ondanks het weer… en geloof me, ergens schijnt de zon en daar ga ik heeeeeeen
)
Ikke is jaloers, Jill…een reden om naar Mexico te gaan dus… Nu hubbie nog ompraten(moet een extra vakantie worden, want Ons Turkije moet elk jaar haha)
Morgen Bloem,Tja waar zou die glimlach nu vandaan komen?
Haha ik weet het wel hoor.
@Beppie als je de kans hebt zeker doen!!
Ik weet niet goed wat te doen,ik heb al een paar dagen buikpijn,tot nu toe was het een zeurderige pijn maar sinds vanmorgen nogal heftig.
Ik vraag me af of ik niet even langs de dokter zou gaan (omdat we volgende week vertrekken he)
Maar ik ben normaal niet iemand die snel naar de dokter loopt en zeker niet voor zoiets.
Zijn bij jullie morgen de winkels open?