hihi… mijn afspraken met de accountant zijn nou nooit vervelend !!
haha, misschien kan die van jou dan een keertje langskomen ![]()
:finger:Zo ben er ook weer!!! :finger:
Was ff druk!!
x
@ cyn, lekker gaat de tijd lekker snel!!
Dat is waar:biggrin: Nog “maar” 4 uur!!!
x
@Bloem: Hihi geen vervelende afspraken met de accountant…hihihi
Ikke is er weer. Zal niet veel langs komen, maar iig ben ik er weer.
Papieren getekend, van die leuke dingen als geheimhoudingsplicht ed… hahahahaha Ikke teken wel!!
Nou goed, laterzzz
Ohhhwwwjaaaa Cyn, nog 4 uurtjes en dan…
VAKANTIE!!!
@ beps… geheimpjes! hihihi
@ mk, nee, deze doet alleen speciale verzoeken
@ cyn… owh, nog maar 4 uur! das nog te overzien he? ikke moet nog 15 uur! :eek:
Jaja zoals ik al zei, werken op hemelvaart is voor sukkels(en voor hen die extra willen verdienen… ikke ook gedaan hoor!!)
[http://valtaf.nl/smilies/2131.gif](http://javascript%3cb%3e%3c/b%3E:showSmilie()hubbie heeft wel vrij…ff dansen zodat het lijf soepel genoeg is…
Moet morgen ook werken. winkel is open van 10-17 uur, vrijdag en zaterdag nog en dan weekje vakantie!
nog 3.5 uur!!! WAAAHOEEE!!!
x
@ beps… mis je hem?? :unibrow:
@ linda… zijn de winkels geopend?? das wel jammer dan!
@ cyn… nog maar even! whoehoe!
Ik mis alles…:finger: :biggrin:
Hoi allemaal,
Ga zo naar huis. Moet zo naar een notaris om een handtekening te zetten op papieren, zodat m’n broer gemachtigd is alles af te wikkelen m.b.t. tot m’n tante die in januari is overleden.
Vanavond nog even ADHOC. Dan 2 dagen vrij. Lekker. Zaterdag nog weer even dagje ADHOC.
Zondag is m’n dochter jarig. Moet nog wel even tennissen die dag, maar gelukkig vroeg.
M’n zoon vandaag terug naar het ziekenhuis. Gaat niet echt geweldig. Medicijnen gekregen om de ontsteking weg te krijgen uit z’n been en ook nog bloedverdunners, omdat ze bang zijn voor trombose
Zaterdag gaan m’n moeder en zussen naar Side:crybaby:Ik wil ook zo graag mee. Zitten ze zo dicht bij Ercan.
@Bep, heb je het een beetje lekker gehad?
@Jill, pas op jezelf en neem geen risico’s. Je moet geen narigheid hebben in Turkije
@MK, het zwanger zijn valt niet altijd mee, maar met wat je er voor terug krijgt is alle naars snel vergeten.
@Bloem, wat een geregel voor je grote reis. Volgende week maar extra genieten in Turkije.
@Cyn, jij telt ook al af. Ik wens je veel liefde en plezier in Turkije.
@Viva, ik hoop dat alles een beetje los zal lopen. Probeer rustig te blijven.
@Roanna, bij mij op school gingen er ook een aantal naar de camping. Lijkt me ook nog best koud. Laten we hopen voor hen dat het weer meevalt.
Allemaal, geniet van het hemelvaartweekend en je extra vrije tijd, als je die hebt.
Ik kom denk ik pas maandag weer hier. Dan hebben we studiedag. Kinderen hebben dus nog een extra vrije dag.
Nog 66 dagen te gaan.
@bloem: helaas wel van 10- 17 uur de komende dagen verwachten ze hele hoge omzet, vorig jaar was ik met hemelvaart vrij ivm vakantie maar die dagen hebben ze echt mega veel verkocht
@ linda, das apart… ik was echt in de veronderstelling dat alles dicht zou zijn… nou ja, ikke moet ook werken, dus heb er toch nix aan! gelukkig niet ook nog koopavond voor jou!
@ fransijn, ook voor jou een heel fijn (nu al volgeboekt) weekend…!!
@bloem: geen koopavond deze week das idd het enigste voordeel
@linda
Balen dat je morgen moet werken, ik dacht ook dat alle winkels dicht waren.
@mk: helaas, hoe was het met de accountant?