Volgende week zal het hier wel echt heel rustig zijn.
Ja echt wel Linda. Jij ook al weg. Pfffff. Nou Toos dat kan wat worden dan volgende week. :lol: Maarja , als jullie terug zijn gaan wij lekker. La, la, la, la, la. :biggrin:
@roanna: maar gelukkig voor jullie ga ik maandag weg en ben ik vrijdagavond weer terug
Rustig hier, dus weinig gepost, dus weinig bij te lezen.
Ja Bijna iedereen is weg. we kletsen gewoon dit deel vol
Dat bedoel ik maar Toos. :wacko:
@toos: zie 2x AD super zeg, is me vorig jaar ook goed bevallen
Nou dames, ik ga er ook maar vandoor.
Voor zo weltrusten en tot morgen maar weer. ![]()
@linda: Ja lekker hoor. We zijn de afgelopen 2 jaar ook 2 keer geweest maar gaan nu wat vroeger, minder wind hoop ik
@viva: ging het een beetje vandaag?
Ja nou het ging wel hoor Toos ik had zin o,o
Toos wat heerlijk voor je dat je nog een keertje gaat, wat een luxe
Ik heb vandaag niets meer gehoord, ik heb vanochtend heel even met de directeur van mijn dienst gesproken, en hij zo het verder onderzoeken hoe en wat, maar ik heb het allemaal zwart op wit staan, dus wat wil hij er aan veranderen. Volgens mij zijn de afspraken gemaakt tijdens een functioneringsgesprek bindend voor beide partijen, dus hoe het er staat moet gebeuren ondanks dat hij (lees mijn leidinggevende) het volgens hem fout heeft neergezet, maar hij is wel door beide partijen ondertekend…maar ik heb nog nooit zoiets aan de hand gehad…dus weet ook niet of ik echt een poot heb om op te staan, maar iedereen die ik tot nu toe spreek zegt, als het er staat moeten ze het doen…
ja volgens mij is dat ook zo. Bide partijen hebben hiervoor getekend. volgens mij zij afspraken mondeling of schriftelijk bindend
heb je geen rechtsbijstand die je advies kan geven?
Maar dat is wel balen als je zo moet werken, met frisse tegenzin
Ja ik heb wel rechtsbijstand, maar ik wacht nog heel even af, ook hebben wij een vertrouwenspersoon in het bedrijf, en als die vind dat er dingen gebeuren die niet kunnen dan gaat hij ook in beroep, en komt er een hoorzitting
@ viva… heb je rechtsbijstand werk&inkomen?? laat hen er ff naar kijken anders… of zoiets? werkt niet echt lekker he? ben je donderdag wel vrij? tenminste niet zo’n lange week
sorry dat ik net ineens weg was… werd gebeld door mn reisgenoot, 1,5 uur zitten lullen. ben zo blij dat ik dit met hem kan delen… alle zorgen, alle pretjes, alle fictieve lijstjes enzo… heerlijk!!
en sorry dat ik hier zoveel over mn reis vertel, heeft natuurlijk 0,0 met turkije te maken, als jullie het beu zijn, dan horen jullie het wel, maar ben er gewoon 219% per dag 24 uur mee bezig… hihi… dus solly!!
ikke ga nu afsluiten en slapen, wilde vroeg naar bed, maar helaas… zit er niet in vandaag! jammmmmmeerrr
zou t zeker even navragen hoe dat zit
Ja echt walgelijk, ik werk ruim 10 jaar altijd met plezier, maar echt ik moest mij vanochten gewoon naar kantoor slepen, ik kwam ook een kwartier te laat, terwijl ik nog nooit te laat ben geweest, gewoon ik zat op de bank en dacht ik neem eerst nog een bakkie koffie en dan ga ik wel.