@Fransijn ook voor jou een fijne avond,nog even en je kan hier s`avonds ook lekker mee kletsen
Ikke weer thuis…weet niet wie er meer genoten heeft, ikke of mn nichtje…
Hebben optimaal gebruik gemaakt. Open om 10 uur(en dan dus ook binnen) sluit om 17 uur, en ook niet eerder naar buiten ![]()
Geen sociaal gedrag, teveel gelezen…Bloemmie is het nu correct of niet??
Laterzzzz
@ beps nee nog niet, vanaaf kijken zelf, morgen proberen met fax… ff afwachten nog
@ roanna… mwah… hoop toch wel op een lekker zomers en zonnig kleurtje en hoe heet het dan ook mag zijn, moet er wel zon zijn!!
@Bloem: Vind je? Hmmmm de maan kan ook warm zijn. Nee hoor, natuurlijk hoop ik voor je dat het weer je wel mee zal zitten. Je moet wel een beetje bruin terug komen, anders zien ze nog niet dat je weg bent geweest. :biggrin:
justem!!
Whoeoeooei mijn laptop is weer terug. Vandaag nog meer cadeaus gekregen op stage. Ook een hele grote rol chocola. Hmmm.
mmm chocolade… jammie jammie… en ook lekker aan de laptop? ik wil hem nu al niet meer missen! hahaha…
tis wel errrrrruugg rustig he?
Alleen bij zaterdag een grijze wolk, maar daarna is het volgens mijn heerlijk weer in Bodrum. Als je aankomt is het toch donker. En windkracht 2 de hele week, dus dat valt ook mee. Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen met dat weer en jouw kleurtje.
Ja eg wel rustig he Bloem? :paranoid:
Ik snap niks meer van mijn laptop. Hij spookt. Bijna alle usb kabels voor camera, muizen en bestanden lees mijn laptop en uitgerekent van mijn cam en mp3 weer niet ook al heb ik alle kabels geprobeerd. Hiervoor is die ook voor opgestuurd, maar mijn cd rom doet het wel goed.
Ik snap er niks meer van,
Ja de chocolatjes zijn erg jammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmie.
Ik wil oooook naar Turkije!!!, moet nog zolang wachten.
Jajja het is zekers rustig ( sommige scholen hebben ook nog vakantie). Nu nog 14 dagen en dan operatie achter de rug. Ohhhhh wat ben ik blij.
zo jaja… tis me gelukt om de acrobat te openen en het document in te kijken, maar heb zo’n hekel aan dat programma he?! vreselijk met van die verspringende pagina’s enzo…
okey genoeg gemekkerd!
tis dus nu echt echt echt definitief!! no way back… geboekt en al! ga morgen de annuleringsverzekering regelen! whoehoe!
het 1e deel is dus echt echt echt definitief… we moeten zelfs al gaan betalen (das wa minder…)
lalalallalalalalalalalalalalalalalaalalalalalalalallllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaa!!
happy happy happy
nou… tis maar stil hier…
tot laterzzz allemaal!
@bloem: fijn te lezen dat alles nu echt definitief gaat worden!
@Bloem: Toppie dat alles is geregeld
http://cache.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_banana.gif
Waar is iedereen vanavond? Het is superstil. Wat moet dat worden als straks iedereen op vakantie is.:crybaby:
hihi… hoeven we niet zoveel bij te lezen! hahahaa
hihi… bedenk me net pas dat ik nu eigenlijk pas echt officieel in het lijstje mag! hahahahahahahaa…
heerlijk als de puzzelstukjes in mekaar beginnen te vallen
Ik ben er ook weer hoor! Ik was even shoppen op internet bij BonPr** en heb me eigen weer eens lekker verwent met van alles en nog wat.(kleding)
Oh Bloem daar heb ik ook zo’n hekel aan. Zat laats ook op zo;n website om te kijken voor een reisje naar Kreta, kon ik dat alleen bekijken met acrobat of adobe reader. Nou, dan hoef ik al niet meer. :finger: Ga ik wel ergens ander kijken.
Ja toppie Bloem. Eindelijk voor elkaar.
http://cache.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_banana.gif