TTT Deel 25!!!!

hihi… welk?? hahaha

plof nu echt bijna uitmekaar van frustratie! krijgen (eindelijk) de definitieve offerte en dus ook factuur van DE reis… kan ik hem niet controleren, omdat het bestand waarin het verstuurd is, niet te openen is op deze pc! arch… ik wil naar huiuiuissss!!

En tot hoe laat moet je werken, vanavond ook zeker omdat je vanmorgen vrij was :frowning:

Wat voor bestand is het dan?
Anders stuur je het maar door, maak ik er pdf’jes van en mail het naar je door. :slight_smile:

dat is het juist! het is een pdf’je maar de acrobat die hier zit is niet 100% actueel en kan ook geen update downloaden hier…! arch!! moet idd tot 8

heb hem geopend op het klembord, als txt maar daar word ik niet veel wijzer van… er klopt igg iets NIET dat zie ik dus weer wel! maar goed, vanavond aan de knutsel!

En per fax?

???

Staat er geen fax vlak bij je, print ik het uit en stuur het naar je toe

owh… dan moet ik ff kijken wat het nummer is… weet je wat
ik stuur eerst het document naar je door… ga jij kijken of het leesbaar is… pm me ff je mailadres??

pm gestuurd

Jammer moet naar huis, want vanavond werken in callcenter. Donderdag lekker vrij.

Fijne avond allemaal. Probeer leuke dingen te doen en te ontspannen.

Nog 67 dagen

@bloem
Heb je al wat verstuurd?
Ik ben hier nog een kwartier.

@fransijn
Jij ook een fijne avond.

Bestand is heel goed leesbaar, stuur je nog ff snel je faxnr door!!

mk dank je

de rest: sorry voor dit gewauwel over en weer…

Ik hoop maar dat het bestandje gelukt is?

Leren is vandaag niet helemaal gelukt, dat Wiskunde B exame morgen wordt em niet hoor…

Achja, nog even en dan isset voorbij!!

Sorryvoor het egootje;).

@ cristina… behalve wiskunde? hoe gaat de rest van de examens?? en waarom heb je dan ook nog eens in hemelsnaam wiskunde B!? is A nie voldoende dan?

weersverwachting bodrum dit weekend… 24 graden en bewolkt :crybaby:

@Bloem: Ach, wat maakt dat uit? Kun je eerst ff wennen. “Heet” wordt het toch wel! :stuck_out_tongue:

@Marion: Nee, ben er nog niet toegekomen om het internet af te struinen naar kleding. Ik denk dat ik dat vanavond zo tussen door wel even doe. :wink:

@Cristina: Och meid. Het is toch wat met dat leren he? Ik ben zo blij dat ik dit allang achter de rug heb. Maargoed, jij doet het ook voor je toekomst dus…Je moet er wat voor doen. :biggrin: Succes met leren en nog even doorzetten. Bijna vakantie.

Tja…studeren was nooi echt mijn ding.