TTT Deel 25!!!!

Lieve mensen.

Ik ben weer helemaal bij :wink: dus kan weer met een gerust hart naar bed gaan. Zo zie je maar, er zijn ook nog wel leuke dingen voor de mensen. :wink:

Weltrusten meisjes. Slaap lekker en droom van je geliefde vakantieland en wat al niet meer. :unibrow:

@Bloem: Pm terug. Ik vat 'm weer. :biggrin:

Truste en sweet dreams.

@Toos heel veel beterschap voor je hub,mocht hij gelijk mee naar huis dan? Het lijkt mij toch een redelijke zware operatie of zeg ik nu iets stoms?

Meiden sorry ik ben er niet echt bij,en intussen ben ik ook al wat aan het strijken anders is de hoop niet te overzien.

Nee hoor Jill, je zegt niks stoms. Is een relatief kleine ingreep. Hij heeft een ruggenprik gehad en toen alle gevoel weer terug was mocht hij weer mee.Begin van de middag geholpen, eind van de middag weer naar huis. Trouwens fijn dat jullie zo’n geweldige dag hebben gehad gisteren.

Leg je hub dan maar lekker in de watten,mannen zijn altijd een beetje zielig als ze wat mankeren,of is jouw hub niet zo?

Ja het was rcht mega genieten,mijn hub komt er niet over uitgepraat.
En daar geniet ik nu van dat hij er zo enthousiast over is.

Trouwens je hub zal zeker een tijdje niets mogen tillen en zo.

@Bloem ik heb het niet helemaal meegekregen maar moet jij nog een nieuw paspoort?

Het valt wel mee met zielig zijn. Had hem van te voren al gezegd dat hij daar niet aan hoefde te beginnen.Eerste week rustig aan, dan vertroetel ik hem een beetje, niet teveel anders gaat het wennen. Mag inderdaad een aantal weken niks tillen

Moet trouwens ook een nieuw paspoort, nog geen tijd voor gehad, ga ik deze week doen

@Jill: geniet nog maar lekker na, kun je vast wel gebruiken

Goede avond meiden.
Ben ik nog even voor het slapen gaan. Lekker geshopt vanmiddag en een mooi tuinstel gekocht. Wel een beetje veel duurder dan gepland maar dan heb je ook wat he. Nu maar hopen op de zon in het weekend, kan ik lekker gaan genieten. Zit zooooooooooo lekker, kom er dan niet meer uit.
Had weer veel bij te lezen… vakantievooruizichten, paspoortperikelen etc.

@Jac
MOET gewoon gaan lukken op het werk! Gewoon de baas een keer lief aankijken.

@Viva
Is me wat met die zogenaamde bezuinigingen, zit daardoor ook op mijn minimum contracturen, niet dat ik daar heel erg mee zit want heb thuis ook werk genoeg. Wel lllig als je er dan buiten je schuld op aangesproken wordt een luxe contract te hebben. In jou geval anders omdat er beloftes gedaan worden die later niet nagekomen worden. Zou ik ook ontzettend pssed van worden.

@Roanna
Al flink geshopt op het net nu er weer volop plaats is in de kast?

@Filiz
Leuk dat je tijdens het genieten ook nog even aan ons denkt. Ga zo door he!!!

@Linda
Zou leuk zijn als je Filiz daar nog zou treffen. Hopelijk krijg je haar voor die tijd nog te pakken.

@Fransijn
Zou het er dan toch eindelijk van gaan komen dat je thuis ook gezellig mee kan babbelen?

@Toos
Groot gelijk meissie … genieten als je de kans hebt!
Fijn dat het met hub allemaal goed gegaan is, logisch dat je je zorgen maakte.

@Jill
Mooi toch dat hub nog helemaal onder de indruk is. Je hebt in ieder geval eer van je werk.

@Roanna: slaap lekker, je lijkt me trouwens een tof mens. Hoe is het jou Hub?

Ja meid doen we zeker,thx

Eigenlijk gek dat er hier op het forum geen mannen zijn,zouden die bang zijn van ons haha

@Roanna slaap lekker meid!

@Jill
Die mannen kunnen het niet winnen van ons, we kletsen te veel.

Ik denk het ook die zouden hier helemaal gek worden in dit kippenhok

we hebben even een man hier gehad, mobster, heeft ook denk ik afgenokt omdat het hier een kippenhok is

O ik wist niet dat dat een man was,haha het kan goed zijn dat ik hem wel eens meid heb genoemd.
Geen wonder dat die geschrokken is.