meiden ik ga ook mn bed opzoeken. wens jullie een goed nacht, droom lekker van turkije, askims, en goed vrienden daar
echt waar, hij heeft een turkse vrouw en kindje
@Toos
Truste … droom maar lekker van Aegean Dream!!!
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
Slaap lekker Toos,tot morgen!!!
ja ga ik zeker doen, ben dr echt blij mee.
Jullie ook he en tot morgen
@Toos
Wie zou daar niet blij mee zijn? Wil wel ruilen!!!
Ik denk dat ik iets gemist heb heeft Toos geboekt?
Meiden tot morgen slaap lekker iedereen!!!
Goedemorgen,
Ik sta op het punt te vertrekken richting schiphol.
Linda,ik kom de 20ste terug.
Fijne dag allemaal
Goedenmorgen…
Ikke net wakker…ff bijgelezen…maar reageren word al moeilijk zeg maar…
@Viva: Rustig aan met reageren…nu reageer je uit je boosheid, en dan is een redelijk gesprek niet te voeren. Zorg dat je eerst alles op een rijtje hebt, verwerkt hebt wat ze gezegt hebben, en je “eisen-pakket” op een rijtje hebt staan. Dan gaan praten…
@Toos: Sterkte met hubs…En gefeliciteerd met de volgende reis naar ADR!!!
En toen was ik het kwijt…
Straks naar de dolfijnen(mijn favo’s !!!)
@turkije-lover: mss spreken we ekaar nog voor ik vetrek
morning
lekker gekletst weer zie ik? toen was ik heerlijk in dromenland. nu naar huis, de schone was ophalen, pasfootje laten maken, paspoort aanvragen en dan naar het werk. met de auto in een uurtje gepiept, nu heen en weer bussen/ vliegen/ lopen enz enz…
tot later allemaal
allemaal een fijne dag! cjiao
Goedemogen iedereen!!!
Turkije lover nogmaals een fijne tijd!!!
@Beppie,geniet maar van de dolfijntjes,ze zijn zooooo lief.
@Bloem wel lachen he op je foto!!!
@Viva,heb je een beetje kunnen slapen?hopelijk heb je geen hoofdpijn meer .
@Fransijn,wat heerlijk dat je zelf internet krijgt binnen de kortste keren ben je verslaafd aan TT.
Goodmorning everybody,
Iedereen goed geslapen?
Het gaat volgens mij een mooie dag worden. De zon schijnt al lekker. Dat maakt al blij.
Ik hoop dat er veel te genieten valt. En voor wie het moeilijk hebben op dit moment, kan een zonnestraaltje misschien toch wat verlichting brengen.
Met name voor:
@Toos, sterkte met je man en beterschap.
@Turkije lover die op weg gaat naar haar askim om alles op een rijtje te krijgen.
Mijn dochter is gisteren weer voor een paar uurtjes aan het werk geweest, maar dan voornamelijk het lichte werk. Voorlezen aan de bewoners, lekker zingen met elkaar, beetje thee en koffie verzorgen. Ze heeft nog niet de volledige kracht in haar handen.
Zoonlief gaat minder. Er zit een ontsteking in z’n been, waardoor lopen moeilijk is. Gaat 3x p.w. naar fysio.
Zo ik ga nu m’n schoolbord nog even klaarmaken.
Werkse allemaal. Ben je vrij? Geniet dan maar lekker.
Nog 67 dagen.
Ik heb ook pas een nieuw paspoort maar ik moest daarvoor naar de ambassade in antwerpen,niet te doen we hebben 3 uur moeten wachten om de aanvraag en oud paspoort af te geven zo druk was het;
Gelukkig kon je er voor kiezen om het aangetekend te laten opsturen dus moesten we bij het ophalen niet wachten en geen uur rijden.
@toos
Beterschap voor je hub en wat heerlijk dat jullie weer geboekt hebben. Lekker 2 vakanties in het vooruitzicht.
@beps
Veel plezier in dolfinarium!
@viva
Wat een toestanden zeg!
Laat het, net zoals beps zegt, eerst even bezinken.
Misschien komt het idd allemaal goed en anders kun je er altijd nog op terugkomen. Na een tijdje kun je er altijd veel beter over praten en ruzie maken en overstuur raken dat lost meestal niets op.
Succes ermee.
Heyyyyyy MK hoe is het met jou en met de kleine spruit?