zooo werk zit erop :biggrin: was rustig en lekker gekletst!! hopelijk morgen weer zo’n dag en blij als morgen dat paspoort erdoor is!
Weet iemand wanneer filiz terug komt? Volgende week vrijdag is nl mijn laatste dag op cp, op die dag komt filiz aan op het zelfde park , zou lijk zijn als we elkaar daar zien
geen idee linda, stuur dr ff een pm-tje, misschien leest ze die nog ff tussendoor
Even snel wat doorgelezen.
*Viva soms kunnen ze je zo krenken en neerzetten. Er wordt geen rekening gehouden met afspraken en gevoelens. Ik wens je alle sterkte van de wereld.
*Turkije lover, ik hoop toch zo voor jou dat jullie alles goed kunnen doorspreken. Ik hoop dat het voor je vriend ook allemaal een beetje goed zal uitpakken.
Ik wens jullie samen alle geluk van de wereld.
*Roanna, het altijd leuk wanneer er weer ruimte is voor iets nieuws.
Lieve allemaal. ga niet op alles reageren, ben het zat. Heb net handelingsplannen zitten schrijven op school.
Als het goed is krijg ik de 25e internet thuis. Ben benieuwd of men zich nu wel aan de afspraak houdt.
Iyi geceler. Tot morgen.
Zo nog even E:wub: bellen.
Nog 68 dagen.
Wat lief van jullie allemaal om zo mee te leven met mij, doet me echt goed.
Maar ik weet eigenlijk niet goed meer wat ik er van moet denken.
Nog nooit een slechte beoordeling of wat dan ook gehad, en ook nog nooit problemen gehad, en dan nu dit!!!
Het is gewoon een centen kwestie, ze gaan ver boven hun begroting uit en dan moet ik het ontgelden, maar ik ga echt mijn recht halen…
Nu nog meer gesterkt door jullie dank je wel
@ Jill meisje ik heb je verhalen gelezen, wat geweldig dat het zo’n leuke dag is geweest, echt iets om met genoegen aan terug te denken.
@ Turkije lover meisje hou je gezonde verstand erbij, en heel veel succes, maar ook een fijne vakantie, het is dubbel ik weet het maar wat moeten we anders.
Ik ga lekker naar mijn bedje ik heb al 3 asperines op tegen de hoofdpijn, die ook niet zakt, en heb al een half uur onder de douche gestaan om een beetje te ontspannen, maar ik denk dat mijn bedje het beste recept is.
Ik kom morgen weer bij jullie terug…dag meiden…en nogmaals bedankt.
gr. Viva
truste viva, zoiets werkt flink door, morgen ziet de dag er heeeeel anders uit
huggy
Bedankt voor al jullie fijne wensen dat doet me echt goed.Ik zal er ook zeker gaan genieten,maar er samen uitkomen en praten staat toch bovenaan.
Cynthia,Bloem en Dettje,jullie ook alvast een hele fijne vakantie en lekker genieten,als ik terug kom zijn jullie weg.Voor jullie een hele fijne tijd gewenst,maar dat zal vast wel lukken.
Jac,hoop dat je het groene licht krijgt en ook kan gaan boeken.
Viva,sterkte,wat een gedoe zeg beloven ze eerst wat en dan niet nakomen daar zou ik ook heel kwaad om zijn.
Filiz,leuk om wat van je te horen en dat je het goed naar je zin hebt,hoelang blijf je ?
Voor alle anderen die in Nederland blijven hoop ik dat het weer wat beter wordt en een fijne week gewenst.Als ik terug ben zullen jullie al wel in deel 26 zitten,dan heb ik weer wat bij te lezen:tongue:
doei doei, zwaai zwaai, duim duim, zet em op, geniet!!
@ roanna… laat die familie maar zitten, heb gevonden wat ik zocht! :wub: precies volgens het eisen pakketje :unibrow:
@turkije-lover: heel veel plezier, we spreken elkaar weer al we beiden terug zijn van vakantie, wanneer kom je precies terug, ik vertrek volgende week maandag en kom dan vrijdags weer terug, succes met praten hoop dat jullie er samen goed uit komen
De vertreklijst nog even …
Turkijelover: 15 mei - Kusadasi ![]()
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
Jill: 22 mei - Alanya
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
Het lijstje weer even boven water gehaald. Vandaag de knoop doorgehakt, hebben samen besloten in het najaar nog een keer naar ADR te gaan. Heb dus maar meteen geboekt:D . Gaan 25 september weer.
@Toos: Bofkont. :biggrin: Nou, gelijk heb je. Ik hoop ze hier ook ooit eens zover te krijgen. ![]()
@ Bloem: Ik vat 'm even niet. :unibrow: Vertel nog eens een keer. ![]()
Goed je best doen Roanna.
Vandaag is Hub geopereerd aan een soort van navelbreuk, is gelukkig allemaal goedgegaan en uiteindelijk meegevallen. Heb de afgelopen dagen met een knoop in mn maag rondgelopen, ben de weken dat we in het ziekenhuis hebben gelopen om bij mn vader te zijn nog niet vergeten. Was blij dat we daar wegkonden eind van de middag
@Toos: Daar kan ik me wat bij voorstellen. Maargoed, je hebt het weer gehad en hopenlijk mag je nu een tijdje weg blijven van dat ziekenhuis. Nouja, alleen even nog voor nacontrole voor je man en dan wegwezen. :drugged:
Ja precies, vind het eigenlijk wel weer mooi geweest zo.
@ toos, heel goed! jullie jezelf lekker verwennen!!
@ roanna, pm!
ikke ga slapen! moe, hoofdpijn en gaap…zzzzz
@Bloem: Voor jou nog een paar daaggies
. Slaap lekker
dank je, mn hoofd loopt echt over… klinkt misschien heel gek maar besef me nu dat het echt niet zo’n goed idee was, en ben blij dat ik alleen nog maar naar turkije moet en niet ook naar jordanie ben gegaan… zucht
maar goed, tis geboekt, tis betaald, kan wel wat zon gebruiken!!
ga dr maar eens lekker over dromen denk ik zo
ciao bella’s
Als je er eenmaal bent ben je alleen maar blij dat je gegaan bent, het is toch weer even thuiskomen toch