op stage ook genoeg cadeaus gekregen:)
Heej Turkije lover alvast een hele fijne vakantie!!!
Morgen krijg ik groen licht als ik kan boeken voor 31 augustus.
1 September zitten de meeste vluchten al vol.
Spannend!!! Ik hoop het zo want nog een keer turkije en al mijn vrienden weer ontmoeten.
Groetjes jac
Zooo damens,
Net lekker gegeten, ben nu mijn spullen aan het pakken. Ga zo naar mijn vriend toe. Spreek jullie waarschijnlijk woensdag pas weer.
@ Turkije-lover: nogmaals, genietze!
Tot later allemaaal!!
@turkije lover
Ik wil je veel succes wensen en ik hoop dat jullie een goed gesprek hebben en er samen uitkomen. En probeer ook te genieten van je vakantie.
@besmile: van harte gefeliciteerd!
@turkije-lover: veel plezier! geniet ervan!
@mk116: alles goed?
Hallo meiden daar ben ik weer, wat een verschrikkelijke k*tdag, op mijn werk, ik werk 10 jaar bij dit bedrijf, heb afgelopen januari een fuctioneringsgesprek gehad, (prima) zijn er allemaal dingen beloofd ik heb het zwart op wit, een nieuw programma een hogere salarisschaal, en iedereen gelijkwaardig aan elkaar wat betreft het programma, wil mijn hoofd me even een loer draaien zeg. Wil hij mij uit het nieuwe programma halen omdat het allemaal veel te duur is en dat het niet uitkomt met de begroting van dat programma, met andere woorden, ik mag typgeit spelen inplaats van dat ik instructeur wordt…
10 jaar daar gewerkt, nooit problemen gehad, en vanaf vanochtend 10 uur ben ik al 4x in huilen uitgebarsten (doe ik altijd als ik heel kwaad ben). Loop de hele dag al met rode ogen en een barstende koppijn.
Iedereen is er mee bezit mijn leidinggevende dus, de manager en personeelzaken, en allemaal zeggen ze het komt wel goed, maar ik moet het nog maar even zien.
sorry voor dit egobericht…
zucht gr. Viva
@Viva: Meid toch!!! Wat een heftig verhaal. Maarre… waar heb ik dat meer gehoord dat vanwege (bij ons noemen ze dat versoberen) iets beloofd wordt en niet nagekomen kan worden?
Sterkte ermee en gooi het gerust in de groep hier!
@Turkije lover,een hele fijn tijd voor jullie tweetjes,jullie zullen er samen wel uitkomen!!!
@Viva wat erg,laat je niet doen meid,het feit dat je daar al 10 jaar werkt zegt al genoeg.
Een teken dat ze meer dan tevreden over je zijn en dat mogen ze dan ook wel eens laten blijken,toch?
hey dames…hıer ff berıchtje van mıj…
heb het alweer super naar mn zın…beetje school werk maken…beetje helpen ın de wınkel…naar strand…leukzz allemaall.
heerlıjk weer…hoop het met ıedereen goed gaat!! ıedereen dıe deze week gaat vertrekken…heel veel plezıer!!!
deel 25 alweer…sodeju!!
dıkke kus
Ja echt ik weet niet hoe ik het heb, nu werk ik natuurlijk wel bij een trendvolger, en wat ze zwart op wit hebben gezet, daar moeten ze zich aan houden hoor (staat in het CAO) een afspraak in een functioneringsgesprek is bindend voor beide partijen. Maar goed de lol is eraf hoor dat kan ik jullie wel vertellen. Ik werkte normaal 20 uur, en heb nu een tijdelijke uitbreiding naar 28 uur,en dat zouden er 36 worden.
Maar het was niet begroot dus was er geen geld voor, terwijl ze bij personeelszaken zeggen dat we uit kunnen breiden naar 40 uur, daar is een vacature (zeg maar toestemming)voor.
Mijn directeur van de dienst waarbij ik werk, heeft met niet zo veel woorden gezegd dat het hoofd van de afdeling waar ik werk, niet cappabel genoeg was voor zijn functie, en dat hij er voor zorgt dat alles goed komt…maar toch…
Ik kan mz voorstellen dat dat voor jou geen geruststelling is en dat je pas weer op je twee oren slaapt als alles echt geregeld is.
Zo als het nu is ga je waarschijnlijk ook niet echt met plezier werken?
Heyyyy Filiz leuk dat je het zo naar je zin hebt en super dat je hier even binnenwipt,geniet er maar van!!!
Nee Jill echt niet, de lol is er goed vanaf, maar als ik de handdoek in de ring gooi dan gooi ik mijn eigen glazen in en dat is het ook niet waard.
Maar gewoon de manier waarop he, ik zit al 3 weken in een leerproces wat niet echt heel erg gemakkelijk is maar ik doe het wel, ook zit ik veel meer uren op kantoor dan dat ik zou moeten zitten en dan wordt je zo behandeld
Als ik jou was zou ik meer op mijn punten staan,ik weet dat het gemakkelijker gezegd is dan gedaan maar dit verdien je niet en zo kan je niet functioneren.
Zo, moest even kleding uit zoeken. We hadden vorige week zo’n zak gekregen om gebruikte kleding in te doen, dus zijn we net even met z’n beidjes de kasten door gerausd. Zo zeg, 3 zakken vol gaan er aan de weg morgen. Maarja, het is voor het goede doel en zo heb ik weer ruimte voor iets nieuws. ![]()
@Viva: Het is bijna overal hetzelfde. Het is niet leuk en natuurlijk zeg je er wat van, maar wat moet je? Je kunt er inderdaad weinig aan doen, want voor jou 10 anderen zeggen ze dan. Ik begrijp heel goed, dat jij er nu mee zit. Jij die er al zo lang werkt en dan dit! Nouja wie weet, komt het ook allemaal nog goed. De moed er maar in houden, zou ik zeggen. ![]()
@Jill: En alweer een beetje bekomen van al de indrukken van gister? Mooi verhaal hoor! Zo romantisch!!!:wub:
@Filiz: Mocht je dit lezen, leuk dat je je even hier hebt laten zien. Veel plezier nog daar. ![]()
@Roanna heb jij weer even een mooi werkje achter de rug en natuurlijk weer plaats in je kast,mmmm dat wordt weer shoppen.
Ik ben vandaag wel uitgeput na gisteren,maar het is het meer dan waard geweest.
Jill: Dat bedoel ik maar. Ik ga maar weer eens hier en daar even rondneuzen op het internet. Kan zelf nogal goed slagen bij Bon Pr**.
Ja dat zal best Jill. Het was mooi, maar wel vermoeiend voor jou. Maargoed, deze momenten kan niemand jullie meer afpakken. Doe je het nu maar even rustig aan toch!!!
@Turkijelover
Jou mag ik niet vergeten vandaag dus nu even snel voordat je het misschien niet meer leest …
Beetje dubbel nu om je een fijne vakantie te wensen. Er is tenslotte heel wat gebeurd de laatste weken. Hoop dat jullie er goed over kunnen praten samen maar vooral dat jullie er uit gaan komen. Moet lukken toch? En … vergeet niet tussen de gesprekken door ook nog te genieten van elkaar.
Wens je dus nu een heleboel … sterkte, wijsheid en heeeel veel plezier!!! Denk aan je.
Voor de rest ga ik straks ff rustig zitten, eerst nog een beetje werk aan de winkel. Tot straks!!!