nanananananana :finger: :unibrow:
:evil: :lol:
:delete: !!!
mierre… crazy… turkijelover doe ook ff mee! hahahaa
doe eens niet zo gemeen!
dank je, haal die namen altijd door mekaar… zal het ff aanpassen
:biggrin: :evil:
Ik gun het jullie wel, maar ik gun het mijzelf ook echt heel erg!!! En iedereen gaat op vakantie terwijl ik hier zit te stressen voor examens. Arggg… Mijn ouders gaan zelf 19 mei drie weken naar Gran Canaria. Zuchtzucht.
Wel lekker drie weken het huis voor mijzelf.
http://www.adiyamanli.org/images/bodrum.JPG
RARA Waar is dit :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
:finger:
Cris,3 weken het huis voor je alleen is toch ook een beetje vakantie???
Ik vertrek morgen vanavond ff de koffer inpakken,de laatste was nog van het rek halen en morgenvroeg op weg naar Schiphol
Jaja. En jij gaat nog wel naar Kusa… OHHHHH nog beter… Ikkkkkkeeeeee wil ooooookkkkkk!!!
@Turkije-Lover: Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier en succes ook!!
Wat zal het HIER rustig wezen volgende week. :crybaby:
@Turkijelover: Hele goede reis en een hele fijne vakantie gewenst. Hoop dat je er wat aan zult hebben. Maargoed, maak er wat van en heb veel plezier. :biggrin:
@ turkije lover, idd voor het geval ik je niet meer spreek/ zie : heel veel succes, maar ook plezier! het blijft vakantie he? en probeer er het allerbeste van te maken
@ Turkije-lover: success met je koffer, make sure dat je niet over het limiet heen zit, qua kilo’s…
@ Roanna: idd… Iedereen verlaat ons =(
@ Iedereen: hij is al een beetje oud, maar heeft iedereen deze al gezien? Ik vind hem echt geweeeeldig, deze reclame!!
@ Turkije-lover: en natuurlijk heeeeeeeeeeeeeel veel plezier en success in Toerkiee!
turkije lover een hele fijne vakantie’
en meiden van het forum bedankt voor de felicitaties :):)![]()
@Turkije lover: Heel veel succes en geniet ervan he