@Besmile eindelijk volwassen? Fijne verjaardag en maak er iets moois van.
Sorry ik weet het even niet meer,we zij beide nog een beetje loom(ook van de drank natuurlijk)
Stipt om 5 uur stopte de limo voor de deur,leuk trouwens een vrouwelijke chaufffeur.
Zij verwelkomde ons en liet ons instappen,nou echt hoor mega cool alles erop en eraan,bar,sterio,tv leren stoelen natuurlijk en enorrrrrrrrrrrrrrrm lang.
De chaufffeur stapte ook in en maakte de champage open.
Mijn hub mocht bepalen waarheen,en koos voor een kastelentocht.
Onderweg hebben we een terrasje gepikt samen met de chauffeur,heel gezellig.
Uiteindelijk werden we om stipt 19 uur aan het restaurant afgezet.
Daar werden we door onze zoon opgevangen en naar het restaurant begeleid.
We hebbn heerlijk gegeten,eigenlijk allemaal speciale dingen 6 gangen,en elke keer aangepaste wijn,ik geloof 5 verschillende en een dessertwijn.
Alles was even lekker,en onze zoon heeft ons de hele avond bediend.
Hij doet daar stage en de manager heeft met ons gesproken en zei dat hij de beste stagaire was die ze ooit hadden gehad,leuk he,ik helemaal glimmen van trots en met de tranen in de ogen.
Om 23 uur zijn we met de taxi naar huis gegaan.
Wij hebben echt genoten en mijn man was er echt even stil van.
@Jillie: Ohhh heerlijk hoor… Heb jij er net zo van genoten als Hubs?? Ik geniet bij het lezen al, dussss… En door je zoon bedient… Gaaf hoor, echt cool!!
Nou pannekoeken gegeten en nu gaan we zo aan de musical…
Morgen gaan we, zo is net besloten, naar het Dolfinarium…
wow jillecht super!!!
Heej de zon komt door!!! ZO maar weer even naar dorp!
Nu ishet droog hahahha straks hebben ze bij mijn neefjes open dag.
Dus straks even kijken en vragen of ze bij mij willen logeren.
ja alle dagen en dus weer stressen om nog eens langs gemeentehuis te gaan, nogmaals de bank, was ophalen en vrijdag weer wassen enzo… ik zie er eerlijk gezegd zooo tegen op. denk dat ik al mn plannen voor die week overboord gooi en heel de week niet van mn (lig) bedje kom… maar ja :biggrin: das ook weer zo sunt!
Als je dan eenmaal weer in Gümbet komt, dan is alle stress verdwenen!!
Echt hoor, zodra ik vrijdag in dat vliegtuig zit voel ik me al zooo lekker!!! En dan in die bus, dan de weg omhoog, en dan kan je bodrum al zien:biggrin: En dan wordt ik echt te zenuwachtig!!! Dan is het nog circa 15-20 minuten en kan ik mijn askim in mijn armen sluiten!! (Al hoop ik trouwens niet dat hij er al staat, want ik kom altijd zo verlept uit die bus vandaan!!