TTT Deel 25!!!!

@Besmile: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog wel jaren en een hele fijne dag gewenst, al heb je de meeste cadeau’s al binnen. :biggrin:

@Bloem: Graag gedaan! :wink:

@Jill: Werkelijk fantastisch, om te lezen dat jullie dag gister zo geslaagd was. Heel fijn!! Was al de moeite toch niet voor niks geweest. :biggrin:

@MK116: Doe een beetje rustig aan nu he! Het gaat er nu om “spannen” zeg maar! :wink:

De rest, een fijne dag allemaal weer en voor de werkenden werkze :wink: Groetjes.

Besmile,van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Beps,ga vanavond koffer pakken,en dan morgen 7.10 op de trein naar schiphol.Me askim is er heb ik gister te horen gekregen dus er zal zeker gepraat worden.
Veel plezier deze week met je nichtje.

Goedemorgen ladys ben weer bijgelezen, zit nu op kantoor helemaal [EMAIL=“brak.@besmile”]brak.@besmile happy birthday

@mk doe het snel, als je baby te vroeg wordt geboren zit je met de ellende dat het nog niet erkend is.

@Jill hoe gaaf, wel alles vertellen he

@Roanna, jeetje meid wat vervelend voor je man, hou hem in de gaten, die is volgens mij niet zo goed, van de week al die backout, en nu weer spugen.

turkijelover, fijn dat askim er is…face to face is makkelijker praten…en maakt je niet te druk…
geniet.

Gunaydin
Besmile, Van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag. Wat een leeftijd hé?! Fijne dag toegewenst.
Jill, jij nog van harte met de verjaardag van je mannetje. Leuk hoor dat jullie zo’n gezellige dag hebben gehad en dat het voor hem allemaal zo’n verrassing was. Goed gedaan meis!!
Beppie, geniet van je laatste weekje vrij. Geloof niet dat je daar problemen mee zal hebben haha.
Net als (bijna) alle mama’s ben ik ook verwend gisteren. Ik moest wel werken, maar had om 1 minuut over 12 's nachts al een mooi kado gehad van mijn dochter. Een lekker douche en badder pakket. Van mijn zoon die niet meer thuis woont stond er een hele lieve kaart klaar. Kadootje volgt nog hihi en van mijn andere zoon kreeg ik ook weer een douche en badderpakket. Hou daar wel van hoor, kun je nog eens afwisselen. En gisterenavond lekker wezen uit eten met zoon en zijn vriendin.
Ben op mijn werk druk bezig met de voorbereidingen voor de volgende reis naar Marmaris. De 2 clienten die meegaan zijn al helemaal opgewonden en willen t liefst nu al de koffer inpakken en zo. We vliegen om 11 uur 's morgens dus dat is een prima tijd. Nog ff 1 week volhouden en dan lekker weg.
Iedereen een goeie (korte) werkweek toegewenst. Laten we hopen dat t allemaal een beetje meevalt met het weer.
Voor degene die bijna weggaan: goeie voorbereidingen, goeie reis en heel veel plezier daar!

@ Besmile: HAPPY Birthday!! Helemaal volwassen!

@ Bloem: heen en weer rennen… het houdt je bezig he.

@ MK: ik dacht dat je je kindje alleen hoefde in te schrijven wanneer hij/zij geboren is?

@ Turkije-lover: al druk bezig met koffers pakken??

Zucht… moet nu toch echt beginnen aan de voorbereidingen voor mijn examen.

Fijne dag allemaal!

Jeetje deel 25 alweer!!!

Nou goed ik ben er weer bij!!! Haha…

Meiden ik ga nu ff douchen, en dan kom ik vanmiddag weer langs!!

Love you all!!!

x

Jullie gaan weer lekker met elkaar.
Ik ben nog helemaal niet wakker ik type van alles maar moet het meeste weer weghalen.
Zo nog 2 daagjes vrij en dan moet ik er weer aan geloven werken.
Maar goed ik ga over 16 weken weer!!!

GRoetjes jac

[quote=Cristina;153959
@ MK: ik dacht dat je je kindje alleen hoefde in te schrijven wanneer hij/zij geboren is?
[/quote]

Als je niet getrouwd bent, dan moet ik vooraf aangeven dat mijn vriendje de vader is, anders mag hij het kindje niet aangeven en krijgt het ook mijn naam.

Ga nu richting werk!!!

Wat is het hier rustig trouwens!!

x

@Besmile

GEGEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG
EN
EEN HELE FIJNE DAG

http://www.felicivin.nl/images/items/E52202%20felicivin%20pf%20boeket%20%20bloemen%20verjaardag%20secretaressedag%20bedankt.jpg

Besmile
gefeliciteerd :wink:

@ mk… dat wist ik helemaal niet!

ikke op het werk. gemeentehuis overgeslagen, bank was een drama, bus vertraagd, trein te laat, te druk hiero, morgen of overmorgen op de herkansing, besefte me dat donderdag hemelvaart is en dus ook het gemeentehuis wel niet open zal zijn :retard:
tis wat met al dat gewerk enzo!

@ MK: oo, zoo =). Ik snap het.

@ Cyn: vind ik nou ook. Iedereen lijkt het druk druk druk te hebben. Werkze!

Ikke is een doos, die dubbel posten…hahaha

Zo boodschapjes in huis… Nichtje aan het leren met haar rollen(musical op school, moet volgende week auditie doen voor 2 rollen. Daarom ook hier, lekker rustig…toch!!!)

@Bloem: Nou ja dan maar na de vakantie dus… Gaat lekker goedkomen dan allemaal…wat een geren…

@Cyn: Tot vanmiddag hier weer terug dan…

@MK: Ik wist wel dat jij hem moet erkennen. Maar wist niet dat je dat van te voren aan moest geven. Dacht met een briefje mee ofzo…ben blond denk ik

Ben het al weer kwijt…
Liefsss

Goede morgen babbelaars!

@Fransijn
Gezellig met je dochter op pad! Nog in de prijzen gevallen met de competitie?

@Beps
Veel plezier met je nichtje! Lijkt me gezellig, lekker meiden onder elkaar.

@MK
Vonden dat zo’n toestanden rondom de erkenning van het kindje, hoorden toendertijd ook gevallen waarbij het mis ging, zijn toen toch maar snel getrouwd voordat J. geboren werd.

@CrazyMar
Zal jij lekker gaan ruiken met al die badderpakketten. Jullie bad is de komende weken dus vaak bezet.

@Cris
Veel succes met de voorbereidingen maar vooral met het examen.

Zo, ben weer bij voor even. Zo meteen snel de douche in, gaan zo even kijken naar een nieuw tuinstel. Wil er al jaren een van teakhout maar met ons andere was eigenlijk niets mis. Nu zijn er een paar stoelen gesneuveld door de wind en wordt het dan eindelijk tijd voor een nieuw. Mooi kado voor moederdag maar hubs durfde het niet alleen te kopen. Maar opschieten dus voor hub zich bedenkt.

Besmile, van harte met je verjaardag. Hoop op een fijne dag voor jou.

@ marion… meteen handelen!! hahahaa, heel sneaky!

Zo ik ben er weer!!! Vette regenbui net op me kop!!! Maar het vooruitzicht voor vrijdag maakt alles weer goed!!! :stuck_out_tongue:

x